Cu Guvern si Ciorapi

Daca sunteti anti politica, asa cum ar trebui sa fie orice om cu capu pe umeri sariti la partea doi.

Is iar bolund ca dracii. Viroza pe mine cat casa. Tusesc, ma doaren gat, am bufeuri ca doamnele la menopauza si produc muci mai abitir decat statu tzepe.
Partea I cu guvernu.

Sentampla chestii pe la noi pan guvern. Se schimba modificari si se lupta cu criza. Da sincer nu daia am intrat sa scriu acum, desi ma amuza teribil o duda: Stiti ca ITistii cu studii (deci nu e cazul meu) erau scutiti de la neste impozite? Eh, in curand nu vor mai fi. Si desi imi pare rau pentru multi, ma bufneste rasu cand ma gandesc la aia de lau votat pe Abjectu Capitan. Gen „Nah, mancamiai pula, ca tiai facuto cu mana ta!”

Imi place ca fervoarea celor care urlau ca tre sa te duci la vot a scazut si tinde spre 0. Brusc nimeni nu mai e dispus sa se laude ca au fost la vot, ca nu puteau sa nu voteze, nui asa, sa nusi exercite datoria de cetatean? Brusc nu se mai lauda nimeni ca a fost la vot, chiar daca situatia e de cacat, si au votat ori cu prostu ori cu kioru. Si majoritatea alora care dadura cu stampila pe kior bagau argumentu „nu puteam frate sa las sa iasa iar comunistii”. LOOOOL…ce trist. Acu multora parca lear fi convenit sa stea acasa. Sa naiba nimic a face cu imbecilitatile pe care alesii alesului lor le propaga pe post de „guvernare”. Da nici despre asta nu am intrat sa scriu azi.

 

Partea II cu ciorapii:

Azi am intrat sa va zic ca am descoperit cea mai tare si mai amuzanta activitate din lume. Si in marinimia mea voiu a o impartasi si cu voi:

Vazutati ca la magazinu Unirii pe la colt pacolo, unde isi dau intalnire toti imberbii si toate pitipoancele „in fata la Mac”, sunt neste consangvine dale mele care vand ciorapi? cu neste cutii de carton? Mereu is vro doo trei, majoritatea mici, slabe, facute pentru viteza. Deci fiti antena cum sa va distrati:

Iesiti de la metrou odata cu un grup de oameni si ochitio pe prima, deobicei chiar aproape de gura metroului. Fiti siguri ca sunteti intrun grup de cel putin inca 3 persoane, ca sa nu fiti usor de identificat. Cand treceti pe langa sosetara asigurativa ca 1. exista cel putin o alta persoana intre tine si ea si 2. nu se uita direct la tine, si nici nu ar avea linie drecta ochi ochi cu tine. Cand 1. si 2. sunt indeplinite, ziceti cu o voce haraita dar indeajuns de tare incat sa auda si pleznitoarea cu ciorapi din bumbac de petrol:

„GARDA!”

Porma enjoy the show. O sa vedeti principiu radiatiilor. Cum fuga uneia alerteaza alte doo, care alte doo alerteaza alte 4 si cate or mai fi. in scurt timp pe trecerea de pietoni o sa vezi ciurdina de tigancuse alergand iepureste cu cutii de carton din care sar ciorapi pe care altele incearca sa ii culeaga de pe jos in claxoane disperate si hohote de ras. Cacarea lumii.

Vedeti sa nu fiti identificati cas si niste cerberi dai lor cu ceafa lata si ghiule multe pacolo, care sar putea sa nu fie fericiti ca le stricati „biznizu”. Schimbati mereu vocea, chestii dastea. Daca dupa cateva zile vedeti ca nu mai functioneaza asteptati si voi pana cand chiar vedeti garda, si porma repetati. Succes garantat. Insa pana acum se pare ca riscurile pentru precupetii de tamai sunt prea ridicate sasi permita sa lase garda jos. Zici cas suricate…Oricum, fiti gata de scandal daca se prind alea sau daca apar cerberii. Zicetile ca ati vrut sa faceti o fapta buna, ca chiar ati vazut garda dupa colt, si car fi pacat. Nor sa se riste sa stea sa vada daca mancati cacat au ba.

Succes si share your experiences.

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Cu Guvern si Ciorapi

  1. Szabi zice:

    Considerand ca f’o 5 milioane si ceva sute de mii de suckeri il votara pe Cpt. Abjectu’ io si sper s-o ia in muian cu totii. Stiu ca nici mie nu-mi va fi roz, da’ sa vada cetatenii astia cu constiinta civica si avant pionieresc cum face tzara implozie cu marele carmaci la timona. Ca, deh, era pericol de mineriade, comunisti, moguli care ne fura posta si sarea… desi eram deja era in cacat pana la brau. Da’ se pare ca majoritatea au probleme cu mirosul: simt cacatul numai cand le impinge cineva nasul in el, calcand pe ceafa lor.
    Ce-mi place cand stau la un pokere sau la o palavra cu amicii si aduc vorba de alegeri: ii fac fraieri, tembeli si muisti pe toti votantii baselului si la masa se face brusc o liniste suspecta, vinovata. Nici unul nu protesteaza :))

  2. neighbor's goat zice:

    Eu ma mir de cele spuse de tine in privinta sosetareselor de la Unirii, fiindca credeam ca au demult blatul facut cu garda care raspunde de zona. Bine, nu ele personal, ci acei cerberi de care zici. Adica daca pana si cersetorii sunt impartiti pe zone si dau tain, apai astia, cu IMM-urile lor la cutie, credeam ca-s mulsi in mod regulat de presarii comunitari.

  3. vlad zice:

    Bună Ziua
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhisper_com sau un email radiowhisper_com@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

  4. Si eu vreau sa imi cumpar o casa si acum ma documentez peste tot despre preturi.

  5. warsongu zice:

    si eu vreau sa ma pis pe tine si pe reclamele voastre de cacat, si sami bag pulan casele voastre.

Lasă un răspuns

