Metrorex, cu M de la Muie…si lu Base

Nu prea aveam kef de scris azi, dar experienta a 12 statii cu 135u imi cam forteaza mana. Asa ca here we go:

 Muie METROREX! Multa multa muie, sa va inecati cu ea futuvan gura de imbecili.

 Acum ceva vreme dadeam ingaduitor din cap cand citeam pe plasmele lu Vantu ca Metrorexu planuieste greva penca nu li sa aprobat bugetu. Ziceam „da frate, isi cer oamenii drepturile, ce pula lor”.

Porma am vazut ca li sa aprobat bugetu, da tot fac greva fiinca nu li se aprioba marirea de 2x% pe care au ceruto. Am ridicat o spranceana ca Spock, ca doar e crizan pula mea, da iam auzit planganduse ca salariu mediu e de 800 de lei, si iar am dat ingaduitor din cap si mam simtit supportive cu amaru si necazu oamenilor.

Porma imi zic mie unii altii ca lucrurile nu stau asa. Vad si la TV, imi zice si cineva care kiar lucreaza pe metrou si uite asa aflu ca nu prea se gaseste salariu net sub 2000 de lei pe la ei, exceptand vro femeie de serviciu care, ma scuzati, nu ma impresioneaza. Mai aflu ca al mai vehement, lideru lor sindical, un imbecil pe nume Ion Radoi este fost senator PSD. Si sustine cu nonsalanta ca e inca membru PSD, desi ar fi normal, moraliceste daca nu si legal, sa nu aiba apartenenta politica daca tot e lider sindical.

 Si asa imi aduc aminte de faptul ca io platesc abonament pentru metrou, ca retina mie bombardata zilnic cu tonele de plasme si reclame de cacat care inteseaza atat statiile cat si vehiculele, de grobienii neandertalieni de la paza, de turnichetii care functioneaza numai dupa ceti iei o bara in coaie, de scarile rulante care nu functioneaza sau care sunt schimbate in doi ani, desi dacami dai o surubelnita siun ciocan as skimbao si eu in doua luni de zile singur, de jegul si putoarea din statii, de „problemele pe linii”, de faptu ca nu sunt capabili sa aiba un orar strict si astepti si cate 15 minute la ore de varf pentru placerea de a te inghesui cu mii de oameni in conserva si de multe alte neajunsuri pe care le platim scump. Si ma intreb, pana la urma de ce pula mea tre sa fie astia platiti de la buget? Si de ce pula mea cer mariri cand si un mecanic sef (30+ milioane net, surse sigure) castiga mai mult decat poa sa viseze un profesor?

 Asa ca domnu Radoi, va invit sami dati banii pe abonament inapoi, si asta in timp ce imi sugeti pula dumneavoastra si partidu dumneavoastra (evident cot la cot cu base, udrea si gasca, sa nu se simta nedreptatiti).

 Ma gandeam ca am putea face si noi ceva. Depilda, in fiecare zi de greva un angajat metrorex, ales aleatoriu, va sfarsi la spital. Sau mai multi, sa ne asiguram ca dureaza greva mai putin. Sau niste geamuri sparte, sau macar niste flegme pe parbriz, dupa ora 16:00, ca sa inteleaga amaratii ca simpatizam cu ei, cu greva lor, dar mai ales cu mamele, sotiile si fiicele lor.

 Am vrut sa va pun un link cu un articol wikipedia ca sa stiti si voi cinei acest Ion Radoi. Pe wiki insa Ion Radoi este un ciot, cum probabil ca este sin viata curenta, asa ca gugalitil voi singuri ca sa aflati cui tre sa dati muie daca va ia drumu 2 ore pana la birou.

In alta ordine de idei a venit Basescu la mine la birou saptamana trecuta. Cu armata de SPPisti de rigoare. Penibil. Se vorbea de licente, iar eu pana in ziua de azi nam inteles daca imbecilu pulii isi dadea seama cas licente software si nu de facultate. Cateva faze haioase:

 Intra primu val de SPPisti, intra base cu un sef dal nostru, intra ariergarda de SPPisti iar in urma lor, incheiinduse cu o mana la prohab intra si un coleg dal meu, german, venit de la pisare. Si nestiind romana na gasit mai nimerit decat sa urle ca o camila care sia prins cuailin gard ceva de genu „Is the monkey here yet?!?” stupoarea de rigoare.

