De-a autonomia Reloaded (umpic)

Hai, că nu m-am putut abţine…Urmăriţi prima jumătate a înregistrării, despre chestiile minoritice pe plaiurile mioritice. Cum o fi legea asta nouă a edicaţiei este irelevant aici, important este contextul în care este pusă problema.

Antena 3, Valentin Stan „Conexiuni”, 29 oct. 2010

Recunosc, Stanu` ăsta mi-e profund antipatic, da` apreciez la el că e întotdeauna foarte bine documentat şi nu vorbeşte din burtă. Aşa cum place la mine, informat 😀

EDIT: Uitasem să pun linku` la postul cu pricina, mea pulpa: De-a autnomia

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la De-a autonomia Reloaded (umpic)

  1. interbelica zice:

    …sa lasam acum politica si sa ne mai descretim fruntile privind in urma. Doamnelor si domnilor, va prezentam INTERBELICA!
    http://interbelica.wordpress.com

  2. obsidian zice:

    Mie imi e sila. Nu inteleg ce conteaza in ce limba invata un copil, nu inteleg de ce e mai importanta limba in care invata decat ce invata de fapt. In 2010 au existat elevi romani foarte fericiti ca au putut copia la bac la proba de limba romana, in conditiile in care li s-a dat BASMUL. Oamenii astia care ne conduc si noi care ne uitam ca boii la ei nu intelegem ca ne distrugem viitorul cu mana noastra, ca aia care vin sa conduca maine vor fi mai prosti decat cei de azi si tot asa, pentru ca de fapt, nu ne pasa ce invata copilul ala la scoala, ne pasa doar sa aiba note si diplome. Cu cat oamenii vor fi mai prosti, cu atat vor fi mai usor de manipulat si de asmutit unii contra altora, in baza unor asa/zise valori, pe care ei nu stiu sa le defineasca. Realitatea crunta e ca nici copii romani nu stiu bine limba romana.
    Eu personal nu mai vad nicio solutie. Vis-a-vis de afirmatia lui Covaci din postul anterior, cred ca e perfect adevarata, insa ironia e sa o aud din gura lui. O vorba din popor spune sa nu faci ce face popa, sa faci ce zice el. Cred ca majoritatea s-au transformat in popi si isi inchipuie ca daca vorbesc despre valori, despre moralitate, inseamna ca le si au.
    Temporar, am rezolvat problema. Mi-am luat bilet dus spre alta tara. Plec cu identitatea mea de rocker (pentru ca pe asta mi-am ales-o, cea de roman fiind un simplu accident) si cu certitudinea ca rockerii sunt la fel oriunde in lume (asta am vazut si la noi si prin alte tari pe unde am mai fost). Nu stiu daca o fi bine sau rau, nici nu stiu daca ma mai intorc, pentru ca mi-am propus sa o fac doar atunci cand am o solutie pentru a putea trai aici si nu stiu sigur daca o sa o am vreodata, dar mi-as dori.
    Scrieti si voi mai des!

  3. brotak zice:

    ia, bace ungurene, draghe, si te uita : http://www.petreanu.ro/2010/12/traduceti-in-ungureste-repetitia-e-mama-prostiei/
    te mai inviorezi si tu, dupa doliul de ieri.

Lasă un răspuns

