Iesim din criza. Aleluia!

Date neamule ca iesim din criza. Again. Se maresc salariile de la anu’. Again.
Da nu acum, deocamdata se platesc mai multe taxe si impozite, se mai da neste lume afara, cresc intretinerile si se executa silit oamenii.
Dar iesim din criza. Bravo guvernului Bok, si evident felicitari adevaratului mastermind din spatele strategiilor de luptat cu criza, adica Basexu. Ma rog pentru voi:

Glumeam, va doresc multa muie in continuare.

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Iesim din criza. Aleluia!

  1. 1góbé zice:

    Hahahaha… Attila, Biciul lui Dumnezeu…

  2. 1góbé zice:

    Vedeţi bă, că Dumniezooo nu bate cu bâta? Necredincioşilor, ghiaurilor, ereticilor, mai e nevoie de vreo dovadă? (Hai că nu m-am putut abţine 🙂 )

  3. Zev zice:

    Fuckin’hell, cand sa sarbatoresc si eu reconcilierea istorica a lu Warsongu’ cu Basescu, Boc si BOR, citesc ultima fraza si ma linistesc.

  4. warsongu zice:

    loool testver, tea pocnit smerenia?

    @ nu, niciodata no sa am ceva de reconciliat cu avortonii aia!

  5. Va recomand un articol ce l-am scris cu gandul la criza. O chestie experimentata de mine in prezent. Un sindrom foarte prezent printre noi: http://cuvinte-nespuse.blogspot.com/2010/10/nume-de-cod-anxietate.html Sora mea a zis ca nu-i mai trebuie sa se uite vreodata la un film horror. Eu zic ca nu a prins esenta.

Lasă un răspuns

