Red Hot Chili Pampers

Fuse o perioada agitata rau.

Am avut un concert in Cluj, care Cluj mi’a placut maxim. Frumos oras, frumosi oameni. Drumul pana la Cluj lung rau, dar frumos de pici. Valea Oltului e una din zonele mele preferate. Probabil ca alte tari ar sti ce sa faca cu o astfel de minunatie, dar cu Udrea slabe sanse. In fine, una peste alta concertu fu reusit, zic io, si am avut onoarea de a’l intalni si pe gropar si mandra lui, carora le transmit pe aceasta cale salutari, casa de piatra si felicitari pentru iminenta inmultire. Fragment:

Dupa cele cateva zeci de ore nedormite am plecat ramada cu colegii in Piatra Craiului la curatat gunoaie. Frumosi munti, frumos parc, bag pula in aia care isi deverseaza deseurile in padure. As vrea sa moara, pur si simplu. Imi vine greu sa cred ca satenii insisi fac asta, cel mai probabil primariile sau firmele care ar trebui sa se ocupe de gunoaie fac asa ceva. Ideea este ca am observat ca cele doua sate intre care am facut noi curat, recte Zarnesti si Magura, se fut in draci! De unde stiu? Pai poate pentru ca din sutele de saci pe care i’am adunat noi jumate erau pampersi. Pampersi frate! Aveti idee cum se fac niste pampersi lasati sa dospeasca cateva luni? Biohazard. Mi’a taiat pofta de mancare pentru urmatorii 300 de ani… In fine. Am ajuns la concluzia ca visul meu aste sa’mi creez o grupare paramilitara care sa patruleze peticele de natura ramase inca naturale, cu glont pe teava si ordin de tragere. Ai dat cu petu pe jos? ai aruncat gunoiu? Glontu’n freza, scurt pe doi, fara prejudecati, deci indiferent de sex, religie nationalitate. Poate doar varsta as lua’o in calcul. Mult sictir celor care se dedau la astfel de mojicii.

Courtesy of un coleg care a facut poze (sarumana domnu coleg), iacata ce’i pacolo inca, dar nu va mai fi in curand:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

In exercitiu’ functiunii:

Image and video hosting by TinyPic

Si primiram si diplome pentru diverse chestii:

Image and video hosting by TinyPic

De mentionat ca am facut si o poezie acolo, adresata celor care arunca gunoaie. A trebuit sa o cenzurez pentru ca „disembowelment” aparea de vr’o doua trei ori, si nu dadea bine la colegi. Echipa mea s’a numit The Horde (nici o legatura cu Warcraft). Forma finala fuse urmatoarea, iar fetele colegilor si sefilor la auditie au fost priceless:

From the darkest wood and moore
Comes The Horde with cries of war
Gather up your stinking trash
Or we’ll tear apart your flesh

Forests older than your race
Have became a mere disgrace
But now the winds are carrying back
Vengeful cries of wolves in pack

Oaks are trembling in their roots
Bears descending in large groups
Run away and don’t look back
Nature’s coming with full wrath!

We’re The Horde, keepers of all
And all who face us will now fall
From those who stand to those who crawl
There’s no escape…
Behold!

Cam atat. Mai vbim.

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Red Hot Chili Pampers

  1. neighbor's goat zice:

    Si un avertisment de pus in padure compus acum de mine, in stilul delor de mai sus:
    „Stranger! Don’t you leave behind
    Cans or trash of any kind,
    ‘Cause we’ll shoot with no remorse
    And we will buttfuck your corpse.”

  2. gabi zice:

    mai Indiene, tu uiti un aspect foarte important, si anume!!!!!Ca sa salvezi natura in Romania trebe mai intai sa depopulezi,dar mai e o chestie , daca aduci alta natie aici o sa dea de blestemul pamantului si devin peste noapte Romani.hai o zi buna…..e testata!!!!!!!!

  3. warsongu zice:

    loool goatie, prea tare.

    Gabitzule, nu pamantu poarta blestem, ci neamu asta. Si nici nu pare a vrea sa se scuture de el prea curand. Bag seama ca ne cam place glodul.

  4. 1góbé zice:

    Fraţiuc, glonţu-i ca o mângâiere pentru cocălarii ăştia, nu ie de ajuns… am io o idee mai bună: ce aruncă pe jos, să li se vâre-n cur. Tot. Trist e că mai ales localnicii fac mizeria cea mai mare, mânca i-ar tata.
    Ce-i mai interesant, că mai nou şi urşii, râşii, lupii, cerbii, vulpii, porcii (ăia mistreţi) şi căprioarele aruncă cu PETuri prin pădure… că altfel nu-mi explic cum quru´ meu a ajuns bidonu´ în locuri aproape inaccesibile primatei mioritice. Eu cred că reclama aia de bere cu cerbu´ ie de vină. O fi văzut cerbii că berea la pet ie trendy sau aşa ceva.
    Monşer promit să mă prezentez la datorie, da´ am neşte egzamene de frecat, în uichend mă apuc… cred 😀

  5. warsongu zice:

    at your earliest convenience… 😛

  6. Nanauazin zice:

    Băăăăăăăă, ai fo la Cluj şi n-am ştiut… Buttfuck! (loalele mele elea mari, CapraVecinlui)

  7. Skullkrusheru zice:

    Mult respect pentru gestul tau/vostru legat de curatenia in Piatra Craiului. La cit de des am mers acolo…pot spune c-am copilarit in acea zona. Iar Cabana Curmatura e locul unde ma simt cel mai bine din tara asta. Recomand tuturor celor cu spirit curat! Exclus pantofarilor si manelistilor. Sint deci beneficiarul muncii tale si pentru asta iti multumesc. Te asigur insa ca dupa mine n-ai strins nici macar un cap de ata caci ma doare si pe mine la fel de mult ca si pe tine sa vad expresia mirlaniei si mojiciei exprimata sub forma de gunoi presarat pe pajisti si prin paduri. La concertele de metale o sa ma uit dupa tine sa-ti string mina! Stay heavy!!!!

  8. GreenPeace zice:

    Tot respectul pentru voi!
    Daca crezi ca se mai poate baga un program de curatenie, propun Valea Jiului (malurile) pe o lungime de 15-20 km. Este criminal! In copacii aflati pe maluri, pe maluri, oriunde linga apa este o imensa groapa de gunoi. Ar trebui mobilizata o armata pentru ce nenorocire este acolo.

  9. warsongu zice:

    armata ar trebui mobilizata si pentru prevenire, nu numai curatare.

  10. Sunt foarte tari pozele facute la Cluj, un peisaj mirific, plin de culoare si lumina, mult verde in jur.

  11. Mirela Mirea zice:

    Pozele sunt de-a dreptu’ SUPERBEEEEEEEEEE
    Masaj Erotic Exotique

Lasă un răspuns

