Today

Today is yesterday’s hope and tomorrow’s disillusion.
We are less then memories, we fade away like a forgotten dream.
Day after day after day we die alone and bitter while searching our happiness in others.
Tomorrow after today after yesterday…
Yes, today was yesterday’s dream and will be tomorrow’s nightmare.
And every tonight, without knowing it, we decide if we will live another tomorrow.
Every tomorrow tonight’s dream fade away.
We forget so we can start allover.

yet sometimes we remember.

Flip a coin, roll a dice. Head or tails? Good bye or good morning?
what shall it be?

Nadir

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Today

  1. stancu alina zice:

    buna. cred ca pana la urma gasirea unui doctro veterinar CU ADEVARAT BUN e chestie de noroc !! si eu am trecut de curand printr-o experineta neplacuta.
    sufletul meu , printesa mea in varsta de 13 ani a murit de curand datorita incompetentei veterinarilor!! credeti ca la fac. de medicina veterinara sunt numai dr. buni?? va inselati.
    eu am dus-o pe printesa mea la dr. Braslasu . care mi-a fost recomandat ca fiind cel mai bun cariolog din Bucuresti. i-a facut EKG , a reiesit ca are inimioara dilata . apoi radiografia toracica , reiesind ca are apa la plamani.
    urmeaza doua zile tratament cu digoxin si furosemid. ma duc si la un alt cabinet decat cel unde mergeam zilnic pt. tratament, respectiv CARMEN VET , si cei de acolo ma intreaba de ce nu i-am facut radiografie toracica totala ci doar aprtiala??
    cand am auzit.. m-am reintors la FMV si i-am refacut radiografia toracica, completa. a reiesit ca are bronhopneumonie si ca a eliminat apa de la plamani.
    va dati seama, pisicuta mea avea bronhopneumonie si daca nu ma atentionau cei de la DI-VET eu nu stiam nici pana astazi!!
    si apa de la plamani a eliminat-o in doua zile, fara punctie??
    in fine. facem tratamentul , iubita nu mai are probleme de respiratie asa grave, dar ii tot scade temperatura.
    proastele de la CARMEN VET zic ca e de vina vremea rece de afara, sau temperatura din casa !! unde va dati seama ca era caldura la maxim !!
    in cele din urma pisicuta mea a decedat la cabinet. era f. obosita , dormise f. mult cu o zi inainte cand i s-a adminsitrat un alt antibiotic azitromicina , si avea probleme oculare, respira greu, o durea corpul. proastele de dr. au zis ca e pe moarte si ca nu mai am ce face, sa stam sa asteptam. le-am spus ca se simte mai rau de cand i-au dat azitromicina, dar s-au decis sa-i administreze cu orice risc. si i-au dat si digoxin.
    iubirea mea a facut soc si a murit.
    nu o sa-mi iert niciodata de ce nu am plecat de acolo ?? le-am spus ca o iau si ma duc cu ea la spital dar imi tot repetau ca nu mai am ce face, ca o sa moara .. am intrat si eu in soc cred, si s-a intamplat ce s-a intamplat.
    revenind peste cateva zile proastele de la cabient imi spun ca era batrana si de-aia a murit.
    caut eu informatii si ce gasesc: digoxin provoaca intoxicarea organismului!!
    simptome: vedere incetosata, scaderea temperaturii, somnolenta, etc.
    daca se asociaza cu azitromicina poate provoca soc anafilactic!!
    sa mor nu alta!! si boul de dr. cardiolog de la FMV mi-a spus ca digoxin nu e periculos, ca se poate asocia cu alte medicamente!!
    s-a intamplat totul foarte repede, in decurs de cateva zile . avea perioade cand plangea , o durea corpul, am zis ca e de la injectii. dar mi se aprea ca e mai bine, fata de crizele de repiratie pe care le-a avut doua zile si doua nopti, credeam cas-i inghite limba.
    oricum o sa ma simt atat de vinovata toata viata! trebuia sa fug cu ea de la cabinet, sa o iau de acolo. n-am sa uit niciodata mieunatul ei , ultimul ei mieunat..
    saraca mea iubita! am iubit-o atat de mult si nu am putut-o salva!!
    proastele alea ziceau ca e pe moarte si ea saraca era intoxicata cu digoxin !!
    doamne, cata incompetanta si cata cruzime. si mai sunt si dr. de animale !!

    Bietul meu sufletel, am iubit-o enorm si o voi iubi toata viata!!

  2. Incompetență. zice:

    Aceiași incompetență se găsește și în ,,sectorul uman” medicamentele dându-se conform ,,normativelor” neindividualizându-se pe pacient (greutate,vârstă,analize care și așa sunt incomplete).E clar ,nu se pricep.

Lasă un răspuns

