Frunza. Sau cum sa dam in boala copiilor.

No mai deunazi vorbeam cu porcusoru (Andy Vasilescu) pe mess si’mi serveste omu o idee absolut geniala. Ba, da geniala. Deci fiti antena:

Care mai stie cum se joaca frunza? Frunza frate! FRUNZA!!! Pun pariu ca nimeni din cei ce cititi acum (cu exceptia celor implicati) nu s’au mai gandit la jocul asta de 15-25 de ani! Ma refer la astia peste 30.
Noah, la initiativa porcului, pe care eu voi s’o sustin acerb, o sa ne adunam si o sa ne reamintim jocurile tampite din copilarie. O sa ne julim in genunchi, o sa facem turte de tarana. O sa vedeti iar fete (numai fete sper) care or sa sara elasticul. O sa jucam peretel cu coperti albastre de vinilin. Bambilici. Poate si „suprize”. Rahane. Pegas. Chestii d-astea, eventual cu nadragi de trening punga sau izmene cu genunchi si tricouri largite la gat. Cati din voi au tupeu’ sa nu inceapa cu basini de genu „ba nu ca ma fac de cacat” si sa se bage?

It has already begun:

http://blog.andyvasilescu.com/?p=2027

cand ne strangem 100 mergem si ne jucam si’n fata la guvern. Ca sa se vada ca daca ei se joaca de’a guvernarea si noi ne jucam frunza.

V’asteptam cu mic cu mare.

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

50 de răspunsuri la Frunza. Sau cum sa dam in boala copiilor.

  1. N-ai idee cate replici de genu’ „sunt prea batran”, „ne facem de cacat”, „e penibil”, „am nevasta si copil” etc … am primit :-))

    Si ieri cand am fost in parc, pe langa faptul ca venea lumea sa ne intrebe ce facem si cum se joaca, si facut poze si altele, sa mor daca nu ne-am simtit absolut demential :))

    Iar tu … ‘ti-ar concertele naibii … te-astept peste doua saptamani, duminica asta merem iar fara tine 😛

  2. InSanity zice:

    Ma bag,
    ratzele si vanatorii
    tzara tzara vrem ostashi
    tzarile
    telefonul fara fir
    flori fete sau baietzi
    leapsha 😀
    magarush
    eu stiam de peretzica,
    baraj ati jucat?

  3. InSanity zice:

    am uitat de capra, sau lapte gros 😀

  4. brontoz zice:

    daca ne bagam si la jocu da` nnecatelea sunt primu 🙂 ….o gardiana 10, hotii si vardistii, lapte gros si capra …ohoo… `ai ca sunt ditamai hodorogu mai stiu si dastea.
    Chiar vorbeam recent de frunza …. da nu joc cu ofticosi stabilim regulile de la inceput…cu „gogoasa” si „fermecata”. …

    PS. ai ca mai e o luna pana la busteni…iese prapad daca jucam pe acolo ceva asemenator.
    numa` bine.

  5. @Insanity: ce-i aia baraj .. detaliaza te rog 😀

    @brontoz: duminica viitoare am zis ca jucam si o gardiana 10 dupa frunza si altele :))

  6. vlad zice:

    bine bah bulangiule bagati frunza si nu’l chiemi si pe fratele tau? sau ti’e frica ca’ti iei bucata de 110 kile ?

  7. animal00 zice:

    bai, poate voi reusiti sa ma iluminati: DAR DECE?

  8. Pai simplu bobule … decenu? 😀

  9. animal00 zice:

    bai, inteleg ca in lipsa de alcool facetz tampenii, dar intrebarea nu era „dece sa faci una ca asta” ci „dece plm ie geniala?”.

  10. Hai sa te intreb altfel, tu ai jucat vreodata frunza cand erai un micut animal?

  11. InSanity zice:

    @Andy e un joc cu mingea, se fac echipe de cate 2 ;2 stau in poarta 2 trag la poarta pe rand, cei din poarta nu au voie sa apere mingea cu mana, trebuie sa o respinga in spatele portii si astfel ei erau cei care trebuiau sa traga la poarta, facand schimb cu echipa cealalta si se juca pana la 3-5 s.a.m.d goluri
    Daca cei ce trageau la poarta dadeau pe langa poarta se schimba echipa
    Daca iesea in out lovind bara se numea bara salvatoare.
    Mai era si jocul „21” unde unul ridica mingea iar altii din voleu trebuiau sa traga la poarta. Se scadeau un anumit numar de puncte din 21 in functie de cum dadeai golul,pana ajungeai la 0 si ieseai din joc. Daca o dadeai pe langa intrai in poarta
    Ex. dadeai gol cu capul, se scadeau 5 puncte

  12. animal00 zice:

    bai andi. Cand eram MIC, jucam si castelu. Si sotronu. Si elasticul. Si alte prostii, mai putin lapte gros, pe care lam jucat in total de vro 5 ori, considerandul cel mai imberb joc cu putinta. Pe care amu lash juca numa daca as fi suparat intradevar pe cineva.

