Hai la vot!

Eu, care mam opus feroce votului, va kiem acum sa va exprimati opinia! Sa va exercitati dreptu democratic la vot! Sa aratati ca va pasa, si ca aveti un cuvant greu de spus pentru viitoru posteritatii! Socant nu?

Nu, nu glumesc. Sunt mai disperat dupa voturi decat toata clasa politica a Romaniei.

Deci va rog, un vot pe zi aici, pentru pisicile mele Sheeba & Shereea:

http://www.pisica.ro/catshow.php

Hai la vot, romani. Aratati ca va pasa!

Multumesc.

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Hai la vot!

  1. PhenoBarbieDoll zice:

    matzifer!

  2. BcRich zice:

    Pai votati in poola mea ceva ca uamenii , de exemplu eu propun sa votati ceva ce.i va place WARSONGULUI.

    http://www.metalhead.ro//concurs/index.php?module=competition&action=list_news&news_id=1358&nota=5&competition_id=6&start=8

    Tiarra – Post Scriptum Un album foarte reusit–- da.ti bice si imbulzitiva mai ceva ca la cacatu ala de uninominal, castigati.va demnitatea macar amu romansi cretini ce sunteti.

  3. Raluca zice:

    Buna! sunt redactor la revista Pisica… ma bucur ca iti pui la treaba toti cunoscutii si necunoscutii, ca sa obtii voturi:p. Daca cumva ai si intrebari pentru noi, legate de pisici, iti putem raspunde in numarul urmator. Raspunsurile le dau medicii veterinari… daca iti putem veni in ajutor, da-ne un e-mail si noi vom incerca sa gasim raspuns. Pana atunci, baga mare la voturi! succes

  4. nenea cosmos zice:

    Referitor la unii medici veterinari ştie warsongu’ mai bine…

    Băi nene, ţi-am votat mîţele, am dat link pe blog, puii mei, n-avem ce face, diego are lista de mess mai mare…

  5. Madeleine zice:

    Nu are lista mai mare, e manarie, parole. In 3 minute a strans 50 de voturi……dar noi luptam in continuare:D

  6. Raluca zice:

    Madeleine, crede-ma ca nu e nicio manarie! alfel, probabil ca foloseam parole si alte chestii ca sa imi votez motanul. Dar nu pot!:((((((((…glumesc, insa sincer va spun ca nu are nicio treaba. Poate are lista mai mare, dar nu vor face acelasi lucru toata luna. Adica daca azi iti suni toti prietenii, le trimiti mailuri sau furi o lista de adrese in care rogi sa iti voteze „blanosul”( sa zicem ca reusesti si cu spam)… maine poate ca nu mai ai asa succes. Insistati! eu de la calculatorul meu nu pot da decat un vot pe zi. Se stie! chiar daca mi-ar placea enorm personajele. O seara buna la toti!

Lasă un răspuns

