Lua’v’as Statu’n pula.

Deci mie numi plac gaborii. Deloc. Nam strop de respect pentru politia romana, nici ca institutie si nici ca indivizi. Nu am auzit in viata mea de cineva care chiar sa fi fost ajutat de politie (cineva mai din randu poporolui, asa ca mine, nu mafioti cu bani sau dastia pentru care politia e mana cereasca), si am avut si eu treburile mele cu ei. Miam luat si bataie deanpulea de la ei, am depus si plangeri care nau fost solutionate niciodata si tot asa. Deci cert e ca politia imi pare mai inutila si mai deranjanta decat un cacat de barza pe spranceana. Deci constat cu stupoare ca basescu are dreptate cand se pisa pe ei.

Dar basexu e dusmanu meu de moarte. Declarat, autentificat si asa mai departe. Si exista o regula de aur care spune ca dusmanu dusmanului meu mie pretenar. deci sunt brusc insufletit de un teribil l’esprit de corps nebanuit cu purtatorii de cefe late si pulan. Rezonez direct cu urma de la basca ce le joaca rol de unica circumvolutiune. Ne vibreaza pulanu la unison, ca sa zic asa. Ma simt mai gorobete decat ciocan. Mai cami vine sa duc mana la tampla cand ii vad si sa fac gesturi. Ah nu, asta faceam si inainte.

Neste oameni care miemi plac isi dau cu parerea pe subiect si parca asta e una dintre putinele momente in care ias contrazice. Si anume:

Se ofofeaza lumea ca politistii au gresit pentru ca au incalcat legea si pentru ca au cam luat la pula oratania de pe basca, adica insemnu national.  Si ca siau bagat pula in institutia prezidentiala. La randu lui, basescu a tras prin pula insitutia politieneasca, urmat indeaproape si de minime’ul sau care, daca si’a gasit scarita, a tras si el o putulica prin aceeasi institutie. Si ca deci si unii si alti au gresit, si vai ce tevatura, ce cacat, ce oribil.

Io am doo probleme cu asta, dupe cum urmeaza:

1. Faptu ca politia a dat cu bascan praf si ca basescu sia tras pula pan institutie is chiar cele mai neimportante incalcari pe care ambele „institutii” le’au savarsit de ceva vreme incoace. Adica mi se pare de tot cacatu ca dupa toate mojiciile savarsite si de unii si de altii fix astea sa fie motivele pentru care se inflameaza lumean glanda. E ca si cum as veni io la tine la masa, mas sui pe ea cand tu halesti, teas caca direct in frunte, mas sterge la cur cu freza ta, tias da sio flegman oki dupaia iar inainte sa ies pe usa as scapa un partz iar tu teai inrosi de furie si mai calcan picioare ca de ce indraznesc sa ma bas cand tu mananci. Intelegi? cam asa e treaba asta, in umila mea parere.

2. Io nu cred in statu de drept. Nu ala roman. Nu exista entitatea nedefinita numita institutie. Asteas imbecilitati menite sa exonereze biserica de nemernicii, depilda. Nu biserica, ci oamenii au facuto. Biserica ESTE oamenii. Sau SUNT oamenii, daca citeste si vrun basescu. La fel si cu politia si presedentia. La fel cu intregul stat. La fel cu orice institutie. Daca oamenii care o formeaza sunt niste cacati ratati, uscati si razuiti de pe perete atunci insitutia nu poate fi altfel. Si deci insemnele ei nu pot fi considerate atat de sfinte incat sa faci parnaie daca le iei in pula. Deci considerand 2. dupa 1. sami bag pula daca inteleg care e problema.

Mantreb si eu, muia lu basexu e considerat simbol de stat? Adica daca ies cu portretu lui atarnat de pula in fata la cortoceni, pe langa ca nam autorizatie si ca alea alea cu pudoarea imi fur si anii de parnaie ca am luat, literalmente chiar :), un simbol national in pula? Si daca fac asta in timp ce ma cac intro cashketa de gorobete, avand grija sa nu ratez oratania cu salata imi mai iau odata toti anii aia? Adica fac mai multa parnaie pentru asta decat fac criminalii, violatorii, mafiotii, cei care fura si mint un popor intreg de ani de zile, si alte astfel de categorii privilegiate? Da?

