Penultimu post

da dragele mele si dragii cui vor vrea, asta este penultimu post pe carel voi scrie pe tema maretei campanii electorale. ultimu va fi un post abundent in muie la adresa presedintelui ales, oricare ar fi el.

axi dimineata mam sculat cu o erectie puternica si usor orientata spre dreapta ceea censeamna analist politic. si cum multi mau acuzat cas peseditst, ca tin cu gioana si ca daia il muiesc pe basescu vreau sa va dau si io cei doi centi ai mei pe toata tema asta.

Intai sintai sa ne intelegem clar, urasc PSD. pe basescu nul urasc, basescu doar imi provoaca o enorma scarba. ma simt violat intelectual de cate ori ii vad muianu. dar nul urasc, pentru ca miar fi scarba sa urasc ceva de care imi este scarba. PSDu in skimb easte ceva caremi provoaca o reactie imediata si violenta. mi se zbate okiu stang, mi se sfarama maselele in gura si am impresia ca nu am aer daca nu ucid pe cineva cand aud de PSD. spectru iliescu nu o sami paraseasca niciodata cosmarele. cu alte cuvinte, cine ma acuza ca sustin psdu ar trebui sa moara instant in kinuri groaznice.

dar…

dupa parerea mea exista o singura diferenta intre geoana si basescu. o diferenta cuprinsa undeva intre 6 luni si un an, cu plus sau minus, pana cand o sugem iremediabil. intelegeti? adica:
Romania este o tara care nu va mai supravietui decat din mila, creditul sau interesul celor din afara. tot ce mai conteaza la momentul asta este capitalul de imagine externa a politicienilor romani. capacitatea lor de A DA SENZATIA unui mediu politic stabil, astfel incat sa mai poata atrage o transa de imprumut, sa mai creasca indicele de incredere cu un punct pentru o investitie, chestii dastea. la capitolu asta basescu este total deficitar. intrun timp record basescu a reusit sa futa relatiile cu toti cei trei poli de putere care ne intereseaza in mod direct, adica state, ue si rusia. cine vine sami zica ca nui asa, cel putin cu SUA inseamna ca nu stie pe ce lume e, so shut up, articolasu asta e pour les connaisseurs. gioana mai are umpic de imagine, umpic pe fund, ca sa zic asa. asta se tradunce in vro transa doo in plus ceva. adica vro 6 luni de platit salarii, pensii si subventii din buget.
mie lene si scarba sa continui (sau acum e continuu, miash pulan academie?)

ideea este, dragi romani cu i din a, ca practic tre sa ne alegem presedintele pe un singur principiu: „carei ala care e capabil sa stimuleze mai bine mila alora din afara?” si sa speram astfel ca mai castigam umpic de timp pana la un faliment general, timp in care poate o minune gen relansarea fenomenala a economiei mondiale va fi capabila sa ne tarasca si pe noi (doar din inertie, mila sau interesele altora) de pe buza prapastiei in care suntem impinsi atat de psd cat si de PDL si de altii care sau perindat pe la putere.
ah, si nu va exista „relansare economica” in romania, pentru ca nu exista economie pe credit care sa poata fi relansata. si indiferent cine iese la putere, cas rosii sau portocalii, vor mari taxele si impozitele dand astfel lovitura de gratie. o vor face pentru ca relaxarea fiscala reprezinta un stimulent economic de mare succes, dar presupune existenta unei economii cu potential de productivitate, economie insa care la noi lipseste cu desavarsire. si sa numi incepeti cu exemple gen Dacia, ca ma emotionati pana la lacrimi.

eu nu voi vota, pentru sincer nu imi pasa deloc de soarta tarii, mi se rupe, declar oficial ca am de gand so tai din tara in maxim doi ani, si nu am de gand sa ma mai intorc. nu ca daca votezi soarta tarii ar fi alta…

bahto delo

PS. referendumu lu basescu a fost cel mai scarbos tertip electoral din cate mia fost dat sa vad sau sa aud despre. cine a votat la referendumu ala sia luat o muia mai apriga decat daca ar fi votat cu base din convingere. NIMENI nici PDL, nici PSD, nici basescu nu are interesul de a reduce neste scaune pan parlament sau de a face un parlament unicameral. chestia asta nu se va intampla niciodata, nici daca iese el insusi presedinte cu 99%. NEVER, intelegeti? e teapa, e muie, e doar ca sa va scoata pe voi la vot si sasi aduca umpic de capital de imagine populista pe temeiu uite cum ma lupt io singur cu toata clasa politica din care el si nevertebratii lui nu face, evident, parte.
iar voit sau nevoit televiziunile ii fac acum jocu, din prostie, sunt sigur, prin campania asta negativa cum ca referendumu e defapt mai mult un plebicist, cai neconstitutional and so on (chestii adevarate, cei drept). chestie care nu va face decat sai dea si mai mult vant in pupa matrozului in incercarea de a se automartiriza in lupta lui impotriva grofilor.
iar va rog sa nu mantelegeti gresit, si eu as fi de acord cu reducerea numarului de parlamentari la vro 8 cu totu. adica ardeal, banat, muntenia, oltenia, moldova, dobrogea, crisana, maramures care ar trebui sa formeze in mod ideal Republica Federativa Romania (ce mui o sami iau io de la imbecilii care nu realizeaza cu ce se mananca chestiile astea). deci si io as fi dacord sa se reduca numaru si integritatea corporala a parlamentarilor. dar reactia mea la referendum a fost „bai base, cat de prosti ne crezi?!?” well guess what, va facut de mici, si deci va meritati soarta…

