Tiarra la Artmania

Tiarra la Artmania Sibiu 2010, bucati:
Acustic
piesa fara nume, inca:

Hard To Let Go:

House Of Tears:

Twillight Cruiser (Kingdom Come) improvizatie pe tema:

Metal
Goddess Of Stone:

gen si noi pacolo…

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Tiarra la Artmania

  1. Viorel zice:

    Sugestie pt numele primei piese:
    „Pieces of my broken soul”
    Salve!

  2. theheartcollector zice:

    Bre, în Flying Time trebuia să vă puneți o oglindă deasupra, ca să vedem și noi ceva…

  3. logical zice:

    bun bun… mai ales in flying time, aglomerat si plin de fum, dar a meritat…

    uite poza fantastica cu noi de la ost fest: Remodelatorul + WarSongu… 😀

  4. warsongu zice:

    multam bre, ioi ce muaca am…

    • dreamwitch zice:

      pentru marmotele care au ramas acasa anul asta la busteni si sibiu (gen me si laura) filmarile astea au fost crima si pedeapsa. 🙂 anyway,felicitari! era si cazul sa ajungeti acolo; poate veti merge si anul urmator,i hope so!
      P.S. nice cheeks!

  5. Skullkrusheru zice:

    Bai …nu e rau…. Twilight Cruiser e printre preferatele mele de la Kingdom Come. Ma uit la mutrele voastre si-mi dau seama ca sinteti mai tineri decit mine (37). Tocmai d-aia mi se pare remarcabil ca sinteti niste tipi care nu numai c-ati auzit de trupa asta dar ati si preluat intr-o maniera mai mult decit decenta (bine chiar!) piesa in cauza. Sunet bun, imagine buna….unghiul de filmare….nefericit!!!! Rock on! \m/

  6. dagmar zice:

    :(( mi-ar fi placut mult de tot sa ajung, insa nu am avut cu cine sa vin. insa mai nou, prin alianta am aflat ca am rude acolo, asa k dk la anul mai sunteti acolo as veni sa va vad. sper insa sa va vad totusi mai devreme, poate prin bucuresti. in craiova nu se intrevede nimic? 😦

  7. warsongu zice:

    nimic in craiova, inca. dar vom avea un concert in bucuresti pe 14 octombrie in fostu club Twice.

Lasă un răspuns

