Uichend placut! Ba pa matii! :P

Am, bag seama, niste multe multe cutume de care nam sa scap neam in veci niciodata. Pe langa ca sunt in genere destul de ursuz, marai si reped lumea repede si alte astfel de abilitati in comunicare, mai am si prostul obicei de a avea in uichend pretentia sa ma odihnesc dormind si frecando la rece si mai ales in conditii de nimeni care sa ma futa la cap. Mortii ei de topica.
Si credeti voi ca asta, gen un uichend linistit, mi sentampla mie vrodata?!? Nooo, ca doar tre sa aiba si zeii partea lor de amuzament in viata de zi cu zi, nu?

Am sa va argumentez cu poze, santelegeti despre ce vorbesc.

Deci este sambata dimineata, ora 8:20, sunt mahmur, mie foame si sunt mort de somn. Mam refugiat sa va scriu randurile astea aici, in bucatarie:

 

Pentru ca asta se intampla in camera in pat:

Si pe langa pat intrun pat pliant:

Si  pe jos,pe langa patul pliant

Si chiar sin bucatarie, langa mine, in timp ce va scriu:

Ce pula mea sa mai zic…weekend placut si voua!

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Uichend placut! Ba pa matii! :P

  1. PhenoBarbieDoll zice:

    mo, tu ai facut party cu zewa deluxe! da’ matzili? ele ce fac? ca a mea, de exemplu, urla si rage din toate cele ca-i in calduri. IAR. deci weekend placut si mie… pfua, abia astept sepultura diseara, c-o sa fie mai liniste decat la mine acasa…

  2. warsongu zice:

    mamik, nu merg la sepultura nici de frica 🙂

  3. PhenoBarbieDoll zice:

    that’z besidez ze point

  4. olguta si danut zice:

    ENJOY YOUR SATURDAY,ENJOY YOUR WEEKEND !!!!!

  5. cayetana zice:

    beton! party cu zewa!!! e cu 3 straturi, sper …

  6. warsongu zice:

    evident cacu 3, drept cine ma iei?

  7. cayetana zice:

    fratioare, sunt tare suparata. nu mai gasesc zewa, nici macar cu 2 😦

  8. Una zice:

    deci de aia, care ai suflet hain, nu ai dat curs invitatiei mele, caci nu puteai iesi din casa de aia mici care dormeau pe gresie langa farfuria pisicii.
    las’ ca stiu eu

  9. DarkkLadyy zice:

    ….. deci ca sa intzeleg io asa…. in randurile puse acilea….. vroiai sa te plangi la modul ironiko-sarcastik? ca zik… daca e asa, nu tzine…. ca am vazut pozilii si akolo a fo destrabalare in toata puterea lu cuvantul care este!

    Nu te-am vazut de ceva timp sper ca imi esti ok! Pup clasa muncitoare (oriunde s-ar afla!)

  10. Azra zice:

    sa moara ma-ta ,te-au luat cu asalt!

Lasă un răspuns