 Ma apuca greata, ies sa fumez o tigara, mantorc, sper sa fi plecat bou si urlun gura mare „Iote, inca mai pute a cacat pacilea!!!!” stupoare intre SPPistii si staffu care inca nu plecase.

 In prealabil am discutat repede pe mess cu amicu Ciutacu si am pregatit niste desktopuri care au fost rulate pe niste monitoare cat timp imbecilu a stat sa ne futa la icre. Iata o selectie:

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Poarma am vazut ca nea dat muistu exemplu ca si contrargument in penibila incaierare TV cu distrusu ala de Antonescu, cum ca uite, noi nu plecam din tara, deci nu e problema. Muistule, vreau sati zic ca noi nu plecam din tara pentru ca inca nu ni sa ivit ocazia, dancurand o sa ramai tu sa stingi lumina, mancamiai pula din cotor. In rest, ramane cum am stabilit, cu fita la inaintare.

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la Metrorex, cu M de la Muie…si lu Base

  1. Vlad Florea zice:

    Te citesc de aproape un an (apropo de cei 2 vizitatori pe care i-ai pomenit, la fiecare post am fost cel putin al 3-lea). Imi place ce vad scris aici, mi-ar placea sa o faci mai des. Basescu nu intelege nimic si tare as vrea sa vina si pe unde lucrez eu … L-as intreba tu de ce pula mea ai venit aici ? Sa-mi spui ca te bucuri ca sunt un tanar care n-a plecat ca e bine aici ? Si sa mi-o spui asa pe un ton de parca ai avea vreun merit? Meritul e al meu tu du-te in plm mai rupe un cont din strainatate si da o muie sanatoasa blondei tale preferate! mi-ar placea totusi sa nu o mai poti face, nici una nici cealallta… mai ales cealalta…
    Felicitari pentru blog si cariera muzicala… Sper sa ne mai auzim…

  2. brotak zice:

    ha-ha-ha… dujmanu lui base si amiku lui ciutacu…
    esti confuz rau, omule. macar base e ticalos dar e destept.. ciutacu e prost gramada.

  3. inexprimabil zice:

    Ce aveti mha cu fata si cu succesurile ei?

    Bine, fie… Traiane, cu fita, mha!!!

  4. lingriesling zice:

    base „e ticalos dar e destept”… atit de destept incit a comparat cresterea economica din septembrie cu cea din august… e ticalos dar e retard. iar tu esti un simplu manelist, brotak.

    Vizavi de astia de la Metrorex, in seara asta sa te fi uitat la ce fete aveau liderii aia de sindicat. Cu radoi ala cu tot. Niste ogre subterani. io le-as taia subventiile (care sunt de 70% din bugetul lor!) si le-as reduce salariile la jumate. Care vrea sta, care nu, mars acasa. Dar a avut vreun guvernat coae sa se ia vreodata de ei, din ’89 incoace? Si cine sa se ia tocmai acum, cu citeva zile inainte de alegeri? Pe asta s-au bazat si ei cind au cerut maririle.

  5. Nanauazin zice:

    Brotak, „ciutacu e prost gramada”?!… Hai c-am trait s-o vad si pe asta! Bine ca esti tu stralucitor! Meri in pula lu’ Zebedeu si spala buzile la metrou, poate te decoreaza Profu’… Pula mea, di ce nu intrati pe alte saituri astia mongoloizi?

    Te pup, ba, Alexu! Scrie dracu’ mai des, ma distrez si io…

  6. warsongu zice:

    Alexu, sa mor de nu dupa ceam citit ce iai raspuns brotakului ma intrebam unde dracu are metrou buze =))=))=))

    bre, as scrie mai des, da asa mie o scarba de ma cac pa mine.

