Visul unei nopti de iarna

Deci scurt asea ca merita mentionat.
Aznoapte am visat mare ca ma uitam la emisiunea lu Badea. Da, si eu as fi preferat un vis erotic da asta mi’a fost dat asta am visat. In fine, si povestea el ca fusese cu treaba la ministeru ala al turismului si dezvoltarii regionale. Adica la Udrea in batatura. Si zicea ca acolo era madama la ea acasa, si deci toate se petreceau dupa vrerea ei. Si asta incerca si el sa ajunga cumva cu masina intr’un loc de parcare al ministerului respectiv care era parese intr’un parc. Dar nu putea pentru ca peste tot aparea un grup imens de oameni cu agende si pixuri ascultand si aproband frenetic pe madam Udrea care trona in mijlocul lor si dadea indicatii intotdeauna fix in fata masinii lu Badea. Si povestea el imitand’o sasait si ca si cum ar fi fost retarda cum topaia mamdam cu turma de pupincuristi si angajati ai ministerului dupa ea, prin fata masinii lui, aratand diferite locuri pe caldaram si zicand „Si o sa punem niste flori si aisi, si aisi, si aisi!”
Si concluzioneaza Badea ridicandu’se in picioare de la masuta si apucandu’se cu mainile de cap” Fuuuutu’tzi fatza aia!!!!!”

Ba, deci m’am trezit razand in hohote.

PS sa imi fac probleme ca l’am visat pe Badea azinoapte?

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Visul unei nopti de iarna

  1. 1góbé zice:

    Bă dacă era şi madam Udrea în imagine, e clar că a fost vis erotic. Mai subtil, dar e clar erotic: subconştientul tău lucrează ca la Baconschi, doar că tu încă eşti la faza de negare. După ce treci de asta va fi mai bine, creşte comfortul psihic, apare acceptarea şi pân’ la urmă te trezeşti cu poza muzei sub pernă :)) Poate aia de pe coperta revistei, cu madama în cauciuc, piele şi cizme de lucrătoare de pe centură :))

    • warsongu zice:

      nu bre fratioare ca io nam visato pa udrea. badea povestea asta in emisiunea lui…ca daco visam paia era cosmar in toata regula,

      • 1góbé zice:

        Mea pulpa, n-am belit okii bine-n text. Bă da’ îţi spun io, e o defulare a subconştientului tău… poate ai rămas traumatizat de la pozele sexoase ale damei în cestiune. Încă eşti în faza de negare, deci te înţeleg frăţiuc 🙂 Aşteptăm cu răbdare să iasă la nivelul conştientului şi să intri în faza baconschiană, cu poze sub pernă 🙂

  2. Zev zice:

    bre si eu zic ca Gobe. Prezenta lui Badea e catalitica, ce visezi tu e clar de inspiratie Baconschiana iar pe Badea il vrei prezent ca sa comenteze actul ero(t)ic.
    Alta explicatie ar fi ca in seara precedenta vizionand @ Badea ai conchis ca iti bagi pla in el de guvern, treaba care se intampla frecvent cand te uiti la Badea. Subconstientul a luat-o textual si ti- a proiectat ceva de bine de rau fezabil, ca nu era sa fie Boc sau Igas. Eu zic ca oricum ar fi e de bine, sa-ti faci probleme daca il visezi pe Badea solo, atunci da.

Lasă un răspuns

