Dumnezeu sa va odihneasca!

Promiteam un postul precedent ca va mai fi un ultim post politic, cu niste urari de bine la adresa noului presedinte, oricare ar fi fost acela. N-am sa mai fac asta. Nu mai pot.

Nu as fi votat cu Geoana. E prea prost, si uras PSD. Nu ca ar fi comunisti, asta e o gulguta. PSD sunt la fel de comunisti cat as fi si eu. Pur si simplu ii urasc. Deci ii inteleg pe cei care nu au votat cu prostanacul. Nu am sa ii inteleg insa niciodata pe cei care au votat cu Basescu. Niciodata, oricare le-ar fi fost motivele.

A iesit Basescu, bravo lui! Si bravo voua, celor care l-ati votat. Ati infrant! Imi este groaza sa ma gandesc la ce va urma, si sper din tot sufletul sa ma pot bucura in curand de chinurile voastre de undeva din afara tarii. Din momentul de fata ma disociez total de poporul roman si de tot ce inseamna romania, iar cand cineva imi va spune de acum inoclo ca sunt roman o voi lua ca pe un afront personal, ca pe cea mai injositoare insulta si voi raspunde ca atare. Din momentul de fata traiesc pentru ziua in care imi voi putea permite sa renunt la cetatenia romana. Si pentru ziua in care imi voi uita limba nativa. Daca voi avea vreodata copii am sa ma asigur ca nici macar nu vor sti unde este tara asta pe harta.

Cu ocazia „sfintelor sarbatori” va doresc sa va aduca mosul proaspat reales:
-marirea taxelor si impozitelor
-multa Udrea, EBA si alte pocnitori
-multe legi pe care nu le vor aplica niciodata (mariri de salariu si altele de gen)
-alegeri anticipate
-instabilitate politica majora pe principiul „uite guvernul nu e guvernul”, unde guvernul=Negoita
-prabusirea totala a economiei , nu ca ar exista o economie, dar stiti voi… inflatie, devalorizare, faliment national
-ingradirea oricaror libertati si inabusirea oricarei forme de democratie (nu ca PSD ar fi facut altfel)
-manele/cocalari/pitipoance hahaiala
-finalizarea distrugerii totale a oricaror relatii externe
-finalizarea implementarii totale a Big Brotherului de romania prin oricare din multele, prea multele agentii care il controleaza pe maretul conducator (da, imbecililor, nu el controleaza agenturile, ci invers)

As putea continua lista la nesfarsit, dar imi e prea sila. Dumnezeu sa va odihneasca, romani.
Sper doar sa ma intorc candva, intr-un ultim pelerinaj la aceasta Mecca a imbecilitatii, doar ca sa ma pot pisa pe crucea si mormantul unei natiuni care isi merita soarta.

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Dumnezeu sa va odihneasca!

  1. hahahaha
    semneaza
    o fanatica basescu

  2. Papa zice:

    Dintre 2 besini o alegi pe aia care pute mai „frumos”.
    Daca aveam o alternativa o foloseam dar asa…

  3. dan zice:

    subscriu. din 25 ianuarie voi privi din suedia tot cacatu asta portocaliu. multa eba, udrea si ue si din partea mea! succesuri

  4. warsongu zice:

    Papa, cine dracu v-a bagat in cap ca „trebuie” sa alegi?!? In fine, nu conteaza…

  5. Un spectator zice:

    Al dracului de multi cunoscatori mai sunteti voi. Ce ne-am face noi prostii fara comentariile voastre atat de obiective si pertinente.

  6. inexprimabil zice:

    Cel mai enervant lucru e ca acum o sa mai sponsorizam si niste anticipate, de parca nu ne cheltuiau banii pe suficiente prostii…

  7. SingurEu zice:

    Basescu are 2 tipuri de sustinatori:
    – cei care au de castigat (si castiga efectiv) de pe urma lui si pe care ii inteleg;
    – si ceilalti, pentru care nu exista cuvinte care sa exprime indignarea sau blocajul unui om normal.

  8. Ovi zice:

    Omule, rezonez 100% cu ce ai spus aici. De azi dimineata pur si simplu simt ca-mi urasc compatriotii. Imi vine sa le dau palme alora care se lauda ca l-au votat pe mafiot: „Inconstientii p_lii mele, ne ia dracu pe toti, dobitocilor! Faptul ca si-a luat-o redartadul psdist nu inseamna ca ati castigat voi ceva. TOTI AM PIERDUT!” Oribil sfarsit de an. Pur si simplu oribil.

