Hard question

What about you, reader? What would yours be?

Nadir

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Hard question

  1. Dana I. zice:

    I underestimated myself all my life…

  2. Azra zice:

    i regret not learning everything i could from father’s wisdom

  3. Aghiuta zice:

    I dreamt too much, the fucked up part is I still want to dream.

  4. radu zice:

    regret ca nu traiesc printre acesti oameni si traiesc in tara asta distrusa !!

  5. Adrian Manea zice:

    Ca un semnal, momentul in care agreasem, pentru a saptea oara cred, concluzia ca nu am pastrat regrete in cei 102 ani de experienta a vietii, comprimate in prima lor treime, a fost marcat in timp si spatiu ca unic si important moment, de primele note cu care KOOP isi incep a lor „Island Blues”. …
    Telefonul…

    Regret noaptea trecuta,… nici macar o clipa pentru ceea ce am facut, ci pentru ceea ce asi fi putut face…

    Asi fi putut tine in brate si mangaia in ultima ei noapte cu noi blanita ce a ascuns in ultimii treisprezece ani cel mai mare suflet capabil doar de infinita dragoste neconditionata.
    Azi sufletul meu plange asupra golului ramas, din care am putut culege doar acest regret. Doar astazi insa …
    Va las acum si plec sa imi golesc amarul, purtand in inima oblojita atat de multe ori de nasul mic si umed, promisiunea facuta ei ca maine imi voi regasi puterea sa zambesc, lasand sutele de amintiri frumoase sa se substituie acestui neinvitat si efemer regret.

    Pe maine deci…, astazi apartinandu-i cu tot ce sunt si pot simti,… lui JULY si amintirii ei.

    Iti cer umil iertare, drag prieten, pentru ca nu am fost capabil, asa cum asi fi vrut, sa te conduc pe-al tau din urma drum, macar c-o mangaiere si-o soapta de… RAMAS BUN.

  6. Paul zice:

    Nichita Stanescu a zis : nu pot sa zic ca am vreun regret dar nici ca n-am nu pot sa zic

  7. Rox Andrei zice:

    Regret ca am invatat superficial la facultate. Am scris un articol despre serialul Being Erica si cum isi repara ea problemele din trecut: http://roxandrei.ro/filme/being-erica-serial-educational/

Lasă un răspuns

