Acest post NU este despre dinamovisti.

Iar nu am nimic de scris, dar am ajuns mai devreme la birou si n’am ce face. Azi sunt asa de ciufut incat o sa ma chinui sa folosesc si apostrofu’. Cratima nu o pot inghiti, neam!
Din motive lesne de inteles am plecat azi mult mai devreme de acasa. Se pare ca mi’a luat ceva ani, dar in sfarsit am inteles ca pisicile si usa cu geam inchisa nu formeaza un mediu propice somnului. Sper ca in curand sa scap de problema (de usa evident, nu de pisici). Am zis ca daca tot am cazut din pat cand se cracana de ziua sa ma folosesc de rastimpul asta pentru o plimbare matinala prin centru. Ceva zen, cu niste ciripeli si harpe in urechi care sa ma pregateasca psihic pentru inca o zi de cacat din viata unui roman in romania. Unui roman platitor de taxe si impozite vreau sa zic, ca altii nu au probleme d’astea.

DECI NU MAI VREAU SA VAD CAINI VAGABONZI!

Imi crapa nervii capului, nu se mai poate. Plimbarea mea, in CENTRUL CAPITALEI s’a transformat intr’un slalom printre javre si un cor de maraituri dinspre ambele parti beligerante, recte eu si patrupedele. Am auzit boturi clantanind milimetric de zona mea mediana, chestie care nu ma face sa imi creasca optimismul. Eu nu suport nici o femeie sa isi clantane dintii pe la ecuator, daramite potai. 
In grupuri, haite, sau solitari they own the fucking city. Totul e al lor. Iar tu de regula nu ai ce cauta acolo.
Bun, nu ma plang fara sa dau solutii, asa ca urechea la mine:
1. solutia unu e prea radicala chiar si pentru mine, dar inca vr’o doo~trei astfel de experiente si scot naganul la plimbare mintenas mai abitir ca Stalin la Smolenk (ca e la moda acum).
2. castrat cainii in masa si dusi in adaposturi undeva la marginea bucurestiului. Stiu, nu sunt bani. Pai sa ne gandim…primarii. Ducem toti cainii in curtile tuturor primarilor in viata ai bucurestiului. La cimitir la Videanu (nu, nu a murit din pacate, doar are niste pamant concesionat de biserica pe 100 de ani pentru 100 de euro pe an la Snagov unde si’a trantit melteanu’ pulii un viloi cu mot demn de personalitatea sa), peste Base in casa. In hala aia a lu’ fiesa, aia pe care aluat’o din „vanzari anterioare” (Nici un post fara de’acum traditionalul „Muie Base!” desi el e singurul care a incercat ceva in directia asta dar ca orice a facut vr’odata a iesit un cacat.) Si restu. Plus primarii de sector, plus consilierii, plus alti mancatori de cacat, se gaseste loc. Ah, si se plang astia ca nu sunt bani pentru campania de castrare… pai sa’i castreze Oprescu. Moca.

Acum serios, bani pentru adaposturi si intretinerea zilnica a animalelor sunt. Credeti’ma ca sunt. Trebuie sa fie. S’o luam logic, primaria nu pare a’si cheltui bugetul pe nimic. De asfaltat se plombeaza prost si ieftin. De construit se fac autostrazi suspendate, dar greu pentru ca nu s’au obosit sa ia in calcul stalpii asa ca refac planul la fiecare doua zile (chestie reala din bucuresti, daca nu stiati.. cat de prost sa fii?!?)
Chiar am putea scorni pe loc un banc pe tema asta:
„Un arhitect, primaru’ si un inginer constructor stau pe marginea neterminata a unei autostrazi suspendate:
arhitectul: Bah vedeti voi stalpu’ ala de cale ferata in care se propteste autostrada noastra?
aia: Da!
Arhitectul: Io nu l’am vazut!”

Plus ca exista metode de a aduna bani pentru chestia asta. Sunt sigur ca o gramada de bucuresteni si’ar redirectiona cei 2% in atare scopuri.
Sau stapanii ai caror caini/ pui de caini ajung in strada pot fi o sursa de venit. Confiscat casa imbecilului+alte proprietati+licitatie=bani de adapost. Aceeasi formula magica se poate aplica si pentru:
– Babele care aduna cainii in casa cand vin hingherii.
– Veterinarii care refuza sa trateze animalele in regim de urgenta fara a fi platiti pe loc (adica daca gasesti o pisica fleostita dar recuperabila si fugi cu ea la un Vet dar nu ai banii gramada fix atunci in buzunar iti fac aia pasi de nu te vezi, si sfarsesti prin a te uita la ea cum moare. S’a intamplat unor amici, io’i bateam pe aia cu pisica in cap daca eram in locul lor)
– Toti „functionarii” din pozitiile cheie ale primariilor (primari, primari de sector, consilieri, si partidele din spatele lor) care nu fac nici un demers in aceasta problema
–  Tuturor bucurestenilor care se ofofeaza milos cand aud de caini dar care nu isi directioneaza cei 2%
– BB (Brigitte Anne-Marie Bardot, pentru”neinitiati”)
– Mihai Constantinescu
– Taxi (trupa)

Terenul adaposturilor ar putea fi donat de Becali, care isi poate pazi si oile cu cainii de acolo. Sau de Biserica Ortodoxa Romana ,care intre noi fie vorba ar putea sa doneze si o gramada de bani in scopul asta, manca’mi’ar pula sa mi’o manance. Cum a avut teren la Snagov pentru imberbu’ ala pot sa aiba si pentru asta, nu?

Uite mai draghe puliticienilor, lua’v’as neamu’n pula, promit ca voi vota pentru prima oara pentru ala dintre voi, sau partidu’ care ma scapa de flagelul cainilor vagabonzi.
Take it or leave it.

Trebuia sa condimentez postul asta cu niste fotografii ale unui pretin hartanit grav de carora mai demult o nevasta de politician le arunca chiftele ca sa vedem noi ca ii pasa. Insa nu mai pot/vreau sa intru pe site’ul unde mi’au fost trimise. Goatie, if you read this, baga un encore la eternaldawnlord@googlemail.com

Incepe programu’ pe plantatie, deci auguri si s’auzim de bine.
P.S. Dezamagirea este unul dintre cele mai de cacat sentimente ever. Fara nici o legatura cu postul de mai sus, doar o cugetare de moment.

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Acest post NU este despre dinamovisti.

  1. SingurEu zice:

    Pentru că te lasă fără reacţie şi fără puterea de a-l pedepsi pe vinovat, dezamăgirea este CEL MAI DE CACAT SENTIMENT evăr!

  2. neighbor's goat zice:

    Nu am pozele la indemana, dar lasa, ca te cred oamenii astia si asa. Plus ca nu eram nici foarte sexy, nici epilat pe picioare ;).

    Dar depun marturie ca e real ceea ce a povestit Warsong; eu sunt personajul muscat, de-acum cu semne vesnico-eterne pe picioare, de la cel putin 5 muscaturi de maidanezi in Baneasa (din care 2 cusute la spitalul Colentina).

  3. spawn zice:

    …..Aceeasi formula magica se poate aplica si pentru:
    – Babele care aduna cainii in casa cand vin hingherii……

    Vrei sa castrezi babele? :))

Lasă un răspuns