  7. Szabi zice:

    Inainte de alegeri masinaria PSD de scos greve pe banda rulanta intra in actiune de fiecare data in mod. Dintr-odata li se face rau la toti… mai putin la liderii sindicali, puhavii plini de bani si intotdeauna maniPULAti politic. Ca de acolo au si puhoaie bani, n-o fi din salaru’ cinstit de sindicalist.
    Tre’ sa ma apuc sa joc la loto, sa-mi cumpar o insula in pacific si sa-mi fac tzara… care emigraza la mine? =:))

  8. brotak zice:

    a, pardon, aici era fanclub ciutacu si nu stiam io ?…
    stati linistiti, ma, bucurati-va de el si inmultiti-va indevoi.
    si tu, ala, smori tu ca ma stii de undeva, complexule liongeblide ? altminteri, poti sa lingi maimultdeatat.

  9. lingriesling zice:

    alea 12 statii ale tale cu 135-ul (si nu numai…) m-au convins sa definesc io „Metrogre”-le mele. Te rog gaseste-ti un minut.

    http://lingriesling.wordpress.com/

    @brotak! picior! sezi! asa, fecior. ia o aluna. akumafujlataktunapoi!

    (sunt aproape sigur ca l-am confuzat si k s-a ratacit deja.)

  10. inexprimabil zice:

    @ lingriesling
    Ce ai, bre, cu omu? Si el are drept de vot, ca si tine…
    Ia lasa ciupalacu in pace. Sa se bucure de ultimele zile de domnie a matelotului.

  11. Andrei Tecau zice:

    nu sunt din bucuresti, dar imi imaginez ca a fost groaznic. Jos basescu!

  12. Nanauazin zice:

    Alexu’, daca folosesti vocabularu’ EBA, inteleg de ce te-ai gandit la buze… Oricum se vorbea (si) de muie, deci era simplu sa fii inca sub imperiul emotiilor… Am inteles ca „abuz” inseamna „om fara buze”, iata deci, o intreaga lume se ascunde in spatele conceptului…

    Brotak, ceva imi lasa impresia nu ca te caci pe tine, ci ca te caci in tine! Ia cu pita!

    Alexu, te pup! Scrie, putoare!

  13. brotak zice:

    de unde se vede ca nu numai ciutacu e prost gramada.
    asea hiperactiv cum arata, normal ca a facut si pui din astia la CC, vezi niznaiu, lingeblide si alti poticniti in limba.

  14. Nanauazin zice:

    Cred si io ca pentru capacitatile tale Nanauazin e mult mai usor de pronuntat Niznai, lipsurile evidente de conexiuni la nivel de sinapse se fac simtite… Nanauazin este o zeitate din mitologia azteca, poate asa, macar din curiozitate o sa incerci sa-ti impulici si tu limba cum trebuie si sa scrii sau sa pronunti cum trebuie… Nu cred c-o sa gasesti pe Wikipedia povestea lui, dar nici nu cred ca te intereseaza sa iesi din sfera baltoacei in care coclesti, Brotak… Parca vad ca intri si pe site-ul lui Ciutacu desi nu e asa istet ca tine! Simti o nevoie bolnavicioasa de afectiune si atentie? Ia mamelonu’ Udrestean in botic si fa caca mic in galetile portocalii ale mult iubitului tau Popeye… Cand si daca iti revii in simturi, mai caca-te o data pe gura pe-aici, eventual pe la jumatatea lui Decembrie sa-ti vedem starea de spirit!

    Hai, gurita mareeee..

  15. lingriesling zice:

    @nanauazin – prea tare ai daaat. hehehe. auzi, da daca brotak e chiar basexu himself? ce zice el suna la fel de retard ca si ala. un manelist alcoolist.

    @inexprimabil – io l-as lasa da’ uite cum trage el in lesa si cum ne musca de pantaloni. Luat de la adapost, deh.

  16. brotak zice:

    bai, da voi sunteti intelectuali, nene.. ma scuzati, nu stiam.
    cam facuti gramada, dar intelectuali.

