New Look, ce plm

is intro dispozitiune intunecata drept pentru care am skimbatara haparenta blogului. miemi place. daca va rupe la oki pe amandoi cititorii mei zicetimi si poate facem ceva. oricum nu va mai fi ca pana acum ca ma sictirisem rau de vekiu luc.

PS, ala dan poza este kiar io.

PS2 (play station) deci hai sa va zic adevaru… defapt ma jucam la setari, mias pulan iele, care acu mai nou sunt sin romana sin engleza ambramburite. si miam futut imaginea veke de headder, care oricum era o prostie facutan paint, pe care no mai aveam nicaieri. asa ca mam pus repede si miam facut alta, la fel de proasta, dan fotoshop. si cand am incarcato, am constatat io cu stupoare ca kiar nu se potriva culorilii layoutului cu primara imaginii. adica incalcam flagrant orice lege a esteticii cromatice, intelegeti? gen verde cu maro si ocru? asa cam skimbat layoutu cu totu. nu voiam sa va zic initial, dar ma simt dator sa fiu sincer cu voi, asa ca recunosc spasit ca defapt lam futat din prostie.

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la New Look, ce plm

  1. cayetana zice:

    bre, nu ştiu lu’ ălălant cititor, da’ mie-mi place, că e negru. unica şi singura coloare care mi-a zdrelit retina sau cum s-o numi chestia aia cu care mă uit la tine e portocaliul ăla din dreapta. ce zici, can you do smthg about it? dacă nu, nu. i’ll survive.
    plst 2, a, ba nu, 1, dar răspunde la 2: merci că mi-ai spus că ţ-ai schimbat leiautu’, că altfel nu ştiu ce mă făceam.
    şi acum un post scriptum independent: scrie şi tu mai des, că mi-o fi şi mie dor să-mi mai clătesc un ochi, doi, ce naiba!

  2. Usim zice:

    E bine ca marimea fontului este decenta si nu citesc „purici”.
    Fara nici o legatura: mai stii ceva de Miruna(cea pe care o ai si-n blogroll)?
    Blogul ei e sters de cam multisor. Multam

  3. PhenoBarbieDoll zice:

    deci tzam comunicat personal.

  4. usim zice:

    De ingrijorare intrabai si eu. I-am dat un e-mail acum ceva vreme si n-am primit raspuns.

  5. E fain asa pe negru. Harparenta ta de harap.

  6. dan zice:

    ma fute la ochi, dar cred ca stii asta.
    bre, cand mai mergem la o bere. vii la szighet|? imi e dor de cuburile verzi luate de la rusi…

  7. InSanity zice:

    Ba da ai un stil de a scrie de trebuie sa revin la un cuvant de 2 ori sa pricep ce ai vrut sa zici de ex: „decat dan css” dan ala fiind din (greu tare frate) pana ma obisuniesc cu limbajul de warsong (asta e un urs din pesterile Africii parca nu? =)) ) hai te trailes bahtalo

  8. PhenoBarbieDoll zice:

    InSanity, poti sa incerci sa citesti cu voce tare 😀

  9. InSanity zice:

    In gand cu voce tare :))

Lasă un răspuns

