Dude de solstitiu

Azi da dimineata am aflat caconform uichilix America era cacata toata de frica de reactia Romaniei cand marineru ala beat (al lor, nu al nostru) la omorat pe Teo Peter. Isi mai aminteste cineva de Teo? Putin probabil. Deci da, antiamericanii au dreptate. Americanii e prosti facuti gramada. Auzi tu, le era frica sa nu plece Romania din NATO, sa nusi retraga trupele din middle east, sa nu dea foc la ambasada sau alte astfel de nebunii. Ma, astias tampiti? Ei nu stiu ca Romania nu are nici un fel de reactie niciodata?!? Pai nu am reactionat noi la muia luata in 40 de ani de comunism. Nici la aia de 20 de ani de democratie. Nu mai vorbesc de muia istorica luata rand pe rand de la toate natiile conlocuitoare. Si astia credeau ca o sa fiarba cineva pentru ca a fost ucis basistul unei trupe de rock?!?

In alta ordine de idei, azinoapte a fost Anul Nou pentru unii. Yule, roata anului se intoarce. Cea mai lunga noapte+ luna plina + eclipsa totala de luna = un eveniment care se intampla o data la vro 370 de ani. Si vro 2, daca nu ma insel. Se spune ca in noaptea asta visele sunt premonitii, asa ca ganditiva la ce ati visat ca sa intelegeti ce va asteapta. Asta daca nu va durut capul si nu ati dormit oricum prost. Nu imi urati an nou si fericit, ca nici eu nam sa va urez voo. Eu am visat o vipera.

Meanwhile in Herastrau, de dimineata:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Dude de solstitiu

  1. animaloo zice:

    poi dece nai zis bah de ieri. Visam si io 10 mil la loto. PLM

  2. gdacin zice:

    chiar asa frate …. de ce n-ai zis nimic? :))

  3. cian zice:

    ba, eu cred ca te inseli, ziua asta are alta semnificatie universala. e a mea ba. cred ca ti-au spus maiesii ce cadou mi-am rezervat pentru 2012. cat despre vipera, sper sa nu citeasca soacra-ta chestia asta ca o sa zica ca ai fantezii cu dansa.
    ba, am gasit la maica-mea o carte pe care mi-ai dat-o acum nu mai stiu cati ani in ziua asta, asa ca nu mai am nevoie de autograf.

Lasă un răspuns

