Jurnalu pantofului maro (e cu sex)

Azi am calcat intrun cacat, thus the title.
Da nu astavoiam sa va zic. Ma seaca gagicile bune care sembraca dezbracat. In metrou. Adica azi in metrou era una cu 20 de metri de craci dezgoliti. Macel. Juma de metrou era gol, in juru asteia, unde am avut si eu nenorocu sa ma urc, cateva zeci de masculi se calcau in picioare. Hormonii spargeau geamurile. Partea interesanta era ca domnita cu pricina avea o moaca de parca ea calcase intrun cacat, nu io. Tin sa mentionez ca iomi curatasem bocancu, deci nu era de la mine.
Defapt domnita era deranjata de privirile ce i se aruncau, si chestia asta ma descumpanit. As fi inteleso doar daca din cauza unor afectiuni neuronale ar fi plecat deacasa uitand sasi puna nadragii pe ea. Insa banuiesc ca toaleta aleasa pentru aceasta dimineata era compilata in mod constient, nu? Adica bai fetelor cu craci lungi, buci semetze si tzatzen vant, voi stiti cum si cu ce va imbracati by the time you leave home (cum zicea si basarab cand isi uita caftanu), nu? Mai aud donsoare care se caca pe ele la destinatie: „ vai draga, toti taranii erau cu ochiin sanii mei, mierea si frica, zau asa!” pai fa fata, poate daca nu mergeai cu ei pafara, nu sar fi intamplat…zic io, nu? Deci cand tembraci cu juma de batista si doo alunite, chestiile astea sunt quite expectable, parerea mea. Eu lenteleg si pe ele. E greu. Iese pafara ba un sfarc, ba amandoua, ba freza pizdii… Intro mana ai poseta cu sclipirici, in ailalta telefonu roz pe care scrie Prada cu cristale dalea cu nume de polonez, cu ce dracu sati acoperi geografia?!? Da macar nu te plange, ca daia ai iesit asa din casa. Sauzi in juru tau cum paraie shlitzurile. Nu?
Mie mie nashpa sa ma zgaiesc cand vad cate una dasta construita si imbracata in ciuda pulii. Nu ca nu miar placea sa belesc ochii, as fi ipocrit sa zic ca nui asa. Dar ati observat ca de cate ori va perindati privirea peste neste craci/buci/tzatze veti simti imediat privirea dezaprobatoare a unei alte femei? Cu dai cu okiuntrun cur, cum o alta tanti isi infige privirea ucigatoare in muianu tau, de parca tea prins facand in colt o laba trista. Nici asta nu inteleg, de ce se uita asa. Din invidie? Adica „bah mancamiai carpili, la mine de ce nu belesti okiu, ca am si io dotarile necesare?!?” sau se scoala feminizmu in iele si se simt brusc protectorul fatucii cu reliefu pafara? Nush, cert e ca ma abtin sa ma zgaiesc.

Nu ma abtin insa cand vad in public o femeie frumoasa. Da dragele mele si dragii vostri, oricat de ciudat ar parea, si barbatii stiu sa faca diferenta intre o femeie buna si una frumoasa. Cum sa va explic, cand o femeie e buna ti se umfla bracinarii. Cand e frumoasa ti se umfla inima. Si voi va dati seama cand un barbat va considera bune sau frumoase. Sunteti bune cand va infige okiun cur. Sau intre tzatze. Sunteti frumoase cand vi se uita in oki si uita sa respire. Sau sa clipeasca. Asa fac si eu, cand vad o donshuara frumoasa. Imi proptesc okiun figura lor si sorb fiecare aspect cu un nesat demn de Setila in Gobi. Unele, in general alea care pe langa frumusete au fost dotate si cu ceva SNC inteleg, si chiar zambesc, uneori usor rusinate, ca si cum leas fi facut un compliment. Iar privirea mea e un compliment. Altele nu fac diferenta intre mine care li se uitan oki si mineru de langa mine care le foreaza curu cu privirea. Asa ca se imbatoseaza de parca lea crescut o cazman aorta si pufnesc ca o pisica ce sia dat seama ca a lins alta gaura decat cea la care se astepta in momentu ala. Atunci si in ochii mei ele scad automat la statutu de doar „buna” si nui mai dau atentie fiinca mie rusine da privirea celorlalte din juru ei.

