Hipnoza, cel mai şou tare!

Bai mancuvas, o buna bucata de vreme nam avut TV pe motiv de neplata. Adica nui vina clentului ca labele de la RCS nu prea vor sa te lase sa platesti. Tre sa te duci la mama dracu sa prestezi de parca ei tiar face un favor cati dau un pachet de programe de cacat si le mai dai si bani. Deci o perioada sa vazut prost, am sunat la ei si am facut scandal asa ca siau adus aminte caveam ceva restante de plata pe motiv de lene si lau taiat de tot. Ce pula lor. Acu de curand cineva sa obosit sami plateasca si mie cablu asa ca am iar televizor. Si se vede si bine. Oarecum. Si cum mie mi se rupe pula de campionatul din Africa de Sud (sawbona malele!) tot nu prea ma uit la el.
Azi insa, in speranta ca o sa dorm la pranz cu mai mult succes ma dadeam cu telecomanda prin canale, sa vaz si io ce sa mai da pe sticla. Si unde najung, mare, pe un post de existenta caruia uitasem cu desavarsire: Prima TV.
Pe Prima TeVe, pretini, era in desfasurare un sou care ma lasat masca pentru mai bine de juma de ora. Il prind direct pe generic, cu mult alb si negru, si titlu imi atrage atentia: „Hipnoza, jocurile mintii”. Imi zic, „Coaie, date dracu, tot voiai tu sa dormi, ete ce la marele fix pica smecheria asta!”
Manfig mai comod in perna, deschid usor gura sa aiba bala pe unde sa curga si ma pregatesc sa dorm like there’s no tomorrow, cum zicea si decebal inainte sasi ia gatu de rusine ca a inceput el lungul sir de supt pula la straini ce urma sa caracterizeze poporu lui pentru inca ceva mii de ani. Si cum ma pregateam io sadorm cu bala in formare si basina pe traiect, numa ce se termina genericu cu spirale alb negru si apare „gazda”, „host”ul emisiunii. Ba si am bufnit intrun ras absolut isteric. Sa dus pa pula si amintirea somnului, cu tot cu coada si mustati.
La o emisiune de profil vasteptati sa vedeti un sarlatan, da macar unu care arata intrun fel. Privire intunecata, ochi adanci, imbracat accordingly. Pas frate. La emisiunea asta, apare un sarlatan care putea foarte bine sa fie orice putzoi obosit din banbu. O laba de om cu fata de preput de camiloi, cu freza in acoperis in doo ape cum se poarta, cu tzicvaru pe nas (adica ochelari, nu ce va ganditi voi) slab, stramb, ce mai, fata de victima direct. Io rad isteric, ala mananca niste cacat, porma apar subiectii / invitatii in emisiune. Dupa ce mam plictisit mam uitat pa net pun link pe care o sa vil servesc la sfarsitu carnatului, siam aflat ca subiectii sunt „oameni normali”. Deci se intelege ca prin „oameni normali” astia vor sa zica cel putin „greu incercati dpdv intelectual”. Ca in mod sigur asa tre sa fii sa te duci sa te faci de cacat pe sticla (bine, e Prima nu OTV, deci nu te vede chiar toata romania). Sau sa fi foarte bine platit. Ceea ce, le ce moace aveau, nu cred ca era cazu.
Emisiunea se deruleaza cam asa: retardatii se insira pe niste scaune, pe o scena in fata unor alti retardati care aplauda, ca e sou cu public. Hipnotizdu cu fata de banbu mananca cacat pana cand aia adorm de plictiseala, dupa care le „sugereaza” (casa zice in interviu de mai jos) subtil ce sa faca aia. Sugestile subtile si destul de balbaite sunt de genu „Acum inotam, acum respiram ca pestii, acum ne lingem cacainii la pula etc”. Si „invitatii” se pun pe treaba, cu ochii inchisi ca doar e sub hipnoza. O baba facea ca broasca pe podea, alta parea ca sia pierdut proteza, un nene cu barba care mai ca parea inteligent facea de zici ca tocmai a descoperit ca pulai buna numa sa faci pipi cu ea, un tanar adolescent ce ma face sceptinc in privinta viitorului nu trebea sa mimeze un peste pentru ca arata deja ca o scrumbie care incearca sa se masturbeze cu un tipar electric. Absolut intamplator, evident, printre „oamenii normali” invitati era si o blonda cu tzatze mari si foarte decoltata care avea grija sa si le scuture puternic oricare ar fi fost ipostaza sugerata de putzoiu hipnotizd, spre deliciu operatorilor care uitau sa schimbe cadru minute intregi. Vatz facutara o idee? Mega sou, smbgpl… Mia trecut rasu, am ramas cu o vaga durere de burta care poa sa fie si de la ce am halit ieri si am dat mai departe. Partea buna e cam ras umpic. Partea proasta e ca mi sa dus pe pula somnu si au inceput iar vecinii sa dea cu bormasina in pereti (fix acum cand scriu). Sai fut.
Loati de va radeti:
http://www.primatv.ro/interviuri/hipnoza-jocurile-mintii-un-nou-show-la-prima-tv.html
Si neste parti din alte episoade:

In alta ordine de idei se apropie vertiginos 1 Iulie. Mantreb cum se simt muis… votantii lu basescu. Sau cum se vor simti. Si astept cu nerabdare violentele de strada. Adica sper ca atunci cand vor fi dati afara din case si pe stomacu gol, macar atunci sa se trezeasca umpic romanu din apatia sugator-puleasca pe care lea induso adevaratu hipnotizator al acestei specii de primate sub umane numita Homo Româniensis.

