PIPERA

Dragele mele si dragii vostrii, smekeria e supta rau. Da rau. Plantatia mea (a se citi a lor) pe care culeg io cu voiosie bumbac virtual sa mutat in pipera. nuuu, nu la statia de mtrou, nu mantelegeti gresit, ci departe, pe transeea eufemistic numita soseaua petricani. Acolo unde mai ai umpic si cazi de pe pamant, in acel taram dincolo de care let there be dragons, in aria 51 a romaniei, in toilet zone’u balcanilor…sau era twilight?

Lasand gluma la oparte, juramas pe toti copilasii caremi spun tata (nam, dragele mele, nu va impacientati), sami bag pula daca stiam ca zona asta exista! Aicea se vrea a fi un business center in devenire. Neste dezvoltatori construiesc multe multe iceberguri dastea de otel si sticla unde nefericiti ca mine se vor tara apatici la birou. Cevami spune ca e un singur dezvoltator, pentru ca toate cladirile sunt neverosimil de mari, de verzi si de urate. Si nu cred ca PUZul este ceea ce ia hotarat pe toti sa fie totul verde. Nu, cel mai probabil toate cladirile sunt verzi ca sa se asorteze cu cei 3-4 copacei speriati care isi numara zilele pe vestita petricani.

Locul meu de munca este un loc ideal pentru un job ce necesita atentie, concentrare, team spirit DRIVE, ACHIVEMENT, URAAAAAA! UUUURRRAAAAAAAAAA!!!!!!!!…uhh…ma scuzati

Deci e locul ideal sa lucri. Si sa va explic de ce:

Inchipuitiva cu puterea imaginatiei ce va lipseste din plin urmatoarea fresca feerica: atenele lu vodafone impreuna cu zecile de generatoare din jur emit suav de te doare capu, macaralele ciripesc vesele, pickhammerele susura lin, avioanele murmura doine in frumoase terte cu elicopterele, tot si toate vibreaza, hatzana, scartzaie, pocneste, zdrangane intro perfecta armonie a firescului, cum ar zice un mare ganditor si papionu lui. Si verdeata pula, aia vegetala ma refer, can rest tot ii verde, inclusiv noi. Daca vegetatie pula egal mult praf si lipsa acuta de umbra. Adica insolatie la tigara si moace pe geam. Natz prinso paia cu puli pe geam nu? Banuiam io. Pai sa va explic, daca e mult praf, asta se pune pe geamuri. Care geamuri deci necesita o curatire mai deasa. Care curatire se face cu atarnaci profesionisti care se kiama alpinisti utilitari. Care de regula sunt barbati. Care atarna pe geamu tau cand tie lumea mai draga. Cu moacele lor cu tot… si care iti deversa in cap tot felu de laturi cand iesi sa fumezi. Tot cand iesi sa fumezi, pentru ca tre sa iei cel putin 10 minute pauza la doo ore de belit okii in monitoare, se mai intampla neste chestii. In fata cladirii, in doo cuve urate de beton cresc cateva fire de iarba si vro 2-3 boscheti sifilitici. Alte cateva smocuri speriata se itesc in prafu si tzarana de langa garduri. Deci, astea cateva reminiscente ale regnului vegetal TREBUIESC NEAPARAT TUNSE zilnic. Cu o coasa din aia electrica de zici ca stai in tribuna la dirttrack (un fel de moto cross donshoara). Deci neaparat. Tentorci de la tigara tremurand, cu urechile tiuind si jenukele tremurand.

Vaducetz aminte ca in partea ailalta unde lucram aveam in loc de cantina unul din cele mai proaste bodegi dan lume, pe numele ei City Grill? Aici il am pe celalalt, recte Gregory’s. unde cu 10 lei si putin noroc poti sa iei un sandvis ale carui ingrediente chiar sa le poti identifica. Ofer pe aceasta cale o muie calduroasa lu alde City (Shitty) Grill si Gregory’s, precum si celor care au considerat ca aceste doua spelunci imputite au ce cauta in birourile noastre.

In fine, frustrarile mele ar putea continua la nesfarsit, da va mai servesc doo trei si mabtin.

1 cat de cretin poti sa fii sa demarezi o tona de santiere in conditiile in care singura cale de acces este o strada vai mortii ei cu doua benzi? Unde tie logistica, roman imbecil? Cum poti sa crezi ca o sa dezvolti un intreg business center pe o ulita?!?

2 NU se raceste din cauza aerului conditionat si a curentului. Aerul conditionat este o chestie destinata imbunatatirii vietii noastre in conditii de praf si multe grade celsius, si nu o arma de distrugere in masa menita sa eradicheze numai romani. Besides, cand io transpir ca un porc, iar tu tremuri de frig si ti se vede fruntea pizdii inseamna ca tre sa tenbraci, nu sa dai drumu la caldura. Asta e cu dedicatie tuturor femeilor de tip office, care fara exceptii notabile impart aceeasi prostie, lipsa acuta de educatie dar nu si de o naivitate demna de scopuri mai nobile.

3 conform punctului doi, totul se aplica si in autobuze vizavi de problema deschiderii geamului. Targetu de tata asta este bosorogimea al carei sport national este mai nou datu cu ratbu. DA, prieteni, veti muri foarte curand, si NU! Prieteni, nu din cauza curentului.

In alta ordine de idei imi urasc tara, pentru ca e populata, si toti nationalistii pot sa ma pupen varfu pulii.

