Arienii de Bucuresti

Ieri cand am fost la munca era o aglomeratie oribila in 41. Si totusi cand m’am urcat am observat o zona in tramvai care era goala. Toti erau striviti de bari, de usi, cu fete sleite si curu pe geam dar in zona aia in fata scaunelor (zona in care ar fi statut lejer 5-6 oameni) era gol nenica. Si stiti de ce? Pentru ca pe scaunele alea statea o familie de tigani cu un copil retard. D’aia! Nu erau jegosi (desi imbracat saracacios), nu puteau (spre deosebire de alti arieni din jur) si nici galagie nu faceau. Amandoi isi smotoceau copilul si sa mor eu ca acel copil tigan si usor retard era cel mai fericit copil pe care l’am vazut in viata mea. In jur toti aveau niste mui de parca tocmai calcasera intr’un cacat. Imi amintesc cu precadere muia unei muieri infecte, genul de „functionara” intre doua varste care sa uita cu un dezgust absolut evident la familia respectiva si la copil, si care a luat brusc o mufa foarte pioasa cand a tras 100 de cruci la trecerea prin fata unei dughene d’astea cu cruce’n varf si acoperis de tabla.
Asa ca stateau nene sleiti de geamuri iar eu am stat si m’am delectat cu raseltele copilului ala si cu un zambet tamp pe fata exact in mijlocul locului ala lasat gol.
Futu’i in gura de infecti ipocriti.

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Arienii de Bucuresti

  1. cristina zice:

    lasa, mai bine, ca asa ai stat si tu lejer in tramvaiul ala.
    sa stii ca nu sunt de acuzat toti arienii, ca sunt unii indivizi care chiar fac rau si s-a creat din cauza lor un fel de reflex neconditionat: tigan = pericol. familie de tigani = pericol de catastrofa. ca rau fac si romanii, e adevarat. nu stiu cum sa ne mai comportam ca sa nu gresim fata de nimeni, nici macar fata de noi insine.

  2. Crissa zice:

    E plina tara asta de ipocriti, din pacate, si mi-e scarba de astfel de oameni. Discriminarea unor oameni nevinovati, doar pentru faptul ca apartin unui grup, indiferent de ce tip de discriminare vorbim, denota frustrare si multa superficialitate din partea celor care o practica. Sa le fie rusine, „arienilor”, care, in mare parte habar n-au ce sunt si cat sange tiganesc poate curge prin venele lor!

  3. Zob zice:

    Să moară mama.

Lasă un răspuns

