De sarbatori…

Sunt cu nervii prastie. Am sperat ca perioada asta de „sarbatori” ma va ajuta sa ma mai calmez, macar prin prisma faptului ca scap de birou. Nai sa vezi…
Urasc sarbatorile de iarna, urasc craciunul si toata debandada imbecilo-ipocrita aferenta acestei sarbatori pervertite. Mi se rupe pula de caldura si lumina si iubirea domnului si sutele de SMSuri idioate cu mesaje de cacat copiate de pe net imi repugna. Si pe voi, cei care cititi asta acum si va oripilati, va stiti voi, si pe voi va urasc. Marsh daici cu Sfintele Sarbatori Coca Cola, bagativilen cur, si lasatima sa traiesc.

Deci sarbatorile astea au intotdeauna darul sa ma scoata din minti, dupa cum vedeti. Numai la gandul ca vine pastele cu o alta tirada de smsuri imbecile, cu iepuri de ciocolata si oo rosii (oo de gaina rosite cu vopsea, nu oo mandelu rosite cu ruj, cum ar trebui) ma face sa urlu. Daca vrodata voi deveni berserk si ma hotarasc asupra unei cariere de exterminator umoan sau macar criminal in serie voi avea grija sa fac asta in seara de craciun sau in sfanta zi de pasti. Daca adaugam la toate astea ce mai vad pe la un tv ca se intampla la nivel inalt in romanistan va puteti face o idee cam in ce situatie sunt. Am reusit sa ma cert iremediabil (sper) cu multa lume, si sincer mi se falfaie de ei si existenta lor. Am fost prea mult timp atent la ce simt/cred/vor ceilalti si am sfarsit pan a pierde mult timp pe care mi las fi putut aloca cu mai mult folos. Probabil ca empatia nu mia fost niciodata punctul forte, dar chiar am incercat sa rezonez cumva cu cei din jurul meu, cu problemele lor. Am incercat sa le respect ideile si parerile chiar daca mie mi se pareau imbecile, macar in ideea ca eram constient ca si lor parerile mele le par imbecile (e cevan neregula cu topica in fraza asta, nu?). In fine, pe scurt am incercat sa ma complac in ideea general acceptata de minciuni zambitoare si cacaturi condescendente si inutile care alcatuiesc conduita sociala, si a caror unica ratiune este doar sa protejeze prostu sau proasta din noi de crudul adevar al realitatii. Adica interactionam zambind, rostim cuvinte goale dar frumoase, sau cel mult neutre, cand in realitate in gandul nostru ne inchipuim cum ii smulgem capul interlocutorului, cum ii futem nevasta daca e buna sau mai stiu eu ce micimi generate din izvorul nesecat de ura, invidie, rautate si alte astfel de calitati umane. Asa ca sunt cam antisocial in ultima vreme. Pur si simplu nu imi mai pasa. Nu mai tin minte ce am facut de craciun, probabil am fost la vro „masa in familie”. De revelion (alta ineptie) am fost la o petrecere la cineva din trupa acasa. Iam rechizitonat insa camera si mam culcat pe la 2 noaptea cand starea de exuberanta a celorlalti, indusa evident de alcool, ma secat mai mult decat prevede legea. E super naspa sa nu bei si sa te duci la o petrecere sau intrun bar cu o gasca de alcolisti unu si unu. Traiasca Maria Ioana, ca mai salveaza aparentele. O chestie funny de mentionnat din petrecerea de revelion a fost faptu ca gazda sia sunat la un moment dat un pretin care avea o alta petrecere (mult mai linistita) si lantrebat daca poa sai faca o vizita cu cativa prieteni. Omu a zis „sigur” nestiind ca se va trezi la usa cu o gasca de zeci de dilii care mai de care mai craci care sal sorcoveasca in cor ragind ca animalele, care sai defileze incaltati prin casa dupa ce nau ratat nici o baltoaca de pe mirificile uliti desfundate ale capitalei. Porma mam culcat, si mam trezit la timp sa plec acasa. Acasa mam transformat pentru o saptamana intreaga (liber fiind) intro meduza. Am fost mai mult singur acasa pentru ca nevastamea, om normal, avea kef de petreceri. Asa ca am stat zile si nopti in siri in confortabilul intuneric specific barlogului meu, fara sa sesizez diferenta zi/noapte, fara sa am idee de timp, uitanduma la filme, ascultand muzica, sau pur si simplu uitanduma literalmente cu ochii pe pereti. Miam ascutit si curatat panoplia de obiecte taioase si aducatoare de moarte sperand undeva in adancul sufletului ca voi avea candva si posibilitatea de a le folosi. Am mancat cand mia fost foame, am dormit cand mia fost somn, si totul a fost bine pana cand am ramas fara tigari. Eram asa de rupt de realitate incat cand(dupa ce mia luat 45 de minute sa ma imbrac doar ca sa trec strada) am coborat sami iau tigari nam constientizat ca e noapte. Ajung deci la chiosc (nonstop) si trag voiniceste de usa. Usa incuiata. O tirada de injuraturi, bubui cu pumnun usa, mai injur umpic, porma vaz ca scrie pe o bucata de carton sa apas pe o sonerie ascunsa bine. Apas si intrun final apare la usa o doamna ciufulita si ingrozita de aratarea carei zgaltaia din temelii stabilimentu. Deskide o usita mica din usa mare si mantreaba ce vreu, zic ca tigari si intreb, de dragu conversatiei de ce pana mea sencuie inauntru. „poate pentru ca e 3 jumate dimineata?” imi raspunde acid doamna in timp cemi dadea restu. „ha” zic in gand…”e si asta o idee”. Pana la urma mau tarat trupetii la o repetitie pentru ca altfel as fi meduzat in continuare pana la sfarsitu concediului.