    Toate aceste jocuri, au la baza o capacitate intelectuala egala cu cea a frunzei. Motiv pentru care, in data ce am reusit sa imi numar primul floc, am incetat sa le joc.

    Nu e vorba ca m-ash face de ras. In plm, merg in tzuale de biciclist, deci am bifat facutul de ras. Dar…treaz sa joc ceva pentru care tre sa fii retard? Si sa consider aia genial?

    reviu: dece?

  13. @Insanity: aaaa da da da il stiu !! dar nu-i ziceam asa, uite ca nu mai tin minte … pe de alta parte, multe joculete d-astea aveau mai multe denumiri, deh, daca n-aveam FAQ-uri si RTFM-uri 😀 traiasca viul grai!

  14. animal00 zice:

    insaniti: pentru 21 si baraj tre sa alergi. e greu 😀

  15. InSanity zice:

    mi se pare ca in bucuresti se numea diri-diri
    @animaloo- nu trebuie sa alergi neaparat, stai in poarta 😛

  16. @animaloo: deoarece si pen’ ca fiindca se poate ! Plm, daca vrei capacitati intelectuale ramai la sah pffff iete la el :)))

  17. animal00 zice:

    deci, cum ii transmiteam lui songu via mess: mai betzinplm o bere.

  18. @insanity: da da da ! hahaha ala era, diri diri :))

    @animaloo: pai dupa frunza, s-au baut si bere 😀

  19. InSanity zice:

    Poti bea jucand 21 sau baraj, sa vezi cum nu mai nimeresti mingea :))

  20. InSanity zice:

    Mi-am mai adus aminte de unul, „obligatea” la poarta sau la coshul de basket

  21. animal00 zice:

    andy. io vorbeam de voi doi. de restu care nu stiu, mi se si anume rupe.

    io tot astept genialitatea acestei actiuni.

  22. InSanity zice:

    Sa ne reamintim de vacanta de vara cand ne rupeam oasele de la 9 dimineata la 10 seara cand iesea mama cu batatorul de covoare sa ma ia in casa =)), cu hainele rupte si julituri in coate si genunchi

  23. animal00 zice:

    9 dimineata, hainele rupte si julituri in coate si genunchi = beat pe bicla 😀

  24. @animaloo: ba, stii ca io nu mai beau bere nu? 😀

    @Insanity: da da da, si cu d-alea gen „Gigeleeeeee, hai acasaaaaaaa” cand se facea prea tarziu 😀

  25. InSanity zice:

    Sau cand se auzea „baaaa te cauta maica-ta cu batzul sa te ia in casa” :))))

  26. warsongu zice:

    doi la bara, respinselea, la malai, mai sunt tone.

  27. @insanity: „ti se raceste grisuletu’ ” 😀

  28. InSanity zice:

    @Andy-nici chiar asa, mai degraba ciorba de la pranz :))

  29. Bai mna, la mine era cu grisuletu, cand se facea 8 jumate – 9 seara :)) bai si ma ofticam, ca d-abia atunci incepeau astia mai mari sa joace fatascunselea ….

  30. InSanity zice:

    Exact, si veneau si fetele mai mari 😀 , si cascai si tu gura pe acolo la ce prostii vorbeau, si fix atunci auzeai: „Andreeeeeeeeeeeeei (ca tot Andrei ma cheama :P) treci in casa”

  31. warsongu zice:

    cuacaveto, daca matale nu vrei sa joci fa rost dun pegas dala chopper si vino sa dai ture :))))

  32. @insanity: bun asa :)) atunci, te-asteptam duminica? 😛

  33. InSanity zice:

    Nu cred ca am o nunta sambata in afara bucurestiului

  34. Si eu concert sambata in afara bucurestiului, si? 😀 am zis duminica!!! sau de fapt stai … ca tu o sa fii cu recuperari si alea-alea heh

  35. freud zice:

    Frate ma bag si eu ……dar si la un lapte gros biza

  36. Stau Departe zice:

    Vreau si eu, vreau si eu, inca n-am peste 30 de ani, acceptati si unul de 29 ?
    Inca 2 propuneri : Kamai, Kamai si leapsa.

