1 M-ai again

Nu am mai scris de mult, si am avut motive intemeiate sa nu o fac, unu din ele fiind ca miam uitat parola. Osa sianume intru in detalii zilele astea, pentru ca miam reamintito. Sunt se pare cam bolnav, mai bolnav decat credeam io, am plantat copaci in doo randuri in fata blocului si am fost tradat de un om pentru care aveam macsima stima, respect, dragoste si consideratiune. Dar o sa intrun detalii mai incolo.

Acum repede imi statea pe suflet doar sa le transmit un calduros MUIE tuturor care halesc mici si bere prin parcurile verzi, galbene si mai ales rosii, sa le doresc din suflet sa suga pula la morti si sa se inece letal cu micii si berea consumata la astfel de ocazii.

Ma mai intereseaza sa stiu de ce ei au voie sa calce pe iarba, bagamias pulan mortii lor si ale partidelor care organizeaza chestiile astea. Si sa nu uitam si mortii celor care gandesc cu curu legi de genu unde ai voie sa mergi cu bicicleta, unde sa calci pe iarba si in general unde tre sa faci orice si cum sati traiesti viata. o MUIE speciala domnului vanghele „care este”, pentru ca de fiecare data cand ii vad muianu de imbecil imi aduc aminte ce fel de oameni avem in conducere la mai toate nivelele, si ma face sami pun intrebari despre uzul inteligentei in cazul in care ea exista. as nominaliza si pe altii la muie, incepand cu basescu si iliescu si terminand cu udrea si becali, dar mie lene sai insirui pe toti. Asa ca le dau o muie generala cu forte proaspete pentru ca sunt la regim si trag de fiare, si le doresc o moarte in chinuri tuturor, alaturi de imbecilii capabili sa ii voteze.

Ne revedem in curand!

Later Edit: am recitit postu, si ca sa nu senteleaga gresit, MUIA e adresata celor care mananca mici si bere politici, nu celor care isi exercita dreptu de a iesi in parc si a manca pe iarba (evident, cu stransu gunoiului de rigoare) indiferent ce zice vrun analfabet de la politia comuitara sau vrun retardat de la primarie. Asta sa fim bine intelesi.

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la 1 M-ai again

  1. Szabi zice:

    Noroc, ca pe la mine parcu-i national, e maaaare si e la 1600 m, asa ca meltenii cu micii + cefele de porc nu ajung acolo cu Loganu’… si am voie cu bicicleta si pot sa ma asez pe iarba sa-mbuc o slana sanatoasa format A4 in compania unor cepe.
    Daca ti se termina MUIA intre timp, trimite-i pe la mine ca am eu din belsug pentru ei :))
    Si, nu in ultimul rand, in cinstea atmosferei de unumai, celor care marsaluiesc catre mititeii politici, o dedicatie cu multa-multa muie: „Sculaţi, voi oropsiţi ai vieţii, Voi, osîndiţi la foame, sus! … „

  2. warsongu zice:

    asa asa, sa le dam de sa nu mai aiba loc de mici si de bere, mias pulan ei

  3. PhenoBarbieDoll zice:

    pai de la regim ti-ai uitat tu parola! cine stie ce ciuperci si ierburi ai mancat?

  4. Relu zice:

    Salut! Bine ca ti-ai amintit parola, ca altfel era destul de nasol…Intru de ceva timp si nimic nou :)…Legat de aia cu micii…am vazut la teveu,erau sa se omoare acolo,copii,mosi, melteni…
    MUIE as da si celor care se intorc de la mare si care conduc la bara din fata, care taie calea si depasesc pe banda de urgenta, care dau flash-uri aiurea, etc
    In rest, sa auzim de bine!

  5. Black zice:

    Mai io nu mai am forta si de muie considerand ca fu ceva de genu la mine: ce e azi 1 mai … hmm 1 mai muncitoresc nu?! pai sa muncim pana pe 2 mai ah si daca tot am prins 2 mai hai sail muncim si pe asta. Astea fiind zise nici macar nu stiam de micu electoral ca puneam peunu sa mearga sa ia cu sacosa sa nu muncim pe stomacu gol. Era ceva cu strans cureaua la un mom dat am constat eu ce sfat prost e asta ca tre sa dai bani ca sa strangi cureaua doar nuti da nimeni gauri noi pe gratis.

Lasă un răspuns

