Ashes And Snow

Dadui de asta pe net.
Probabil ca filmul este deja un cult movie ceva, doar ca eu, incult si retard cum sunt, nu am auzit/vazut. Daca nu este atat de cunoscut, atunci muie tuturor, ca filmul merita sa fie asa.
N’am ce sa zic despre film, ca sa va fac sa intelegeti ce emotii transmite fara sa il vedeti. Nu e nici macar film, ci mai mult un fel de colaj de fotografii in miscare.
Cel mai bine sa il cautati si sa’l vedeti. Ete umpic acilea:

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Ashes And Snow

  1. george zice:

    sincer sa fiu nu mi se pare cine stie ce chestia asta 🙂
    in orice caz muzica este divina si filtrele de culoare folosite pe film sunt super fain puse.
    in rest … nimic de zis

  2. warsongu zice:

    nush bre, pa mine mo pravalit rau imaginile astea. bine, ios si mai emo asa de firea mea cand vine de dalea cu natura si unitatea… da plm, io am rezonat. am vibrat. am tremurat deadreptu zgaltainduma :))

  3. Skullkrusheru zice:

    Nu fac pe dashteptu dar eu stiu de ceva timp de acest…proiect. apartine unui baiat care a umblat lumea in lung si-n lat si a captat spiritualitatea intrinseca a locurilor respective. Am dat peste acest site pentru ca sint absolut innebunit dupa muzica Dead Can Dance. Iar coloana sonora a acestui „film” e semnata de Lisa Gerrard si Patrick Cassidy. Lisa a activat ani de zile in Dead can Dance si are o voce incredibila….nepaminteana as zice. Cine doreste coloana sonora sa bage adresa de mail si pot sa dau pe transfer.ro. Si eu, la rindul meu, cind am dat peste site am fost luat cu fiori!

    Mai multe detalii, aici: http://www.ashesandsnow.org/

    Bravo warsongule….da cu cultura in ei!

  4. ana zice:

    Salut,

    Am ajuns din intamplare pe blogul tau si, dupa ce mi-am revenit din soc, am citit in cateva ore cam jumate din tot ce-ai postat; aveam mare nevoie de putina distractie.

    Vulgaritatea e prezenta prea mult in jurul nostru dar, de cele mai multe ori, nu are nicio legatura cu limbajul. Eu nu vorbesc dezbracat pentru ca nu ma prinde; am ales sa respect canoanele si ma saturasem de fete indignate. Dar mereu am considerat ca limbajul vulgar are o calitate unica: lipsa echivocului. Asa ca, dincolo de obscenitatile pe care le scrii, reusesti – cu o naturalete de invidiat – sa-ti transmiti mesajul.

    Nici nu stiu ce sa-ti doresc.. Ai grija sa nu te rispesti..
    Si daca ai inspiratie, incearca sa invingi lenea si sa scrii mai des 🙂

    Toate bune!

    • warsongu zice:

      sarumana de aprecieri…
      din pacate lenea e boala grea. unde mai pui ca io, mai retard de fire, am idei mai rar si numi place sa dau din gura daca nam ceva de zis. dancerc, ma straduiesc, ma chinui, cum zicea si maestre urania, zeita pleonazmelor 🙂

Lasă un răspuns

