And where am I

Where is the thunder of my heart?
Where is the fire and its heat?
My fists still clenched, my teeth still grit
But i’m just cold…

Where is the light that showed my way?
Where are the dreams that made me sway?
They draw last breaths beneath the weight
Of words untold…

Where are the hopes that shaped my life?
Where is the peace I thought I’d find?
What is this rust that fills my mind?
One life too old.

Nadir

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la And where am I

  1. SingurEu zice:

    Dragă duomnule ruackăr Uărsongu,
    Din cauza unor probleme tehnice, am fost aruncaţi în stradă în pragul iernii, fiind nevoiţi să evacuăm furtdecurent.com. Acestea fiind spuse, ne-am mutat catrafusele pe http://www.furtdecurent.eu , mai european, mai curat şi mai plăcut uscat. În cazul în care încă vă mai place CVRENTV, vă invităm pe la noi cu lumina în suflet şi în instalaţia de pom şi fie ca în această perioadă delicată a sărbătorilor să nu vi se defecteze veceul!

  2. warsongu zice:

    updated, scuze ca durat atat da plm, nu gaseam botonu de edit.

Lasă un răspuns