Atunci permitetimi sa va iau statu de drept in pula cu tot cu simbolurile lui!

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Lua’v’as Statu’n pula.

  1. animal00 zice:

    bai. pe mine m-a ajutat odata un politist. Ca inloc de amenda mea dat avertisment. De doo ori chiar 😀

  2. Bat zice:

    degeaba le iei statul in pula…le ramane statul in cur …:))

  3. warsongu zice:

    dap. iar asta deschide noi posibilitati.

  4. roy zice:

    grande warsong ! articolele tale sunt simfonie pentru urechile mele. este un tip in italia, se numeste beppe grillo, care la fel ca si tine s-a lepadat de orice fel de inhibitie si mai ales ipocrizie , infatisand lumea exact asa cum este . daca ai curiozitatea sa-l cauti pe you tube, sunt sigur ca ai rezona cu ideile lui.

  5. Cristina zice:

    Foooarte corect!!!!
    Iar ma apuca toti dracii ca nu-s barbat si n-am si io un instrument de bagat in statul basenesc…:((

  6. hraneste-te.info/ Revista culinara – retete culinare, mirodenii si picanterii. Retete culinare romanesti si internationale.Gaseste inspiratie in peste 50.000 de retete. Video si Foto, pas cu pas.
    hraneste-te.info/

  7. sictireli zice:

    Sunt de acord cu ce au facut manuitorii de pulan, dar tot nu pot sa strig: Politia e cu noi! Imi sta strigatura in gat cum ii sta broasca pesedista portocaliului Ioan Oltean.

  8. animal00 zice:

    „statul basenesc” imi cer scuze, da statul este roman. Si statu asta a facut exact aceleasi greseli mereu. Normal, atunci nu existau ciutaci, a3uri si realitati care sa injure atat de frumos presedintele.
    Iar politistii de care vorbeste warsongu nu cred ca sunt numa cei de la 2006

    dar de. Unii scriu. Altii citesc tot ce lea zis teveu.

  9. ovitrif zice:

    Intradevar, politia nu isi indeplineste de loc rolul initial, pentru care a fost inventata: sa asigure ordinea si sa protejeze membrii unei societati.

    Nu ai cum sa protejezi membii unei societati atat timp cat tot ce faci e sa bolborosesti termeni academici cu referire la raporturile ce le ai tu despre o crima, gen:
    „O persoana de sex masculin a fost gasita decedata bla bla bla”.

    Rolul tau, politie, era sa previi intamplarea acestei nelegiuiri, nu sa-ti areti talentul de exprimare atunci cand oricine o poate face.
    Cam asa ar suna o buna observare.

  10. macra ioan zice:

    Cel mai grav lucru e că mulți ratați, neștiutori de limbă română, au posibilitatea să scrie pe așa-zisa rețea de socializare.

  11. macra ioan zice:

    Mi-e silă de modul în care scrieți,analfabeților nenorociți! Ați fost mereu absenți la orele de limba română. Ciumângăi spurcați, plecați la papuași!

    • warsongu zice:

      si pe mine ma deranjeaza idiotii care nu pot face distinctia dintre chestiile scrise agramat intentionat si greselile cu adevarat cauzate de lipsa cunostintelor de gramatica. vezi, bai pula, ca exista o pagina de disclaimer in care precizez ca nu folosesc ortografie din lene si nu pentru ca as fi un aliterat. de altfel bagajul meu lexical (mai bogat decat al tau) ar fi trebuit sa iti dea de gandit inainte sa presupui tampenii.
      PS. vezi ca se pune spatiu dupa virgula, ciumangau spurcat si papuas.

Lasă un răspuns

