Tiarra vs Depeche Mode

Behind The Wheel, in viziunea noastra:

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Tiarra vs Depeche Mode

  1. cristian L zice:

    superb, imi place maxim!
    la inceput m-am temut sa nu semene prea mult a Type O Negative dar apoi am zis, da, superb, genuine Tiarra
    sper sa apara si pe suport fizic candva
    succes mai departe!

  2. zerocratu' zice:

    bafta in continuare. am vazut si ce aveti pe myspace, faina treaba. 🙂

  3. Sy zice:

    Place ! Cam tot ce am citit pe aici place! Merci !

  4. warsongu zice:

    multamim de aprecieri.

  5. logical zice:

    scuze dă offtopic dar, voi mai cântati în deschidere la vampiri sau nu ? că vorbeste lumea că n-aveti neanthertal dă dat în tobe… si dacă nu mai cântati, nush dacă mai merg…

  6. warsongu zice:

    bro, cred sigur ca nu. d anu mantreba de ce nu sa dat comunicatu inca.

  7. logical zice:

    uite că tot ne-am văzut ieri, chiar dacă pe scaun…

Lasă un răspuns