BRB!

Disclaimer, sorry pentru majuscule, wordu e de vina, va asigur in continuare de cele mai sincere ruperi de pula in ceea ce priveste gramatica si regulile ei.

Voiam sa mai zic si de primarie, ca iesit Oprescu (iote cai stie numele deja), ca cat de penibila a fost toata duda asta cu alegerile, ca cum sa facut neste voturi, neste liste, neste dude, da pe zi ce trece nu fac decat sami intaresc convingerea ca ne meritam soarta, si astfel de discutii incep sa mi se para total redundante…

mie din ce in ce mai scarba

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la PIPERA

  1. bosorogu zice:

    al carei scop, tinere.
    eheeeeee, pe vremea nostra se facea carte, bre…

  2. warsongu zice:

    multam, srry, neatentia…edited, da era sport parca, sau am mai gresit undeva? ce sai faci bre, nu toti suntem academicieni…

  3. PhenoBarbieDoll zice:

    la mine la cooperativa sunt niste specimene inteligente care dau drumul la aerul conditionat si in acelasi timp deschid si geamurile ca sa aiba neste aer din ala clocit de afara 😐

  4. neighbor's goat zice:

    Aoleoo, been there 3 years… Tocmai ce-am plecat, prin schimbare de job. Cel mai nasol mi s-a parut zona din cauza aglomeratiei la rush hour de pe Petricani 😦 Daca vii seara inspre Plumbuita-Doamna Ghica, you’re doomed. Pe de alta parte insa: Cine are job langa casa lu’ Bekalee? Warsong! 😀

  5. Vasco zice:

    Warsoange, misto. Scris, ca altfel simt cu tine, aproape ca am lacrimat (la modul macho si sobru, bun inteles) la durerea talica. Da’ nu ma pot impiedica sa ma intreb, de ce nu iei tu aer un pic, ca atatia altii, cale de cativa ani prin lume pana se mai limpezesc apele la Romanica? (da ,stiu, da’ speranta moare ultima, da’ wtf, si orisicat, o viata are omu’). Nu de altceva dar chiar da bine la moral, te intorci si pentru o perioada nu vezi decat lucruri bune la Romanica: fete sub 70kg/metru inaltime, carciumile favorite (ma rog, ce-a mai ramas din ele), coelgi si amici, munte, mici&bere, etc. Dupa care se termina concediu cam cand incepi sa vezi gropi, caini vagabonzi, becali si manele si pleci dracu’ inapoi peste gard. Na ca m-am indispus.

    Si altminteri, da’ voi ceva CD ati scos cu Tiarra voastra, ca de ascultat de pe site-uri de-abia se distinge ce cantati voi acololea. Ce-aveti voi merge ca teaser, da’ produsu?? Un’ei produsu’?

  6. warsongu zice:

    bre, pe 1 iulie in Club Revenge, str Selari nr9, se lanseaza albumu Post Scriptum. Daca nu de acolo, albumu va putea fi apoi achizitionat prin comenzi online de la noi de pe site, sau de pe siteul casei de discuri.
    http://www.tiarra.ro
    http://www.alphawinter.com

    de plecat nu plec, desi am avut ocazii, tocmai din cauza trupei asteia. numi place sa las lucrurile aiurea. dar africa de sud, tara pe care am avut norocul so vad, unde am lucrat o tzara si unde am oricand posibilitatea sa ma stabilesc imi surade din ce in ce mai mult…

  7. bosorogu zice:

    in afrca de sud m-as stabili si eu, asa la varsta mea.. si as vrea sa fiu alb, acolo.

    sport, da, da tot aia e 🙂
    si-n plus ti se rupe de gramatica, am retunut.

  8. warsongu zice:

    daca erai sarcastic bre nam da un sa stiu, ideea e ca, desi sunt multe probleme, nui dracu chiar asa de negru acolo 🙂
    si spre deosebire de ce e la noi, acolo se lucreaza la rezolvarea problemelor. oricum, africa de sud se merita numai pentru posibilitatea de a iesi in fiecare weekend in kruger, sou god’s window, sau pe limpopo, sau pe oricare din coaste.

  9. bosorogu zice:

    nu eram sarcastic, ma gandeam doar cum sa-mi fie starea de bine completa…
    n-am fost, n-am vazut direct, doar ce m-am informat si exact la asta ma gandeam : un trai lesnicios intr-o tara functionala plus dotari naturale cum rar gasesti.

  10. warsongu zice:

    unde lucrasi acolo capritule? numi zice ca la aia cu antena…

  11. Vasco zice:

    P-asta cu Africa de Sud n-am inteles-o. Tara frumoasa, corect, dar economic si ordine publica la pamant, in schimb affirmative action de sus pana jos. Politic sunt mai rau ca noi, si asta e o performanta chiar si pentru o tara inapoiata, daramite una cu pretentii. UK, Australia, Noua Zeelanda, chiar si Canada si America sunt pline de emigrnati din SA (si culmea, nu toti albi). Am cativa amici sudafricani, cand ii apuca povestitul la o bere ti se face parul maciuca de ce se intampla pe-acolo. Hai ca eu sunt tuns scurt, da’ tu ce te faci? Nu pari asa de batran incat sa fi fost acolo inainte de Mandela.

  12. neighbor's goat zice:

    Eu am lucrat pe Dimitrie Pompei, unde intoarce tramvaiul 16, la „H”arcea -„P”arcea… 🙂

Lasă un răspuns

