Concert caritabil pe Dambovita

Aseara a fost maretul concert. Daca nu stiati, concertul era un act de caritate pentru un copil pe care soarta l’a lovit mai tare decat ar fi meritat.

Nu mai intru in detalii, imi este prea scarba. Suma totala care a putut fi donata a fost sub 1000 RON. Asta intelege omul prin caritate. Am cantat in fata a catorva prieteni, membrilor celorlalte trupe si prieteni de’ai lor, care au insumat de altfel marea parte a platitorilor de bilet (pentru ca in afara de trupeti toti au platit biletul).

Concertul a inceput de la ora 3 dupa amiaza, si a durat pana dupa miezul noptii. Indeajuns de mult timp pentru oricine sa treaca, sa lase un ban (cat putea, la intrare era o cutie de donatii) si sa plece indiferent daca ii placea vreuna din trupele de pe scena sau nu.

N’a fost sa fie. Cine are de gand sa se certe cu mine pe tema asta sa se abtina. Nu ma simt in stare.

Multumim tuturor celor implicati, celorlalti… sanatate.

(Foto by Miluta Fluieras)

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Concert caritabil pe Dambovita

  1. SingurEu zice:

    Am fost, dar, din pacate, n-am putut să stau până aţi cântat voi, deşi aş fi vrut să vă prind. Şi mie mi s-a parut de căcat faptu’ că lumea nu s-a prezentat. Lumea a înţeles fix pula!

  2. Pingback: Remodelatorul de Molecule - să golim bufferul

  3. brotak zice:

    lumea e cum este. de cand lumea. asa e lumea.
    o treaba desteapta e sa faci lumea, care e asa cum e, sa fie, pret de cateva secunde, altfel decat e. unii reusesc asta, altii nu.
    tu n-ai reusit. explicatia e simpla : wrong approach.
    destept e sa inveti, ca de injurat si de scarbit e cel mai simplu.

  4. warsongu zice:

    @brotak, asta a fost cel mai useless comentariu pe care l’am primit pana acum.

    • brotak zice:

      ca doar nu crezi ca lucram la devenirea ta spirituala :)))))
      dar, ca sa punktam, cu nimic mai useless decat cam tot ce scrii tu p’ aci.
      sau decat smiorcaielile tale ce se vor titanice si, pana la urma, jenibil de neputincioase.

      • warsongu zice:

        si cine pacatele mele te obliga sami violezi intimitatea regulat, ca sa zic asa? na mai scos patapievici nimic, si nai ce face?

  5. Raluca zice:

    Deci, saru’ mana, boierule, de grija, vorbesc serios… Cre’ca esti mai priceputu’ decat mine la interneti si alde astea,deci poci pen’ ca sa-mi descoperi andrisantu’ de e-mail… Dupe ce am cetit aici la tine, am inteles ca pasele proaste e de la o karma jenerala, ca sa zic asa… Da-mi un mesaj privat sau baga-ma in id-ul tau de mess… Nu ne unim singuratatile, ca n-avem de ce, da’ poate ne ajutam depresiile, ha ha
    ralucaaurora

Lasă un comentariu