La vot! va rog…

Nuclear Blast e cea mai mare casa de discuri pe segmentul rock/metal.

Ajutati’ne sa ne implinim visul.
Intrati si votati Tiarra (nu Tiarah de langa) sub litera „T” aici:

http://award.rockthenation.eu/vote.php

Votati si dati mai departe.

Aceasta este trupa:
www.myspace.com/tiarraband

Multumim!

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la La vot! va rog…

  1. fireflight zice:

    Am votat, caci merita din plin si sper sa va indepliniti visul 🙂

  2. Leif Erikson zice:

    No de ce votaram??? Erau cam multe trupe care’mi placeau mai mult in lista aia da na avand in vedere ca ma inveselesc la munca citind blogul tau am bagat vot. Ochei ochei o sa incerc sa dau cu urechile si dupa muzichia voastra.

    Multa bafta.

  3. mariusaldea zice:

    te salut,
    te invit sa rasfoiesti putin daca ai timp
    blogul meu de poezie http://www.mariusaldea.wordpress.com

    si daca iti place
    as aprecia daca m.ai putea ajuta sa.mi promovez poezia,
    printr.un locshor in blogroll.ul dumitale

    mersi de intelegere
    si mii de scuze daca a fost cu deranj

    norock!

Lasă un răspuns

