Romania e ca o pizda proasta pe care ai iubit’o degeaba pentru ca s’a pisat pe tine.

Dupa multa consideratiune in studiul problemei am ajuns la concluzia ca fuck it all and all. Nu numai ca in romania (si implicit si DE romania)nu merita sa iti pese, dar esti considerat anti-roman, frustrat si defetist daca indraznesti sa le arati romanilor lucrurile ce trebuie schimbate in loc sa ii lauzi degeaba. Romanul e in stare sa o suga si sa zica si multumesc daca il lauzi putin pe el, stramosii lui si istoria lui inchipuita, asa cum a invatat’o el in scolile lui nationalist-comuniste. Pune’ti o cocarda tricolora pe mataranga si romanii cu mic cu mare vor veni sa ti’o pupe intre doua cruci. Dar indrazneste sa le arati problemele. Indrazneste sa le scoti mizeria la iveala, ca poate poate si’o curata. Vorbeste’le de indoctrinare, de indobitocire, de incultura crasa, de nimicniciile ridicate la rang de virtute si imediat vei fi categorisit ca defetist frustrat si anti-roman demn de a fi impuscat pentru inalta tradare. TU esti problema, TU cel care indrazneste sa vorbeasca despre toate astea, nu cei ce le fac.Nu conteaza mucegaiul de sub carpeta cu rapirea din serai, cacatul de sub pres si jegul de sub mileu important e sa nu vorbeasca nimeni despre ele.

Deci, dragi romani, ramaneti cu „traditiile” voastre „milenare”. Cu lenea, vanitatea, coruptia, cu pupatul de moaste, indobitocirea, incultura, analfabetismul, rasismul, xenofobia, homofobia, si toate celelalte mizerii pe care le ridicati la rang de traditii si virtuti in defavoarea celor cu care va laudati dar de care va amintiti doar de craciun si 1 decembrie.

Mi’am mancat prea mult sanatatea si nervii cu voi si din cauza voastra. Am urlat prea mult la luna degeaba, am vorbit mult, am cheltuit mult si consider tot ce am facut vreodata pentru „societatea” romaneasca o mare pierdere personala. Fiecare cuvant si leu investit de mine pentru romania si nu pentru folosul meu propriu e o pierdere. Fiecare act de caritate, fiecare participare sociala, fiecare secunda petrecuta altfel decat in interesul meu e o pierdere si o regret.

Romania e ca o pizda proasta pe care ai iubit’o degeaba pentru ca s’a pisat pe tine.

Cu scuzele de rigoare pentru cei cativa prieteni care au trebui sa’mi suporte zbaterile „patriotice” adio romania, de azi inainte sunt cetatean roman din greseala, iar tu esti buna doar de sursa de amuzament.

Si noul meu imn personal:
https://www.youtube.com/watch?v=NoweGN8cm5g

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Romania e ca o pizda proasta pe care ai iubit’o degeaba pentru ca s’a pisat pe tine.

  1. cristina zice:

    as fi curioasa sa stiu cum ai ajuns la concluzia asta acum. e vorba de moment, nu de concluzie, cu care sunt de acord si o am in mine de multa vreme, cam de pe la 1994.
    credeam ca pleci din tara. la cum canti, ai avea ce sa faci in altele.

  2. warsongu zice:

    Pur si simplu mi’a ajuns. Prea mult „stress” si incep sa ma resimt. Prea multa furie, prea multi nervi. Si nimic din tara asta nu merita sa imi fut eu sanatatea doar pentru ca „imi pasa”. Mereu am fost constient ca sunt o picatura in ocean, dar m’am gandit ca o picatura cu alta picatura fac doua picaturi. Si altele fac mai mult si poate poate… dar mai bine ma pis in el de ocean si’l las in durerea lui.
    I failed, i quit, fuck it.
    Si’apoi dragoste cu de’a sila nu se poate, nu?

  3. Anonim zice:

    Nici eu nu as fi putut-o zice mai bine…….:)

  4. cristina zice:

    mai, asa e, dar zic ezoteristii ca s-a cam terminat cu perioada nasoala pentru tara asta, asa ca eu stau si astept sa se mai uite si catre noi Dumnezeu, desi nu stiu daca chiar meritam, ca tara.

  5. brotak zice:

    Esti un mare Contemplativ.

Lasă un comentariu