EU

EU

Ce pula mea…

Despre warsongu

Udonwannano...
Imagine | Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la EU

  1. Relu (nu Fenechiu) zice:

    Foarte tare poza, demna de Warcraft sau ceva.

  2. brotak zice:

    Ma si mir ca stii sa scrii 🙂

  3. Thor zice:

    esti un om foartre frustrat, pacat ca esti asa frumos. de cate ori vad un status de-al tau pe facebook am impresia ca n-ai toate tiglele pe casa

  4. warsongu zice:

    :)))))) pentru asta e bun facebooku… sa scuipi frustrari. asta nu inseamna ca intreaga mea viata se rezuma la ele.

Lasă un răspuns

