Candidatilor!

Romanii nu voteaza. Romanii nu angajeaza un administrator. Romanii isi aleg doar stapanul, sperand doar ca il aleg pe cel mai putin crud. Pe cel care ii va fura mai putin. Care ii va infometa mai putin. Care ii va insulta mai putin.
Cat timp romanii nu or sa inteleaga asta si nu or sa o schimbe votul e inutil. Eu daca as candida as ruga romanii nu sa ma aleaga, ci sa ma ANGAJEZE. Si pana cand un candidat nu o sa faca asta eu nu o sa il votez. Si daca altii o fac si va voteaza e dreptul lor. Dar e dreptul meu sa va refuz de stapani. Pentru ca voi trebuie sa imi fiti angajati. MIE!

Si voi, candidatilor, pana nu veti intelege ca sunteti ANGAJATII mei nu aveti dreptul sa imi cereti votul. Pana atunci nu meritati nimic. Nimic mai mult decat decat sa platiti pentru fiecare moment in care din administratori si servitori va erijati in stapani.

UPDATE: Monica Macovei tocmai ce a zis pe Digi24 ca vrea sa fie angajata presedinte. Nu am idee daca mi’a citit postarea 🙂 but guess what. O sa ma urnesc sa’i dau o stampila spre oprobiul si disperarea tuturor celor carora le e frica de 1984. Printre care ma numar si eu.

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Candidatilor!

  1. brotak zice:

    heheheheeeeee… iaca o fapta unde o sa ne intalnim 100%, si cugetul si simtirea… Cine-ar fi crezut vreodata :)))

  2. Angela zice:

    Uite ca totusi prezenta la vot pana la ora 13 este de peste 26%, mai mare decat in turul I si mai mare chiar decat in 2009 cand a castigat Basescu cu diaspora. Atunci a fost doar 24% prezenta la vot la ora 13.
    Se pare ca totusi romanii devin mai responsabili si inteleg ca trebuie sa se prezinte la vot daca vor sa aiba un cuvant de spus la aceste alegeri.
    Cu cat vin mai multi la vot cu atat se poate frauda mai putin.

Lasă un comentariu