Bah, esti prost?!? Da! Rau…

Bre, santamplara keshtii da ultima oara cand ne vazuram la cearcane. Si pe la munca, si prin metrou, dar mai ales pan veatza.

Lansaram un album de care suntem mandri si pe care nul cumpara nimeni, o sa bag o poza cu posteru de lansare la sfarsit, sa vedeti ce muian am si de ce sunt in stare la 3 dimineata dupa o sticla de cava doro…niste tzarani…

A, siam fost la sibiu. Cu avionu. Sau mai bine zis cu „avionu”. Da va zic mai incolo.

 

Dar despre altceva vreau sa va spui azi. Bai dragii mosului, voi ati remarcat ca sunt in viata neste zile in care te trezesti dimineata prost rau? Mah, da prost rau rau rau de tot, nu asa. Bata. Muci. Pilaf. La mine sunt dese rau bre, indeajuns de dese incat sa ma faca sa ma gandesc ca milioanele de neuroni morti cu ocazia diverselor betii incep sasi ceara tainul.

 

Depilda, acu ceva zile miam infipt voiniceste castilin ureki, miam luat rucsacu ce multa tehnologie pe umar si am purces increzator la munca. La 6 jumate, ca dupa cum va amintiti incep la 7 juma si deci dimineata inseamna eu, apaca, pula, gornistu si fruntasu. Si cum ascultam io neste Epica ma trezesc nitam-nisam cum sefu securitatii de la intrarea cladirii in care aveam inainte birou se uita lung la mine, neintelegand ce pula lui caut io acolo cu oki straini si goi la 7 si zece pe nepisate. Si e ceva diferenta intre Izvor si Pipera, credetimio pe cuvant.

In alta zi ma scobor jos la parteru cladirii unde prestez sami iau ceva de haleala. Am schimbat Shitty Grillu pe Mac Grigore, la fel de scump si la fel de de cacat. Bun, si manfig in fata puicutei de la servire cu doo bonuri de masa sii zic ca vreau un quesadilla cu cartofi si sos mexican, ca deh, am si ceva sangre latino care cere sal doara stomacu si sa tipe cand se caca. Imi ia mandra bonurili, mil da pala de casa simi zice can 5 minute era deja gata de 3. ies sa fumez o tigara, mai iese cineva, urc imi fac o cafea, ies iar, mai bag o tigara doo, se duce pauza, mantorc si mapuc de munca. Dupa vro 3 ore imi dau seama ca discomfortul total resimtit e cauzat de foame. Deci da copkii si copkilite, pulea sia mai loat potolu de la grigore. Am coborat totusi in speranta ca e acolo, si era, si mi lau dat cu niste priviri in oki ce nu pot fi reproduse in cuvinte.

Alta data, tot de curand, vbesc io cu shafu meu sa venim mai tarziu ca aveam o conferinta ce se intindea peste program, si io nus deacord cu overtimeu. Si ramane sa ne intalnim la metroi la pipera la ora x sa ma duca el cu masina proprie si personala de shaf la berou. Zis si facut. Ma dau jos din metrou (sunt al naibii de punctual) si vaz masina care parea a lui parcata in fata. Deskid portiera si ma arunc inauntru zicand cu naduf „ce faci, ai cazut din pat?!?” stiind cacu masina e greu sa fii punctual daca nu te trezesti de dimineata. Cu o mana incercam sami strang castile si sa inkid cumva portiera in timp ce dreapta o intinsesem pentru barbatescu noroc. Deci eram cu mainile in x pe piept, transpirat, ciufulit, gafaind, ce mai, o placere sa ma ai in vizor. Si cand imi urmaresc mana cu privirea dat fiind ca no simteam stransa viguros (mana, nu privirea) observ la volan cea mai mica si mai speriata pustoaica ce incerca sa ingaime ceva cu ochii in lacrimi, nereusindui decat niste piuituri inabusite si stinse. Miam cerut scuze, am iesit din masina aducandumi aminte ca nu toate masinile rosii sunt ale sefului meu si am fost apoi martorul celei mai spectaculoase demararari ever.

