Lupiii baaaaaa!!!!!

Image and video hosting by TinyPic

vin lupii. ies din negura istoriei cu botul ranjit si ochi de foc. vin sa ne acuze ca i’am uitat, ca dupa ce milenii la rand am incercat sa ne confundam cu ei, i’am numit frati de sange, si le’am cerut ajutorul in noptile cele mai reci, mai intunecoase si mai rele acum i’am uitat. credintele au fost sterse cu buretele adus de oameni din deserturi care nu ne priveau. lupii au ajuns intruchiparea a tot ce este mai rau. i’am starpit, i’am denigrat, le’am distrus padurile in care cu bunavointa ei ne permiteau sa traim si noi. din urletul mandru care facea spiritele intunecate sa fuga din casele noastre acum a mai ramas doar tanguirea lugubra a muribundului. in locul vapailor care le ardea in ochi si la lumina carora ne’am vazut atat de des drumul in negura trecutului acum se vede doar frica si foamea. si rusinea. si binemeritata, cred eu, ura la adresa omului neiertator si nerecunoscator.

deci nu am sa urez la multi ani andreilor, nu ma intereseaza de sfantul andrei, apostolul care a adus cu sine blestemul uitarii in padurile lupilor. am sa le urez la multi ani lor, lupilor, frati ai putinului sange romanesc pe care il am in vene. vin lupii…si sper sa apuc ziua cand vor sfasia in colti lintoliul negru si „duhovnic” ce ne acopera ochii.

eu il port la gat:

Image and video hosting by TinyPic

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Lupiii baaaaaa!!!!!

Lasă un răspuns

