Draga calatorule,

Manat de un nenatural esprit de corps doresc te atentionez:

Stii ce imi spui tu mie cand iti faci loc in fata mea cu cotul la o urcare sau coborare din vehicul? Sau cand ocolesti pe lateral o coada intreaga doar ca sa intri mai in fata? Sau cand ma impingi din spate doar sa iti faci tu loc cand tu abia ai venit in statie iar eu deja am lasat sa treaca 3 alte vehicule doar ca sa nu fac ce faci tu? Sau dimpotriva, cand te bagi in fata mea sa te urci intr’un vehicul neaglomerat, inaintea mea, dupa care ramai in usa nepermitandu’mi astfel sa ma urc si eu la randul meu?
Imi spui ca iti sunt inferior. Imi spui ca eu si motivele mele si drumul meu si toata existenta mea e irelevanta in raport cu ale tale. Si te inteleg, si e dreptul tau. Si accept, strangand din dinti insulta ta tacita la adresa mea.

Dar intr’o zi, draga calatorule, am sa iti sfartec cu dintii pielea, tendoanele, muschii gatului si beregata, am sa iti smulg apoi capatzana dintre umeri, am sa iti ridic debla ce inca se schimonoseste la nivelul ochilor si vei muri vazandu’ma zambindu’ti politicos si soptindu’ti „Dar va rog, poftiti!”

Dupa care am sa iti degajez duckadamian tigva inspre ceilalti calatori.

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Draga calatorule,

  1. brotak zice:

    Iti sta bine manios, asea…
    Nu ca te-ar interesa prea tare, dar imi place ce-ai produs in ultima vreme. Te maturizezi, cumva 🙂

Lasă un răspuns

