Ca’n viata

De cand m’am mutat strabat aproape zilnic o parte din parcul Herastrau in drum spre si la intoarcerea de la birou. E destul de gol parcul la orele in care trec eu. Si destul de frumos. Linistitor.
Aseara mi’am confundat viata cu drumul de intoarcere acasa.
Ningea, zapada se depusese intr’un strat frumos, subtire si parsiv, atat cat sa ascunda micile portiuni de gheata pe care alunecai din senin. Drumul era deci uneori sigur, alteori alunecos. Era intuneric deja afara, unele iluminatoare functionau, altele palpaiau muribund si se stingeau parca din adins atunci cand treceam pe langa ele. Uneori ningea linistit, alteori cate o pala de vant mai furios agita fulgii in mici furtuni care imi dadeau fiori. In zapada proaspat depusa de cele mai multe ori urmele mele erau singurele vizibile. Uneori, doar uneori, mergeam alaturi de urme mai vechi, dar care incepeau deja sa devina amintiri. Urme care, ca si ale mele, mergeau sigur uneori, alteori alunecau. Am vazut chiar si semnele unei cazaturi. Si eu am alunecat de cateva ori, mi’am pierdut siguranta ici si colo, dar nu am cazut. Nu inca.
Si nu mai era nimeni altcineva pe drumul ala, in afara de mine. Probabil la scurt timp dupa ce am trecut eu pe acolo si urmele mele au devenit amintiri. Poate a trecut cineva inainte ca zapada sa le acopere de tot, si poate altcineva a gandit despre ele asa cum am gandit si eu despre cele pe care inca le mai vedeam. Urme anonime, efemere, pasi nesiguri ce poarta suflete singuratice si frunti in spatele carora sunt ganduri pe care nu le aude nimeni.
Pana si zapada ce imi cadea pe fata era nesigura. Nu stia daca sa ramana si sa imi infioare obrajii, sau sa se topeasca in lacrimi reci. Sau erau lacrimi? Nu stiu sigur…
Exact ca in viata.

O poza mai veche, cu un rasarit de soare de dinainte de zapada:

Image and video hosting by TinyPic

Si ce aveam in urechi aseara:

Nadir

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Ca’n viata

  1. phenobarbiedoll zice:

    oh please please write a song ca postarea asta

  2. cian zice:

    please don’t

  3. zerocratu' zice:

    unde e butonul ‘fascincredibolant’ ? ca ala de like e o jignire pt ce ai scris. minunat. 🙂

Lasă un răspuns

