Serpii, bugetu, pasaportu si satana…

Bre lume, dupa cum stiti viata ie ca paru de la cur. Adica scurta, incalcita si plina de cacat.
In viata mai sus mentionata romanii are probleme. Mari.

O data n viata am castigat si noi o buca de mare n plus unde am putea gasi niste gaze, da guess what, e deja data deampulea unei te miri ce firma, inca da pan 92, pa principiu ca oricum nu stim dei al nostru asa ca de ce sa numi trag o spaga acum. Un contract secret (ca doar e de interes national) semnat de tot felu de secretari si cancelari de ministere. Deci sami bag pula, vreu si io sa fiu secretar, daca la noi aia care tre sa aiba grija de pixu ministrului poa sa semneze acte de interes strategic.

Melteanu votant inca nusi da seama de teapa monumentala pe care din propria prostie sia traso singur mergand la vot ca oaian strunga. A trecutara o luna si pula buget, maretii alesi fiind inca prea ocupati sa se porcaiasca, asa cum numai la balciuri poti vedea, pe marele pot de poker care este bugetu romanistanez. A venit FMIu care voia sa ne avertizeze ca si anume cresterea economica va fi de doar vro 2%, give or take 2%. Si sa ne intrebe daca vrem bani. Au plecat tremurand de nervi, convinsi fiind, ca orice om inteligent, ca pula noastra economica se va scula invers in anii ce vin. Iar creditu oferit de ei a fost refuzat, pentru ca, nui asa, romanu ie mandru si nu se (mai) inglodeaza in datorii. Base si gasca au facut front comun la prostit melteanu votant patriot, si acum toata lumea este sigura ca un acord cu FMIu near baga in cacat.
Dragii mei, am o veste foarta proasta pentru voi. Defapt doo.
1. Suntem deja in cacat pana la varfu frezei majoritare de cocalar borat si
2. Motivu pentru care bivolii pe care iatz votat nu vor FMI nu e cai fute grija de indatorarea tarii, ci ca banii de la FMI sunt in genere atent supravegheati. De FMI. Iar cosmarul general al politicianului roman este ideea de a fi intrebat ce face cu banii. Intelegeti spilu, mai votantilor?

Cu toate astea, altceva ii fute pe romanii nostri plini de, nui asa, calitati. Pasaportu biometric. Sfarsitu lumii, prieteni, nu vine ca e criza economica, nu coruptia si japca data direct pe fata ne distruge viata, nu circul de prost gust afisat fara oprelisti de oligofrenii alesi ne nenoroceste la moral, nu faptu ca un imbecil de teapa lu Boc conduce un guvern a carui singura grija e cum sa ne mai stoarca putin in timp ce lor isi maresc bugetu cu 22%, ca doar e criza. Nu prieteni. Problema adevarata este faptu ca pasaportu are mai nou cip pe care se stie sigur ca scrie fix 666. Trecem peste acerba imbecilitate cu numaru care nare nici o relevanta nici macar in numerologie, si care in nici un caz nu e inscris pe CIP (de ce pula mea ar numi cineva un cip biometric 666?!? Poate doar tocmai ca sa faca misto de imbecilii cu biblian pe cap si nimic inauntru…) si ramanem cu spaima „revolutionarului, luptatorului impotriva sistemului” ca or sa stie agenturilii unde e si ce face. La fel cu ascultatu telefoanelor, si bagat okiu la mail si smsuri. Care, dupa 100 de ani de trimis telegrame dictate si pus plicuri inregistrate in catastifuri brusc sokeaza pe roman. Iar am vesti proaste, bai preteni. Asa a fost dan totdeauna, acum doar sa legitimat public procedura. Naspa, nu? Da, e naspa daca ai de gand sa te trimiti in gradina cu pilaf si pizde nefutute a lu allah, impreuna cu un autobuz de babe si copii. Si mai naspa daca te crezi mare mafiot si vinzi droguri, arme si pipite pe net. Dar daca esti om normal, ca mine si ca tine, care nare nimic de asuns, de ce ar fi naspa? Si apoi, cine pula mea te obliga sa folosesti telefonu mobil si netu? Trimite in gatu matii porumbei, cas mai greu de interceptat.
As putea intra in detalii, sa spun ca e vorba de loguri si nu de continut, sa zic ca sunt cuvinte cheie care declanseaza interceptarile (cuvinte care nus des uzitate cand vorbesti cu mata, gen asasinat, bomba, droguri, arme, curve si altele), ca tre sa fii foarte imbecil sa crezi ca cineva va putea vrodata sa citeasca in totalitate toata cantitatea de mailuri, smsuri, scripturi de convorbire telefonica ce se inregistreaza intro singura zi. Ca toate astea sa se poata face ar insemna ca fiecare al doilea roman sa fie la casca. Dar navem noi capacitati dastea extraodrinare de rationare. Not enough RAM Memory la roman. Asa ca ne limitam la ce stim. Adica la ce neau spus popii: ca nu tre sa ne facem pasaportu cu CIPu 666 ca ardem in iad forever. Da cand vi sa dat CNPu, belimeatz pula, nu tot insemnati ati fost? Popii aia disrtusi care se caca pe ei pe bloguri „ortodoxe” au CNP? Sau ala e ok in okii bunului Dumnezeu?