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Hipnoza, cel mai şou tare!

  1. gabi zice:

    ba indiene!!!!!unde dracu gasesti tu emisiunile cu si despre retarzi,nu stiu,dar cand gasesti de ce dracu nu anunti sa ne radem si noi,sa mai vedem si noi rockistii ce mai e la moda la bambuisti,cocalari si manelari ca poate da dracu o psihoza peste noi si ne trezim frumosi si destepti ca ei!!!plm anunta pa orice post si eu iti dau la schimb piese rock cu guta!!!!!!!!!

  2. WickedSick zice:

    Deci ce public era asta, prietene?!? :))
    Numai cefe de porci, grasance si mosi si babe obosite… iq-ul mediu nu intrecea probabil 50… Cum pula mea sa stai 40 de minute asa? Majoritatea cred ca dormeau tragand besini dupa minutul 3… astia tre’ sa fie votantii lu’ Basescu sau ceva…

  3. Nanauazin zice:

    Am regasit la tine o idee pe care am auzit-o prima data la mama, aia cu labagiu’ ala de Decebal tat cacat la cur si lihod dupa pula… Mama zice: ce popor sa iasa dintr-o combinatie de soldati betivani, barbari si inculti si curvele de pe meleagurile noastre? Se explica, oara, setea minunatului nostru popor de muita?

    Iara „m-am” ras, saru’ mana… Astept 1 iulie, bwaaaaaaahahahahaha…

  4. eNd zice:

    Am descoperit blogul tau din greseala, eram pe pe pagina lu Ciutacu si am intrat si la tine.
    Credema ca am inceput sa-ti citesc toate postarile incepand cu oct 07, nu cred ca am laudat pe cineva vreodata pentru ca nu imi place sa fac asta, dar tu meriti sa fac o exceptie, ai toata stima mea, banuiesc ca esti un super om.
    E cel mai misto blog pe care am intrat vreodata.
    Poti sterge acest comentariu, este doar pentru tine, nu este on topic.

  5. cayetana zice:

    tu stii ca-s de acord cu tine mereu, dar pana mea, la fierea mea obosită descrierile căcatului din postul ăsta m-au dat peste cap. esti cred ca cel mai bun barometru al stării de spirit a ăstora de n-au votat cu boul suprem.

  6. Catalin zice:

    Stimate warsong, sunt curios cati ani aveti si/sau daca ati fost vreodata la scoala generala. E o curiozitate pesonala. Vad ca nu folositi deloc liniuta cand scrieti. O faceti pentru ca sunteti la pubertate sau pentru ca inca nu s-a predat la scoala?

  7. cata zice:

    pentru ala de mai sus de mine: Catalin says:iunie 24, 2010 la 12:20 pm
    fraiere..uita-te pe https://warsongu.wordpress.com/tiganu/ si mai daten poola noastra..hai sictir

  8. warsongu zice:

    Bre domnule cataline, nush centelegi matale pan puberi. Daca e vorba de tineri si nebuni, indiferent de varsta, you are quite correct. Nu stiu, de asemenea, la ce anume te asteptai sa gasesti aici. Secretul omenirii? Informatii despre 11g (stiu ca stii ca stiu)? Acuma sincereanu, vii, citesti juma de post, si porma te caci pa matale ca nu folosesc io cratima… realizezi cat de „lame” e chestia asta? Esti pretin cu putzoiu ala de la emisiunea cu hipnoza? Esti fan? Care plm e problema de trebea sa te legi tu de cratima mea, sau mai bine zis de lipsa ei?

    Credema ca daca ma screm umpic probabil ca stiu a scrie mai bine decat tine, daca vrei facem o incercare. Bag seama insa cai plin netu de oameni care stiu sa scrie fara insa a sti sa si gandeasca.

    • Catalin zice:

      Pubertatea este perioada dintre copilarie si adolescenta caracterizata prin aparitia functiilor de procreare. Automat, comportamentul individului este caracterizat prin incercari disperate de a iesi in evidenta in fata sexului opus. Cuvinte ca „plm” sau „poola” sunt folosite intensiv pentru a arata ca are, stie ce e si este in stare de a folosi organul sexual numit stiintific „penis” si vulgar „pula”. Pubertatea este o perioada dificila, dar poate fi depasita. Cu rabdare. Am incredere in tine.

  9. Hipnoza este jocul mintii. Pot spune ca am vazut o emisiune la tv despre acest subiect si m-a impresionat foarte tare.

Lasă un răspuns

