Sa cer azil, sau voturi?

Maretii nostri candidati se cearta pe bun-simt… sil aloca, abroga, isi disputa intaietatea si posesia. Desi nar sti cei ala bun simt nici daca iar lovi cu tezlan coaie ziua in amiaza mare.

Sin timp ce ascultam sfada, ma gandeam ca toti romanii ar fi indreptatiti sa ceara, in premiera, azilul bunului simt. Azil moral. Putem inventa un nou tip de azil.

Uite eu de exemplu. Am un nivel de educatie onorabil, un nivel de cultura onorabil zic eu, un nivel de pregatire profesionala onorabil, stau destul de bine si la capitolul experientei profesionale, vbesc binisor cateva limbi straine si invat destul de repede orice. Per ansamblu ma consider un om ok. Nu scuip pe strada, nu arunc hartii, nu traversez pe rosu, stau pe partea dreapta a scarii rulante, intervin daca in preajma mea se comite o ilegalitate and so on. Si ca mine sunt sigur ca mai sunt multi, chiar si in aceasta cloaca ordinara care a ajuns mirifica noastra tara. Si nu votez.

Deci ce mar impiedica sa trimit un CV si o scrisoare de intentie catre o tara normala in care sa stipulez ca cer azil moral? Sa spun ca vreau si eu sa imi exercit dreptul de a trai intrun mediu in care bunul simt sa fie mai mult decat un slogan politic contestat de niste retarzi?

Pe de alta parte ma pot conforma „standardelor” romanesti. Adica pot de pilda sa lansez un mesaj domnului presedinte (oricare ar fi acela, dar cu precadere matelotului), ceva de genu:

„bah fututi toti mortii si mortisorii matii, iti doresc sa mori in chinuri groaznice tu si toti cei careti sunt alaturi, rude, prieteni, votanti, sustinatori, curlingai, sugatoare de pula, paraziti si alte astfel de mirobolante categorii de oameni de care esti inconjurat. Sati cada cate un coi (ca tot crezi tu ca ai tone) de cateori indraznesti sa folosesti cuvintele `bun` si `simt` in aceeasi fraza, pentru ca in mod sigur tu esti ultimul om de pe pamantul asta care ar avea dreptul sa faca referire la asa ceva. Esti un jeg ordinar, un vierme, un parazit infect care nu merita aerul pe care il respira. Esti genul de om care ar murdari si un cacat, daca cineva siar putea invinge sila atroce si sar chinui sa se cace pe tine. Mori, scarba!”

Daca as candida la presedentie as face o singura promisiune. Aceea ca voi aduna toata clasa politica si toti cei alaturati lor, in frunte cu nemernicu asta eufemistic numit presedinte, ias castra, le voi da o cazma in gura…pardon, in mana, si in 2 ani de zile bucurestiu ar fi cel mai tare port comercial din europa, infrastructura romaniei ar fi de top,  iar agricultura si economia ar dudui la propriu. Si dupa ce as termina toate astea leas permite netrebnicilor sa se pensioneze pe caz de boala in conditii pe langa care Auschwitz si Kolima ar fi pensiuni de 10 margarete. Cu pereti de sticla si live sitcomuri sa vada tot poporul.

 

Ian ziceti, matz vota?

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Sa cer azil, sau voturi?

  1. InSanity zice:

    Doar daca o pui pe Udrea sa faca educatie sexuala prin scoli 🙂

  2. cayetana zice:

    mă, da, dar fă-ţi platforma electorală, să vadă şi ochiu meu ce-ai de gând cu oamenii de rând. nu de alta, dar poate ţi se deşteaptă vreun instinct de dictator pormo şi nu mai am chef de aşa ceva până mor.

  3. warsongu zice:

    nas avea platforma, dupa doi ani as renunta in favoarea cuiva mai cu cap. io atat as face…

  4. InSanity zice:

    si la ministrii la cine te-ai gandit

  5. marius zice:

    Sa moara Bimbirel,daca faci chestiile pe care le-ai enumerat mai sus, in ceea ce priveste clasa „pulitica”,ai votul meu si te proclam voievod!O mica rugaminte…Putem include,in cinstita adunare si familiile astora,pana la a saptea spita,da?!Si ar mai trebui bagati si niste membri ai B.O.R.-ului,ca degeaba o sug pilotii astia ceresti,sunt si ei niste paraziti!

  6. yesterdayman zice:

    io te-as vota cu amandoua mainile… zi cand candidezi.

  7. InSanity zice:

    Propun ca partidul sa se numeasca Partidul Liberilor Muncitori (PLM) =))

  8. dorin zice:

    Cred ca o sa ai o surpriza daca ai candida!O sa fi ales.

  9. stilmi zice:

    cred ca cei bagati in pulitica curlimbisto-excrementala din ziua de azi merita ceva pe masura penstilentialelor mirosuri de gogosi vomate din ’89 incoa. eu personal as rupe bilete in fata usii in care lumea ar sta la rand sa le faca transferuri anale de fluide. hai, care mai vreti sa va bagati?

  10. ameţitul zice:

    evident. cum ai vârsta necesară, candidează.