Una peste alta omenurile zilei asteia sunt bune. Adica am vazut si gagici bune, si gagici frumoase, am calcat sintrun cacat… as juca la loto, da mie lene.
Data viitoare o sa va povestesc cum am fost io la parastas la tata, sin loc sa mai schimb o vorba cu el am esuat lamentabil intro biserica unde se pupau moaste. O sa fie un post brutal la adresa traditiilor crestinesti, asa ca astia care nu puteti sa vedeti doua bete incarligate pe o cladire care seamana cu o pula fara sa va faceti un milion de cruci sa nu cititi.

Baxto delo.

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Jurnalu pantofului maro (e cu sex)

  1. Diana M. zice:

    Place de tine!! Muuult!!!
    Sa ai zi frumoasa!

  2. Nanauazin zice:

    „Cand e frumoasa ti se umfla inima”, frumos spus… Jos palaria pentru intregul post…

  3. marghescu zice:

    Fratie am si eu o intrebare. Cat sloboz iti ia ca timp sa compui asa ceva? Eu personal m-am cacat pe mine de ras. Si colegul me de birou caruia i-am citit cu nesat. Si tine ont ca asa e cel mai mare compliment pe care ti-l pot face., tipul e programator si foarte concentrat pe ceea ce face. daca i-am atras atentia cu lectura mea exista doua posibilitati: din cauza intonatiei sau din cauza continutului. Avand in vedere ca sunt ragusit ca un dinamovist dupa un meci , ca de obicei pierdut de dinamo, cred ca e vorba de continut. Sa ai bafta.

  4. marghescu zice:

    si apropos , mie mi se umfla stremeleagul numa la frumoase. da cum asta cu frumusetea e o chestie relativa .. ma abtin. Ar trbui sa dezvolti o teorie si pentru bulangii………

  5. warsongu zice:

    bre, nu ma bag la aia ca nu ma pricep. cat despre faza cu dinamo…plm, condoleante :))))

  6. marghescu zice:

    eu sunt rapidist trait-i-ar familia. adica intunecat loooooool

  7. marghescu zice:

    trai-ti-ar …… gresi si eu o data nu ma injura

  8. suzana zice:

    parerea mea e ca esti cam fraierici. 🙂 am vrut sa zic ca ai dat cu pula n gard la ultima parte…pana acolo, hai, mai treaca mearga…da’ de acolo…

  9. warsongu zice:

    team ranit in spiritu crestin?

  10. dagmar zice:

    :)) well, mai exista si din astia. de abia astept postul tau de dupa paste, k imi imaginez k va fi unul, „rait”? – am citit n-am…, insa desi sunt de acord, ma intristeaza asa postul ala , asa k prefer sa iti trimit ceva aici… oricum, poate il sti-stii-shti-shty etc. sau nu, insa de 2 zile rad incontinuu la bancu asta, so enjoy : „And Jesus said unto Peter „Come forth and i shall grant thee eternal life.” But Peter came fifth and he won a toaster.” – dk il stiai, de rezerva : „Two nuns cycling down a cobbled street. The first one says „I’ve never come this way before”; the second one replies „Must be the cobbles” „

  11. warsongu zice:

    deci abia acum am citit bancu ala… ma cac de ras de juma de ora!

  12. Laura zice:

    Foarte haios..felicitari, e prima data cand iti citesc blogul, dar cu siguranta mai revin, am ras cu lacrimi :)) pupici

  13. kris zice:

    amuzant si bine spus 🙂

Lasă un răspuns