  17. warsongu zice:

    bai frate, te bagi ca muscan curu calului, dai cu cacat, si porma te oftici ca se ia lumea de tine.
    omu e o specie gregara pan excelenta, e normal sa se adune cei cu pareri apropiatae. si e normal sa se sustina reciproc. nu car trebui sati dau tie explicatii de ce scriu ce scriu, dar e parerea mea, unora le convine altora nu si basta. si eu la randul meu ma indoiesc serios de proprietatile intelectuale ale unui roman care lar sustine pa basescu. chestie de pdv. dute mataluta pe blogurile alora del pupan cur pe marinel si te vei simti acasa, iar acolo vei avea si tu posibilitatea, la randul tau, sa futi in gura vrun neavenit care gandeste altfel da e indeajuns de rablagit sasi expuna parerea acolo.
    personal nu sustin pe nimeni politic, iar ciutacu apare aici din doo motive 1. ca chiar mie amic si 2. ca are basescu boala pe el. ce crezi tu despre ciutacu e irelevant in contextul asta.

    iar restu, avem o grama de muiane politice de muit, lasatil pe brotac ca nu se merita satisfacita 🙂

  18. cayetana zice:

    ma, da’ io cu cine votez?
    pe bune, de data asta vreau sa ma duc la vot, dar n-am habar pe cine sa stampIlez.

  19. felix zice:

    voteaza si tu cu securistii.

  20. tiwilight zice:

    =))))))))))))))))
    Facui pe mine de atata ras. You’re funny,man!

  21. brotak zice:

    bai, omule, ca aici arata ca in curul calului, nu contest.
    cine arunca cu cacat se vede mai bine din posturile voastre care abunda literal si metaforic de asa ceva. nu trebuie sa fii foarte destept sa vezi asta.
    va inflamati ocularii ca cineva vine sa va spuna VOUA ca basescu e baiat destept si ciuatcu e prost. o fi dureros, dar asta e adevarul.
    nu l-am votat pe basescu dar nu pot sa nu observ in continuare ca ii face din glezna pe ceilalti doi, si nu numai pe ei.
    asa ca, de ofticat nu am de ce sa ma oftic. mai curand voi, dupa cum spumegati ca maidanezii la luna si afisati mutrele alea imbecile de scarbitii neamului care nu voteaza dar injura, pentru ca, pesemne , voi nu traiti pe pamant ci in eter ( cat de eteric poate fi un negru mititel frontend-ist pe plantatia unei multinationale, wow).
    a, si spune-i lu’ ala micu, niznaiu sau asa, ca sinapsa e in sine o conexiune. tocmai ce observam eu ca nivelul intelectual de pe aici e halucinant.

  22. inexprimabil zice:

    @ Brotak

    Tu nu treci pe aici pentru comentarii, nu-i asa?

  23. lingriesling zice:

    :))

    pariu un kil de vin ca nu se prinde?

  24. sanchi90 zice:

    Muie Base… el e tipul politicianului corupt,si-a asezat toate neamurile in functii importante,impreuna cu Udrea au furat fara numar din bugetul statului si ne face de kkt in Europa cu engleza lui de copil retardat,prefer sa fiu reprezentat de o curva din Italia decat de el,macar aia e cinstita si te mai si satisface…Il preferam pe Geoana…si care ziceti cai comunist vedeti ca Base a fost comunist iar Geoana nu,el a fost inginer la fel ca si Antonescu…a facut greseli fara numar,are un vocabular de manelist si nu mai tre sa precizez faimoasele lui perle,e o „fata de bideu 2” ,daca as avea ocazia sa studiez in alta tara as faceo cu placere si nu as mai reveni in vecii vecilor in Romania,la cate a facut retardatul de Base ma mir cum de l-a mai votat cineva…in timpul mandatului lui ne-a fost cel mai rau,si FMI sa saturat de el si de cat fura ca ne-au zis mai evaziv ca daca nu rezolvam problemele interne nu ne mai dau bani ceea ce inseaamne pula bani pensii,salarii bugetari etc …

  25. Pingback: Remodelatorul de Molecule - încă un kil de muie pentru metrorex

  26. costel zice:

    domnule care ai scris acest articol muie sa iei tu cretin si imbecil ce esti . sa iti faci un control la cap lepra ce toatalumea ar trebui sa aiba lefuri egale . huuaa javra

Lasă un răspuns