  37. @freud: treci maine dupa-masa pe blogul meu (cred ca postez urmatoarea intalnire pana atunci) si anunta-te daca e ok ziua/ora/locul 🙂

    @Stau Departe: Acceptam pe oricine intre 18 si 55 de ani :)) acelasi lucru ca si la freud, baga maine dupa masa o vizita pe la mine si anunta-te daca esti ok cu ziua/ora/locul

    Ce e Kamai, Kamai? De asta chiar n-am auzit niciodata 😕

  38. Skullkrusheru zice:

    Da tata…..meserieeee! Ma recunosc perfect in fazele astea. Pot sa mai contribui la lista de jocuri cu; tigaitzele (cu capace de bere), tzaca (cu bidoane de sampon sau de ulei umplute cu nisip, sau lantz daca erai cu adevarat ciumeg, pe lame de guma si surprize), gropitza (cu mingea de tenis), patratzica (un fel de tenis de picior cu mai multi participanti dar in sistem „fiecare pentru el”), 21/nemtoaica/ciocanele (un fraier in poarta caruia i se tragea din voleu sau cu capu’), obligatea la bara (batatorului de covoare), respinsea (fotbal prescurtat, cu doar doua lovituri consecutive permise de echipa)….a zis cineva capra? Asta era un joc care continea nenumarate probe in el (ia bagati: capra noua, caderea ursului din luna, furculitele, cutitele, butoiasele, lantul, ce fac io sa faca toti, turnu aifal, moara dracilor, sutu lu pele,……) alte distractii: teava cu cornete de hirtie, cracanul cu invizoace, darts din bete de chibrit, petardele din doua suruburi unite de-o piulita cu fosfor de la chibrituri la mijloc, „tunuri”din teava de scurgere cu sprayuri si carbid…..O Doamne …..cite ar mai fi!!!! La scoala: fotbal pe hol cu fesul aluia mai fraier, tevile de pix „Flaro” cu proiectile: coaja de portocala (aia cu pile) sau cu gogoloaie de hirtie muiate cu saliva, fotbal pe catedra cu trei fise de 25 de bani sau, tot pe catedra ping pong cu cartile alea cartonate, bataile crincene cu elefantei cu apa si faza de level-up pentru clasele mai mari: direct cu galeata de apa (si in special pe gagici!!!). Adevarul e ca n-aveam mobile, n-aveam net, n-aveam TV (aveam de fapt niste suporturi pentru mileuri), n-aveam playstation sau nintendo…dar sa fie al dracului daca ne plictiseam!!!

    Mersi ba de post…..m-am bucurat mult!!!!

  39. animal00 zice:

    nu bre songule, nai inteles ca io nu vad partea cu „genialitatea” la revenirea la niste jocuri pe care le jucam in lipsa de alceva?
    si acum, avem tupeul, denumestel cum vrei, sa consideram jocurile alea MUULT mai bune decat astea de pe computer.
    Ca da, noi daca am fi avut computer nu i-am fi dat tastele peste cap.

    uitati ca lapte gros se lasa cu lovituri najpa, de conrntele cu ace si ochi scosi…plm. copiii is prosti. am fo si noi is si astia.

  40. warsongu zice:

    bre, io nam zis cas mai bune ci doar cas chestii la care nu ne mai gandim. sunt neste dude tampitele care au facut parte din copilaria noastra. care stii si tu ca are tendinta de a nu se mai intoarce. miar facea placere sa retraiesc o zi din copilaria aia dilie. chiar si cu pretul unor julituri in genunche, sau o invizoacan cur. ce pula mea, mie mi se pare genial ca din cand in cand sa te prostesti cu o duda dasta. io nu regret nimic din copilaria mea, nici genunchii juliti, nici suturile in cur. si stai linistit ca dat fiind ca acu toti au televizor color noi astia care naveam no sa fim de facuti de cacat de aia care aveau si se uitau la video :)) daca dasta tie frica 😛
    sau tu erai dala cu tv color si video? :))))))

  41. warsongu zice:

    Si pentru cei care mantrebat pe mail, nu, nus io. Io inca nu mam prezentat. Pletosu dan film e Andy, ios mai frumos si mai suplu.

  42. InSanity zice:

    Not subject related
    Apelez si eu la voi cu o rugaminte
    Stiti careva o retea de net de cartier pe soseaua nordului?

  43. warsongu zice:

    revenind la subect, Andy, am vbit cu shefa si mia zis ca duminica o sa ploo…plm deci cu creta cu alea, naspa.

  44. Bai, am vazut si eu prognozele, dar ramane de vazut atunci. Si duminica asta a plouat pana pe la 12, torential chiar. Si in juma de ora era deja uscat pe jos si gata de frunza :))

    Daca ploo si ploo, plm, amanam inca o sapt, n-o muri nimeni.

  45. animal00 zice:

    da bah songule. Aveam si colori si teve si cobra si ma jucam pa el. Ca aveam si un teveu mic sport.
    si ba, fara suparare, da toata treaba asta suna a „sambagpula ce bloagar si rebel sunt”.
    casa nu mai zic ca poate sapt viitoare bagam si noi o limonada?

  46. @animaloo: ce treaba are ba blogaritu’ sau rebeliunea cu asta? Adevaru’ e ca si indianu’ si eu suntem foarte hipstari asa de felul nostru (fara referire la ice tea-urile mele te rog :)) )

    Iar voi astia care v-ati anuntat mai sus dornici de o frunza, va bagati duminica asta au ba?

  47. animal00 zice:

    „dornici de o frunza”
    io stiam cas muguri…

Lasă un răspuns