Astazi intru in bucataria biroului sami fac o stacana de cafea. Sii pun si neste laptic, si zahar, ca de varsta isi spune cuvantu. Suntem verzi, deci avem cosuri de gunoi pentru diverse materiale, recte plastic, hartie, potol. Diferite. Bag plicu de zahar gol in capsula la fel de goala de lapte si dau so arunc la cos. Si ma blochez dragii mei vreme de mai bine de 5 minute, nestiind unde sa o arunc dat fiind cacapsula e de plastic si plicu de hartie. Unde mai pui cacapacu capsulei e de staniol, si deci metalic. Dupa 5 minute ma hotarasc io sa scot plicu din capsula sal arunc in cosu de hartii si capsula in cel de plastice. Asta sub privirea mirata a unei colege ce nu intelegea la ce ma uit asa extaziat in cosurile de gunoi. Si care, crezand ca cinestie ce revelatie am, mantreaba in dulcele grai moldovenesc: „A penny for your thoughts!”. Io nam fost capabil decat sa iau o moaca si mai descompusa si santreb back: „Ce? Penis?”…mda…grav.

Si cate si mai cate pe care nu mi le aduc aminte.

 

A, ziceam cam fost la Sibiu. Am zburat cu un fel de avion antedeluvian cu elice, usor de confundat cu un AN sau IL de inceput de serie. Cica ATR, sau cam asa ceva. Aerospatiale cacat, facut in italia. Fiind insa vechi mam linistit, penca daca ar fi fost post-mailat mias fi facut probleme. La intoarcere am avut onoarea sa ne zgaltaim impreuna cu cei de la Leave’s Eyes si Atrocity, care tocma ce cantasera la Artmania unde furam si noi. Misto oras, sibiu, numa ca daca vreai sa bagi ceva la mat dupa 11 seara poti sa sugi cu incredere. Nam vizitat bucifalu (Bruckenthal, sau cum pula mea so scrie) pentru ca nu ma pasioneaza pictura. A, si am mai vazut niste proaste caresi faceau poze dalea cu buze tuguiate pe niste sepulcrum’uri dintro catedrala medievala. Oare stiau ca dincolo de pietrele frumos sculptate sunt cadavre? Am facut si noi poze la sepulcrum. Am stat la o pensiune numita sugestiv santa maria (corabia, nu ma’sa) care era inca in constructie si am dormit leganat de dulcele susur al flexului si bormasinii. Nea patronu insa era un neamt absolut bestial care a calatorit mult, cu care am discutat de africa si nea dat bautura moca. O sa mai vorbim de sibiu cu alta ocazie, sa va povestesc cum Gion, alde claparu nostru, crestin maniac nea plimbat pan toate bisericile (si slava domnului sunt din 5 in 5 metri) si cum am urcat un milion de trepte intrun turn in care nu e nimic. Siacum am febra mushchiuloasa.

 

Miam pierdut firu, nush ce sa mai scriu, mi fuame.

Va pupa tata.

 

a, posteru si coperta albumului:

 

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Bah, esti prost?!? Da! Rau…

  1. robert zice:

    tinerete,deh…. si eu mai stau cu ochii’n cosu de gunoi, dar macar matale ai avut o finalitate, ai luat decizie…

  2. warsongu zice:

    looool, da bre, da ia zi, matale tiai aruncat vrodata ciorapii sau kilotii la gunoi in loc de cosu de rufe? io o fac aproape daily

  3. vizibil zice:

    sensamna ca ai posibilitati. brava, nene.

  4. vizibil zice:

    apropos de neuroni, ai trecut da treij da ani ? caci asa s-ar explica multumitor.

  5. 7 zice:

    ”tiai aruncat vrodata ciorapii sau kilotii la gunoi in loc de cosu de rufe? io o fac aproape daily”

    Memoria pe termen scurt urla a ajutor. A se diminua abuzul de tetrahidrocana…. 😀

  6. ameţitul zice:

    îţi cedez titlul nobiliar de ameţit, că-l meriţi 😀

  7. warsongu zice:

    sunt onorat, fratioare!

  8. warsongu zice:

    @vizibil, sunt acolo…

  9. PhenoBarbieDoll zice:

    pfuai ce moaca ti-ai tras in posteru’ ala

  10. Necesat zice:

    Măi nesimţitule nu ţie aşa un pic ruşine. Ai furat Gardul de la Baloteşti să le faci capră prietenilor tăi evrei.

Lasă un răspuns