Deci va doresc sa „invingeti impreuna” si evident „sa traiti bine”.

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Penultimu post

  1. rbrt zice:

    Matale zici de vot cenzitar?

    tocmai ce primii un banc, merge:
    Un copil isi intreaba parintele:

    – Taticule, ce-i aia « politica » ?

    Taica-su ii expica :

    – Eu aduc banii in casa – sunt FINANTELE, maica-ta scoate banii – ea e GUVERNUL, bunicul are grija ca totul sa fie in ordine – el e SINDICATUL.

    – Servitoarea e CLASA MUNCITOARE si toti au grija sa-ti fie bine, tu fiind POPORUL, iar fratiorul tau care e in scutece, e VIITORUL.

    Copilul nu prea pricepu, dar ramase cugetand la asta…..

    In timpul noptii, fratiorul isi facu nevoile in scutece.

    Se duce sa-si cheme parintii, dar maica-sa dormea dusa, servitoarea il calarea pe taica-su, bunicul se benocla la ei, toti erau ocupati.

    Dimineata, taica-su il intreaba daca a inteles ce politica ;

    – Da ! zice copilul.

    – FINANTELE f…t CLASA MUNCITOARE, SINDICATUL ii urmareste, GUVERNUL doarme, nimeni nu ia in seama POPORUL, iar VIITORUL e-n cacat pana la gat…

  2. stilmi zice:

    dragul meu, niciodata sa nu asociezi muia cu scarba. muia provoaca o placere, nu scarba. mai degraba am face o „adunare populara” si poate am reusi sa batem inca un record. cel mai mare numar de oameni care ar vrea sa doneze cacat pentru a ingrasa chelia lui base. poate asa ii mai creste parul, ca mintea…

  3. jerome lebanner zice:

    Eu zic totusi sa ne ducem toti la vot. Chiar daca m*** aia pe care o so dam candidatului psd, pe care unii dintre noi pretindem cal uram, e infima in raport cu efecte si cu cat o so incasam ulterior, merita efortul.

    Bine, sictiritii complet pot incerca si o flegma daia cu muci verzi in patratelul lui base, ca poate dezmortim niste zambete printre membrii comisiei de votare, co sa fie obositi saracii

  4. Nanauazin zice:

    Alexule, doi ani?!?! Ti-ai dat timp, ticule, io am zis 2 saptamani! Cica in Sudan e greu de ajuns si-i cald, da’ vedem ce putem rezolva… Exact aia zici si tu, ce i-am zis io Brotakului, ca referendumul n-a fost altceva decat dribling in pula mea… Si noi toti, isi inchipuia Baselu, eram ceva fundasi-Goian lesinati…

    O baba merge la vot… Intra in cabina, iese dupa cinjpe minute si intreaba: -Maica, futu-va-n gura se scrie legat sau dezlegat?

    Ma doare si pe mine-n cot ca-i doare-n pula pe toti de noi si ma doare la banana de tara asta de cacat cu care stii deja prea bine ce-as face…

    Sa traiti! (daca puteti)

  5. Night zice:

    Ba, îț împărtășesc opiniile, ca să zic așa. N-am să-ț spun decât doo lucruri:

    1. Mi se fut ochii cand citesc blogul. Da, am cei 2 neuroni care imi permit sa inteleg ideile si sa nu ma cramponez de forma in care sunt exprimate, dar, vorba lu’ Marijuana, „tre’ sa spun”. Mai baga si tu o cratima, o maslina, o chestie din cand in cand.
    2. Intotdeauna a fost corect „continuu”, si doar cu ultima modificare este acceptata si forma „continui”. Cum ar veni, prea multi analfabeti vorbeau gresit, si decat sa-i inveti carte, mai bine schimbi dracului limba.

    P.S.: Nu stiu daca ai multi troli care comenteaza p-aci, dar, pentru orice eventualitate: primul rand e scris intentionat la misto.

  6. InSanity zice:

    Rugaciune: – Doamne, anul asta mi l-ai luat pe cantaretul meu preferat Michael Jackson….. l-ai luat si pe actorul meu preferat Patrick Swayze…..Sa stii, Doamne, ca politicienii mei preferati sunt Geoana si Basescu

  7. dorin zice:

    Cu cine votezi?

Lasă un răspuns

