Coaie!

Clipu de mai jos mi’a facut ziua mai buna. Pe scurt, un „gangsta” mexican in lipsa de ceva mai bun scoate pistolul si ameninta un grup de pusti care se dadeau cu skate’u. Curajul pustiului frizeaza nebunia, iar asta o pot intelege numai cei care au vazut vreodata gura tevii unei arme de foc indreptate spre ei, sau care au simtit vreodata un pistol proptit in cap sau coaste de un nene nu foarte binevoitor. „Gangsteru” si’a primit o portie zdravana de educatie. Maxim respect pentru pustiu ala!

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Coaie!

  1. animal00 zice:

    cum era aia in Shoot em up?
    „What I really hate, is a pussy with a gun in his hand. „

  2. cayetana zice:

    Ce tare! Numai ca eu n-am sonor si nu m-am prins ce vroia grasu’ ala de la pusti. De ce i-a pus pistolul in fata?

  3. dicles zice:

    cand vad asemeni cocalari mi se face scarba. Cu astia tre sa fi tarengura si se inmoaie imediat.

    Numai daca umbla in gasca sau au arma la ei deschid gura.

  4. cosmin zice:

    Oooooooooooooohhhhhhhhhh yeahhhhhhhhhh!
    Intr-adevar mi-a facut si mie ziua mai buna!…. Imi pare rau ca skateru’ n-a avut tehnica deloc, astfel ca si-a irosit energia pe lovituri relativ infofensive…… Incepuse bine din „mount” cu „ground and pound” , insa lipsa de tehnica l-a istovit mai repede decat ar fi trebuit. Pacat, putea sa-i rupa mecla-n doua mult mai rau, asa cum merita. De fapt, putea sa-i faca ORICE, fiind in legitima aparare!!! Uite niste exemple http://www.youtube.com/watch?v=i2VWIKawXBA&feature=video_response

  5. sondy zice:

    Draci in youtube cu terms of use. Dati un titlu de clip sa il caute prin alta parte cine vrea sa il vada 🙂

Lasă un răspuns