Deci da, sunt cam antisocial in ultima vreme. Mai mult decat de obicei, imi sare tandara mult mai repede si imi trece din ce in ce mai greu. Ma uit la oamenii cu care interactionez, stiu ca nu ma pot inghiti, ii vad zambind si imi vine sa le fut una in gura. Imi vine sa urlu in gura mare pe strazi „fiti si voi, macar o data in viata, sinceri. Cu voi si cu ceilalti”. Ma pis pe sarbatorile in care trebuie sa fim mai buni. Pe mine ma fac de o mie de ori mai rau. Inteleg ca pentru multi coca cola si easter bunny inseamna mult (evident ei vor zice ceva cu isus, dumnezeu si altele) dar nu inteleg de ce trebuie sa insemne si pentru mine ceva? Cum eu nu ma duc peste ei in casa, nu le trimit semeseuri cu „imi bag pulan craciunu vostru” sau raspunsuri gen „Sa mori tu!?? la miile de „hristos a inviat, fie ca lumina si caldura si bla bla” pe care le primesc de la altii de ce pula mea nus in stare sa inteleaga si ei ca nu toti cad intro stare de beatitudine imbecila de sarbatori? „De ce pula mea imi trimiti mesajele astea?!?” „Scuze, am trimis la toti prietenii mei, asa se face” „Bine, eu nu sunt prietenu tau, data viitoare sa tii minte”. Sau macar, daca tot tre sa fim penibili, trimite dracu un mesaj scurt, pe care sal pot trece cu vederea repede. „Craciun fericit!”, „Hristos a inviat!” sau ceva amuzant sau ceva care sa te reprezinte, sau macar ceva care chiar sati vina din suflet. Poate atunci chiar as respecta mesajul, chiar daca nu iti impartasesc convingerile. Nu lua in pula mea de pe net mesaje gata facute, atat de imbecile incat ar face sa sughita in lacrimi de invidie si pe un textier de manele. Si nu da mass la toata agenda, daca chiar ai ceva de zis. Fao nominal, sa stiu ca te gandesti la mine cand zici aia. Poate asa chiar inseamna ceva si pentru mine. Futuvan cap, sunteti ipocriti si cand faceti urarile aferente sarbatorilor astea de cacat.

