Hvorfor er vi rumenere og ikke nordmenn…

…sau de ce suntem romani si nu norvegieni.

Scurt ca imi e ca mai mereu scarba sa mai dezvolt pe tema „romanismelelor”  de doi lei. Vechi.

Imi trimite cineva un articol nu foarte stralucit dealtfel dar cu destule adevaruri despre Norvegia. Citesc articolul, meh, chestii stiute pentru ca been there done that. Articolul vorbea despre „tara care a refuzat intrarea in UE de doua ori” si povestea in mare despre programele economice, resurse si tot asa. Bun si frumos, corect, e o tara minunata, pe care eu am iubit’o la prima vedere si despre care am scris si eu candva. 

Dar am citit commenturile, si daca va intrebati care este adevaratul motiv pentru care Romania nu va fi niciodata ca Norvegia, iata’l:

„Nelu la 9 iulie, 09:33 a spus:

Daca nu au un „sef de stat” ca Basescu, ei nici nu exista practic…. Cine mai vinde o flota, cine isi mai bate joc de ei??, cine ii mai minte cu nerusinare toata ziua???”

Si raspunsul care nu intarzie sa apara:

„Bmgabriel la 9 iulie, 10:20 a spus:

Bai uslasule, cum cine ii mai minte?
Plagiattore respira minciuna, iar Antenescu transpira a minciuna!
Asa ca las-o moale, ca macaia!”

D’aia nu o sa fim niciodata mai sus de mocirla de azi. Dinc auza astora doi si tuturor celor ca ei.

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Hvorfor er vi rumenere og ikke nordmenn…

  1. Bogdan zice:

    undeva aici exista un sambure de adevar. insa sa nu absolutizam. tipologia astora doi este majoritara in romania insa, din fericire, nu determina schimbarea in rau decat pentru o foarte scurta perioada de timp. sunt nationalist insa sunt si rational si pot spune ca traiectoria romaniei pe termen lung a fost intotdeauna , dar intotdeauna , asecendenta, ca au mai fost sincope…da….dar per total cred ca am mers in directia buna. cine stie istorie as dori sa ma contrazica. cu argumente desigur.

Lasă un răspuns