  9. leo zice:

    mare dreptate ai, vorba lui animaloo, pe care eu o extind spre partea orbita de maretul luptator : multa m.ie celor care au „infrant” astazi. pana cand vom reusi sa ne caram din tara vom fi simpli rezidenti

    http://www.ciutacu.ro/articol/asta-nu-mai-e-%c8%9bara-mea/

  10. Ovi zice:

    cineva din Tm: „sa auzi ce s-a intamlat la noi in tm: membrii pd-l/voluntari…au mers in periferiile sarace cu listele de vot (sambata), cu plase si le-au impartit….lumea semna pe liste si trebuia sa jure ca raman acasa pt ca „au votat deja”, semnand pe acele liste, care erau efectiv schimbate in sectii”

  11. pcezar zice:

    Simplu
    Plecam si la urmatoarele votam din diaspora,suna mishto,votam de acolo cu base ca sa-i saturam de el si de anii de impliniri maretze.

  12. jiji zice:

    un poponar ca tine nu o sa aiba copii

  13. Aghiuta zice:

    Desi scarba ma cuprinde si pe mine as prefera o revolta violenta, toti impotriva tuturor, iar ultimul ramas in viata sa faca o mare piramida din capatinile invinsilor.

    PS: unde pleci? poate ne intalnim pe acolo

  14. dorin zice:

    Ai dreptate!Eu din 2007 mi-e rusine sa spun ca sunt Roman.Sunt in Italia din 1999 si din 2007 mint ca,sunt Polonez,Slovac,Ungur.O tara de hoti,betivi si curve care,terorizeaza tarile civilizate din Europa.Oameni adevarati sunt 10%.

  15. tractoristu zice:

    cam prea radical, batrine, dar te stiu demult si-ti inteleg frustrarea. oricum, indiferent cine ar fi iesit la numaratoare, fii sigur ca viata romanului ar fi continuat la fel, neschimbata: cei care au injurat vor injura in continuare, iar cei care au tacut vor inghiti in continuare. o schimbare radicala in bine, in romania, nu se va petrece in timpul vietilor noastre, asa ca la ce bun sa ne amarim atita? viata poate fi frumoasa indiferent pe care imbecil scrie „presedinte” sau „prim ministru”, pentru ca depinde numai de tine sa ti-o faci asa cum vrei. nu sta si astepta ca schimbarea sa fie facuta de altii pentru tine si, ce-i mai important, nu mai spumega daca vezi ca schimbarea promisa nu mai vine. e mult mai simplu: fii tu insuti schimbarea. pentru ca la un asemenea nivel, schimbarea nu se poate face decit de jos in sus. toate bune!

  16. warsongu zice:

    sami traiesti 1000 de ani sio zi, tracto. ma bucur sa te mai vaz la mine pe tarla. ai dreptate, ca deobicei. dar prostia nare circumstante atenuante. si mie greu sa nu mi se umfle vena cand vad cata zace in tara asta.

  17. cosmin zice:

    Am o idee!
    Tineţi minte cum a spus Băsescu după primul tur, când turuia numai şi numai despre rezultatul referendumului, de parcă restul nu conta, ignorând şi prostind proştii să deschida ochii numai asupra celor 70% – spuşi cu emfaza si cu gura îmbăloşată şi larg deschisă – fără să se uite la cei doar 30% obţinuţi de el?
    Ei bine, vă reamintiţi cum a spus el, intr-un moment de ipocrizie monumentală ce-mi face stomacul să mi se revolte -la propriu, de fiece dată că – că are un singur regret în urma rezultatului referendumului: „ Că nu a mai introdus o întrebare referitoare la imunutatea parlamentarilor şi demnitarilor”. Este evident faptul că a spus chestia asta ştiind că va trece focul acestui referendum şi nu se va mai lua în seamă nimic, şi va trece, dar el va poza o dată în plus ca un erou care nu este lăsat sa „dea jos privilegiile”. O aşa ipocrizie rar mi-a fost dat să vad, drept pentru care eu propun să-i dăm exact ce a cerut, anume să insistăm pe lângă administraţia prezidenţială în efectuarea unui referendum cu acest scop.!!!!! Câtă ipocrizie, câtă falsitate, cât fard muced aruncat peste noi, câte zâmbere inutile şi hâde……. câte guri căscate lacome spre puţinul fiecăruia, câte zemuri fetide prelinse din urmele umbrelor acestor hidre……

    procetatean@presidency.ro

    Pana si adresa de mail transpira ipocrizie……….

Lasă un răspuns