Cu ce mortii matii te simti mai bun de craciun, prietene? Ca tendopi ca porcu pana dai pe langa? Ca dai iaman hipermarket si cumperi tone de cacaturi inutile care vor sfarsi uitaten trun colt, sau aruncate, sau transformate in „cadouri second hand” pentru „prietenii” tai la care „tii”? ca dai buzna sa impodobesti brazi pe care porma ii arunci in dispret in spatele casei, considerand in cretinismu tau ca asta e menirea unui brad pe pamant, sati tie tie beculetele cat timp tendopi si trimiti mesaje de cacat? Ca te duci ca imbecilu si dai o gramada de bani ca sati petreci sarbatorile „la munte/mare/dracun praznic” unde sa tendopi iar ca apucatu sa te faci ranga si sa te uiti la televizor, chestie pe care puteai so faci moca si acasa? Fa ceva cu adevarat bun, orice inseamna acest „bun”. Ajuta pe cineva fara sa ceri ceva in schimb. Dute si aduna peturi in padure, ia o baba si treceo peste drum, PLANTEAZA un brad, cumpara o tona de mancare si galop cu ea la o cantina de saraci, pula mea, fa ceva de genu asta, si porma vino sami explici mie spiritu craciunului. Pana atunci am dreptu sa te fut in gura de cate ori ma deranjezi cu cacaturi, am dreptu sami bag pulan convingerile tale pe care nu le argumentezi cu nimic, si am dreptu sa scriu acest post si sa ma doaran pula daca pe tine te deranjeaza sau nu parerea mea. Io macar o spun pe sleau.

Da, sunt praf cu nervii si nu, nu stiu daca e o chestie de moment care o sami treaca odata cu „spiritul sarbatorilor”… Si da, as vrea sa vad un om tras in teapa langa fiecare brad care putrezeste aruncat in jurul blocurilor. Preferabil cadavrul sa fie al celui care la cumparat, sau al celui care la vandut. Sau al unuia din cei trei copii colindatori, singurii carora leam deschis, si care mau injurat cand in loc de bani leam dat bomboane si portocale. Sau al tau, cel care te oripilezi acum citind asta. Mi se rupe…

PS. Postul asta e scris de o saptamana, a stat in drafts pana acum. Mam gandit mult daca sa il public sau nu. Mam gandit ca va fi citit si de oameni care chiar imi sunt dragi, si care isi vor reconsidera relatia cu mine dupa ce il vor citi, si asta ar fi o chestie regretabila. Totusi… probabil ca nu imi voi schimba parerea si modul de a privi aceste lucruri. Iar daca asta va distruge niste amicitii…well, so be it.

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la De sarbatori…

  1. animal00 zice:

    vezi bah. acu ii intelegi si tu pa arabeti. Vezi cat de antisocial esti fara alcool?

    pula mea. daca beai ceva de revelion: trageai o borala si o cacare in buda, pe langa veceu, si te culcai la loc, vesel. Asa. singur. Suparat. Ai stat si te-ai gandit cum sa dai head shoturi la aia de dau semeseuri.

    Am intrebat si io: ma tata ma, dece sa dati 100 de smsuri aberante? intelege si tu: singurii bucurosi is aia de la vodafon.
    Inteleg asa: 10 smsuri aberante la partenerii de biznis, daca asta se impune
    celor 3-5 preteni buni sms personalizat. Sau sunai in pula mea, ca ii mai eftin, mai personal si mai „in spiritul craciunului”
    alorlalti: muie. dai dreaq

  2. negru_voda zice:

    Tot respectul pentru ceea ce ai scris. si da… din pacate asa e in Romanistan. Si nu numai. Am fost, suntem si vom fi indobitociti cu americanisme ieftine si daunatoare pentru tot restul vietii noastre.

  3. Sisanu zice:

    Ce sa zic… ma bucur ca ai publicat pana la urma post-ul, macar asa stiu sa nu iti mai dau mesaje de sarbatori sa nu te enervez si eu in plus :D… de obicei eu sun sa vorbesc cu cei apropiati chiar daca dau si un sms… daca mi se raspunde sau nu la telefon e alta poveste. Ma rezum doar la a dezaproba obiceiul sacrificarii brazilor… restul ma depaseste.

  4. animal00 zice:

    ce e ma asa in romania? asa e peste tot.
    craciunu si pastele= multe extrem de multe foarte multe cumparaturi. si sex

  5. Roxana zice:

    Mi-e tot mi-e drag de tine si ma bucur ca ai publicat o particica din tine. pup.

  6. cayetana zice:

    mai, am trecut prin faza similara. povestindu-i unei prietene ca n-am raspuns la nici un sms ca n-am avut chef, ea mi-a zis ca a raspuns cu „multumesc, la fel”, ca asa e frumos. m-am rusinat, nu-mi trecuse prin cap.
    nu te mai agita pentru prietenii care se vor simti ofuscati citind ce-ai scris, intr-un fel sau altul e problema lor.
    desi ai dreptate in ce spui, sa stii ca o sa treci si prin faza in care o sa-ti para rau ca ai fost antisocial si ai pierdut cativa amici.