  11. Capitanu zice:

    Pune-o şi de un partid, ca să ai şi majoritate parlamentară să poţi face noul canal Bucureşti – Marea Neagră legal şi fără opuneri 🙂

    Eu te votez. Sigur şi clar.
    Şi sigur mai sunt încă mulţi care ar face asta.

  12. Nanauazin zice:

    Ba, Warule, aparent off-topic, iti povestesc una:

    -prestez si io intr-o companie mare nemteasca, bla-bla, manc la o cantina bla-bla, probabil cunosti senzatiile… No, la cantina asta mai manca si ceva elevi de pe la ceva club sportiv, d-aia cu regim si pretentii speciale… Apoi tzi clar ca aia cand intra, vorbesc tare, sa baga-n fatza, toate alea… Si cum bagam io ceva la matz intr-o zi sa dau putere de munca osemintelor, vin niscaiva pustani d-astia si incepe dialogul:

    Elev: Ce avem la felu’ 1?
    Aia: x sau x sau z, bla-bla
    Elev: Da’ la felu’ doi?
    Aia: x sau y sau z…
    Elev: Da’ desert ce avem?
    Aia: Desertu’ nu e gata inca..
    Elev: Da’ ce avem?
    Aia: Mere.

    NO COMMENT! Mi s-a parut jeniala..

    Asa ca, sa revin, ie, io te-as vota manca-ti-as veniturile daca promiti eradicarea idiotilor de orice fel, chiar de-ar fi sa-i treci pe tatzi prin ascutisul pulii!

    Nanauazin: votat warsongu. Am zis.

  13. Dan Pesso zice:

    ai un vot si de la mine, dar nu cred eu ca o sa schimbi tu neamul asta, pana o sa ajunga romanul sa nu mai arunce hartii pe jos (si asta ar fi cea mai putin grava) …

  14. Elena zice:

    asta a fost measjul meu pentru base:
    Draga base…
    Nu sunt nici PSD-ista…nici PD-L-ista…dar sunt cetatean al Romaniei.
    Ca tot am lamurit( nu de alta, dar stiu ca esti in stare sa ma acuzi), hai sa stam de vorba si sa te intreb eu…cum crezi ca ma simt eu in tara in care m-am nascut?
    Raspuns? Ca un cacat! Poate ca am avut o vaga senzatie si in alte vremuri….dar cu tine…nu imi mai ajunge hartia igienica sa ma acopar! Cat de abject poti fi?
    Sunt o tanara care inca mai am ceva de spus IN si PENTRU tara asta! M-am saturat! De tine si de clica ta! De minciunile si lacrimile tale. ..M-am saturat de jocurile de clovn si excesele de personalitate. Imi pare rau ca esti si Scorpion…faci rusine si zodiei….Sunt revoltata si sper ca SPP-istii tai sa imi taie internetul inainte de a spune cat de nasol esti ca presedinte.
    Apropos….daca vreisa liberalizati drogurile…eu nu stau in Dorobanti ca fiica matale….si nici copiii mei nu vreau sa traiasca intr-un mediu de genul. Asa ca fa un bine si „gratiaza-ma ” de cetatenia romana…o donez cui vreti tu. …dar… Lasa-ma !!!!!!!!!!! Cat de mult me jigneste rasul tau cand vorbesti despre “ministrese” …pana la urma nici macar competente??? Cat trebuie sa platesc eu taxe statului doar sa traiasca o mie de secretare si mii de metri patrati, cubi, inversi( ca matematica e compexa) sa poti sa iti bati joc de banii mei?
    Votul meu? Nu il vei avea niciodata! Sper sa te nasti de 1000000etc de ori ca sa ma convingi. Din pacate….pentru tine, pe multi!
    PS: Asta ca sa iti treaca efectul “betiei cu apa”
    PSS: E atat de aiurea sa traiesti intr-o tara in care presedintele e catalogat ca alcoolist! Sincer? Mi-as concedia tot staff-ul de imagine! Da hai noroc dom’le presedinte…pot sa te bat pe umar si sa iti zic…bai base( cu b mic…ca in imaginea asta nu e loc de B mare).

    adica gand la gand cu bucurie!

  15. crizeleluarvinte zice:

    dom’le eu stiu un blog nou foarte tare http://crizeleluarvinte.wordpress.com ….explica cu maiestrie de ce au ajuns tinerii intelectuali sa alunece de foame spre extreme, blogul e laboratorul unde se coace urmatoarea revolutie din romania, o revolutie a curajosilor, blogul are staif, e scris cu nerv, cu umor, cu o ironie distrugatoare, fara false pudori, in raspar fata de modele, tendintele, atitudinile fetide de azi…..legionarii astia vor sa organizeze atentate impotriva puterii statale, sunt niste dementi decisi sa ucida politicieni…cica au in plan sa-l rada pe Base

  16. Luca zice:

    Da batrane, te-as vota.

  17. Sotia lui Luca zice:

    Pai pe cand te apuci sa strangi semnaturi, ca ma ofer voluntar…
    De vot nu se pune problema, te-as vota cu fiecare deget in parte, si de la maini si de la picioare 🙂

  18. Azra zice:

    Cand ajungi acolo sa legalizezi iarba. Si sa exilezi femeile urate. Si oamenii de peste 50 de ani.

Lasă un răspuns

