Teve’Ro’Mania: „Ursii umbla telelei, si se da cu mult mult shprei!”

Deci is cu nervii bre popor. Iar. Nimic nou sub soare, stiu.

Nu mai pot cu teveliziunea de la noi si cele doua (DUOUO!) subiecte majore adanc si atent dezbatute peste tot. Ursii si deodorantu. Cum am vazut ca toata blogosfera freamata, am zis sa nu fac eu nota discordanta. Deci:

1. Cumparaturile priministrului Demo. Ca mandatul lui a fost un Demo. MI SE RUPE PULA! Adica ce cacat vi se pare asa de iesit din comun bai fratiorilor ca si’a luat el sau tot ministerul shpreiuri pe banii nostri? Bai mancu’v’as voi pe a mea, toti astia, alesii, isi fac case pe banii nostri. Isi iau masini multe pe banii nostri. Beau, mananca si fut pe banii nostri. Ce dracu e asa de revoltator brusc ca se si inmiresmeaza pe banii nostri?!? Iar suntem curve virgine. Iar ne ofofoam, dupa ani in care suntem cacati direct in frunte, ca ni se bese unu in nas. „Bah, deci, poti sa ma futi in gura. Poti sa te caci in munca, onoarea si sufletul meu. Poti sa imi furi banii ca sa’i dai pe viloaie, masini, toale si curve. Da sa nu dea dracu sa iti iei un shprei sin banii mei, ca te ia mama dracu!” Hai las’o’n pula mea… Fara numar pe subiect:

http://www.youtube.com/watch?v=pykxbdZHW7s

2. Ursu. URSUUUUU! Bravo ursule! Io tin cu ursu. Literalmente. Deci: un nene care traieste in munti si paduri si dracu o mai fi sau ar trebui sa fie p’acolo e casapit de urs. Greu sa cred ca ursu nu a fost provocat, sau ca nenea ala are mai mult drept sa fie acolo decat ursul, dar sa nu ne mai pierdem in detalii d’astea proaste. Evindent scandal, sunt chemati niste „vanatori” recte si / sau niste giboni de la jandarmerie, alearga aia p’an ograzi si boscheti, gasesc un urs rahitic, il killaresc frugal si se trag in poze ca exploratorii africii. Stupoare, evident au casapit ursu gresit. Prostesc pe prosti ca era turbat, ca sa nu isi puna in cap iubitorii de animale care oricum sunt prea ocupati cu maidanezii ca sa ii futa grija de wildlifu romanesc. Stupoare, alt taran nevinovat e atacat si omorat. Ah, ba nu, era un braconier imputit care punea cu alt retardat capcane in care un urs a fost ranit si pe care (urs) a incercat sa il killareasca cu un batz ascutit la varf. ?!?!?!?!? Nu pe bune acum, ala, omu ala, merita sa traiasca? Is curios de cate ori omoara ursu turbat astia. Sper ca de mai putine ori decat de cate ori omoara ursu turbat pe astia. Daca v’atz prins de poanta, ca’s suptil fain fute’m’as singur…

In rest, daca va intrebati ce mai fac, prost ca intotdeauna. Sunt si fac prost. cel mai prost. Da’ de ce va fute grija? Aveti grija la urs si la shprei…

Bahto delo.

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Teve’Ro’Mania: „Ursii umbla telelei, si se da cu mult mult shprei!”

  1. inSanity zice:

    Si pe la noi sunt ursi, s-au gasit urme de laba 🙂

  2. 1góbé zice:

    Eu aştept ca cineva să împuşte baribalii din presă 😀 Ăia-s adevăraţii turbaţi…

  3. cristina zice:

    si eu tin cu ursu’. sa le dea turbare la bipezi!

  4. animal00 zice:

    miam luat sprei de omie de lei, heeei

Lasă un răspuns

