I am

I am the wind that blows away the clouds of your doubts.

I am the water that washes away your fears and slowly crumbles the walls around you

I am the steady earth that holds and guides your steps on your path

I am the fire that warms your heart and melts the ice away

I am the spirit that keeps you whole.

Don’t break me, for you will fall apart…

Nadir

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la I am

  1. Adrian Manea zice:

    for… IamU.
    Stilul adoptat de Nadir imi aduce foarte mult cu cel al lui Rumi, cel din urma avand o arie mai restransa ca si subiect al poemelor sale, intr-un anumit sens, totusi infinita in profunzimea ei.
    O sa-ti cer iarasi permisiunea de a prelua pe blogul propriu material postat de tine, dar in care ma regasesc prea mult pentru a nu-l face cunoscut si cititorilor mei ( cei doi pe care i-am identificat :). Multumim pentru poem. Deep…

  2. warsongu zice:

    cu placere, poti folosi ce vrei de pe blogul meu, sunt sigur ca nici unguru nici ceilalti nu sar supara

  3. Adrian Manea zice:

    multam fain:) really appreciated

  4. marius zice:

    hm.. earth , fire, wind, water, heart… go planet!

Lasă un răspuns