Nu, dragele mele si dragii vostri, nu ne intereseaza. Suntem furati la drumu mare, ziua in amiaza mare, ne asteapta o perioada poate kiar mai de cacat decat 82-89, dar pe noi ne fute grija de magda ciumac si cipu 666. avem OTV? Avem! Avem presa libera si democrata gen libertatea/cancan/ si alte fituici imputite? Avem! Avem manele? Avem! Pai si ce pula mea sa ne mai futa grija de criza, de gramezile purulente de viermi care ne conduc, de fpatu ca in curand no sa ne mai putem caca de foame si alte astfel de trivialitati?!? Deci muie macsima dragi romani, si io pantre voi. Meritam cu varf si indesant ce ni se intampla si ce ne asteapta. Meritam, pentru ca suntem Caracalu mondial. Si desi am sa mio sug si eu cu acelasi aplomb si cot la cot cu voi, ma bucur! Ma bucur meschin, cu chicoteli gajaite si gatuite de puloiu caremi irita laringele, ma bucur in stilu frumos romanseco balcanic ca si voi o sugeti de navetz aer. Pentru ca, nui asa, meritam, iar Dumnezeu niciodata nu sa lasat asteptat la impartit dreptatea. Deci romani, sa sugem bine, ca ne pricepem.

In alta ordine de idei, pe principiu de criza „nu ne putem caca de foame dar ne stergem la cur high class” ieri am dat ultimii 20 de lei pe un bax de Zewa DeLuxe
De 2 lei bucata de rola de hartie igienica de sters la cur. Nu stiam daca mai am paine acasa, in mod sigur nu mai aveam tigari, frigideru era gol golut si mai am o saptamana pana la salariu. Dar, pe zei, am cu ce sa ma sterg la cur confortabil. Asta daca ma mai cac saptamana asta.

Va pupa tata.

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Serpii, bugetu, pasaportu si satana…

  1. PhenoBarbieDoll zice:

    ba, nici io n-am mereu paine, da’ intotdeauna am ciocolata, tigari, cafea si, desigur, Zewa Deluxe 😀 a, si taman ce-am ramas nesupravegheata fix 5 minute intr-o librarie zilele astea si-am cheltuit cat nu m-as fi indurat sa dau pe…well, pe nimic asa dintr-un foc.

  2. warsongu zice:

    sper ca nu coehlo…:P

  3. PhenoBarbieDoll zice:

    don’t even joke about that!

  4. Black zice:

    las mah warsoAngE ca am primit eu cadou doua coehlo geniale cartile n-am ce zice in caz in care raman fara hartie si cum eu nu folosesc Zewa Deluxe nu cred ca simt diferenta!… Ah si sa nu uit costara mai putin decat hartia ta so… sfatul meu e sa cumperi literatura trendy macar mai te prostesti nitel pe tron pana ii vine randul sa se biodegradeze :))

  5. InSanity zice:

    Ma daca aveai firigderul gol la ce naiba ti-ai mai loat Zewa Lux? Sa te stergi dupa ce? Dupa pipi ca femeile? 😛 Si lasa sa ne bage cipul ca daca vine sfarsitul lumii noi santem in urma cu 100 de ani

  6. InSanity zice:

    Daca este sa ne ghidam dupa reclame, in Romania populatia are trei mari probleme: matreata, cariile si menstruatiile…

  7. Una zice:

    Da, lasa, ca si eu am zis sa o ard tematic si am luat Zewa Deluxe cu fulgi de zapada, desi la banii aia trebuia sa aiba si gust de zapada si miros de zapada. Si pe urma nu am mai avut bani de tigari.

  8. addy zice:

    esti zero, omule, esti de cacat, fara suparare da asta-i parerea mea, tu si cu dumele tale

  9. InSanity zice:

    Mancatziash lasa si matale un vot la bulibasha colea
    http://satra.acasatv.ro/index.php?uid=34242 sashi ia si iel 2 cai frumoshi 🙂

  10. Vasco zice:

    Warsoange, da’ talica nu vezi legatura intre ascultarea si interceptarea legalizate si gramezile alea purulente de viermi de care vorbesti?

  11. Guess What zice:

    misto mentalitate manca-ti-as !!pacat ca ai gresit tara…

Lasă un răspuns