  7. animal00 zice:

    adica pierzi niste amici penca le zici : „ma futuvan gura. io sunt duar un contact de pe lista de pe telefon, la care sa dai sms amboulea?”

    uau, ce amici misto

  8. Azrael zice:

    sarbatorile nu sunt decat o scuza sa get wasted. nu pot sa zic daca au insemnat altceva inainte de asta. poate au insemnat, acum multe multe sute de ani. but we’re past that. we’ve evolved now, right?

  9. wellington zice:

    am trait ceva asemanator acu catziva ani. de-atunci, nu pot sa spun ca ma irita mai putzin ipocrizia sarbatoreasca, dar am invatzat yo sa ma izolez mai bine. pana la pashti mai am o proba de foc: sf. valentin. un ma bag? un m-ascund

  10. SingurEu zice:

    Vaaaai! Nu se poate! Cum, ma, sa n-ai tu spiritul cliseelor?

  11. logical zice:

    bre, eu de vreo 3 ani incoace incerc sa fuck the system da nu merge…

    eu trimit ceva de genul Asta si primesc inapoi mesaj standard copiat de pe net sau in cel mai bun caz o mustrare de ordin religios…

    n-ai cu cine…

  12. blue zice:

    mishteaux! …rusine, Dinu Patriciu! :))

  13. dicles zice:

    alcoolul e un lubrifiant social.

  14. Eskara zice:

    Frate, nu te cunosc si e prima chestie care am citit-o pe blogul asta dar sunt total de acord cu tine si mi-a placut foarte mult.
    Wow… si eu care credeam ca sunt singurul in Romania care simte nevoia sa faca rau(fizic) persoanelor care practica acest obicei absolut imbecil si superficial in legatura cu mesajele trimise tuturor numerelor din agenda si chestia cu brazii. Tot respectul!

  15. cosmin zice:

    Excelent……. nu cred ca mai am ceva de zis in plus…

  16. Diana zice:

    Asa e iarna . Ursii intra in hibernare si asa intram si noi .

  17. dagmar zice:

    din sitensite si blogn blog am ajuns aici. mam distrat enorm si te felicit. puteam sa jur in ultimii 26 de ani k sunt singura la parinti :)) shi dk nas fi inleses cat de cat k esti mai mare k mine (la varsta, inaltime sigur, si putin si la kg da nu foarte foarte :)) ), as fi zis k suntem gemeni. nu mi sa intamplat pana acum sa mai gasesc o pers care sa scrie k mine (in mare parte, fara diactice, linutze si bla blauri din astea), sa foloseasca anumite cuv si expresii pe care le folosesc si eu si sa aiba si aceleasi pareri despre multe dintre lucrurile despre care am citit aici pe blog – fiintza antisociabila :)) sarbatorile curului (ma cenzurez putin k sunt donishoara si nui mumos), am 2 prietene si mie suficient (cateodata si asa mi se pare cam mult :)) ) si am remarcat si pentagrama – nice thinghy. ma gandeam la un moment dat sami fac si io un blog da’ imi place mai mult sa vbesc decat sa scriu – deh sunt olteanca (desi la cat scrisai aici nici nai zice). in fine, pe scurt-lung-mediu si ale marimi / forme, citez/parafrazez – sau cum i so mai zice – din marii clasici in viata (sau poate nu, who the fuck knows and cares anyway) „foarte tare, frate”.
    am pus linkul blogului pe siteul firmei mele – sper sa nu te deranjeze comentariul cu interzis celor sub 14 ani, dar nah, fiind o scoala pana la urma naveam incotro. dk se rascoala „multimea” de cursanti, parinti etc, voi fi nevoita sa sterg linkul, insa sper sa nu fie nicio buba.oricum o sa revin cu drag p’aci sa „te citesc”. take care

  18. warsongu zice:

    @dagmar sarumana de aprecierile care este. sper sa nutzh shokezi cursantii 🙂
    in rest, esti binevenita aciulea cand vrea pipota lu matale.

Lasă un răspuns

