Somnu, telefonu, Murphy si Yehova.

Azi, dupa cum probabil stiti si voi amandoi care cititi este sambata. Aseara am beut umpic, apropo sa deskisara un barulet irlandez pan zona aia cu multe strazi puturoase si imposibil de retinut care sa kiama lipscani, un barulet unde se bea irlandez si unde doi gagii kiar canta muzica irlandeza. In orice alt pub irish wannabe se asculta in genere muzica de diode. Dar sa revenim, deci azi e sambata. Si fiind solo acasa mam decis sami petrec prima jumatate a primei jumatati de uichend dormnind. Logic, nu?

Nu! pentru caco nform legilor lu murfi, miash pulan neamu lui, tre sa sune telefonu imediat ce indraznesti sa atipesti. Ocazie cu care vreau sai doresc celui care ma suna si inchide niste muie, umpic mai multa muie, si nu in ultimu rand inca niste muie. Aidoma si lu doamna masa, si sper sa aiba si vreo surioara doo carora sa le aplic acelas tratament pe cale orala.

Intrun final intarziat telefonul a incetat sa sune, asa ca am bagat un Mike Oldfield *Songs Of Distant Earth pe care vil recomand cu caldura) in surdina si am purces la soilit cu mult aplomb. Si cum ma visam io zburand peste paduri de rai, iaca ce sa gandit raiu sami faca o vizita la usa. Este, dupa cum observati, cald, si freonu din aeru conditionat este pe duca. Asta, impreuna cu faptu cas singur acasa mau hotarat sa iau decizia de a rezidentia in kiloti. Un amanunt important, dupa cum veti vedea.

Buna asa, si deci, cum soileam io fericit si cu mult temei iaca numai ce incepe sa sune alde suneria. O aud asa, prin vis, incep lungul si anevoiosul drum spre realitate si ma trezesc buimac, ciufulit, barba zburlita incapabil sa gandesc dar foarte coerent in ai lua cu voce maxima mortii la pula oricui suna, indiferent de rasa, sex, orientari politice sau religie. Proptesc okiu pe vizor si surpriza, vaz doo fatuce kare pareau promitatoare. In kiloti fiind, deskid usa numai cat sa poci sarunc o juma de privire afara si lansez un „mda?” nehotarat si evident intrebator.

Fetucilii, frumusele, tinerele, imbracate insa pana in gat si tinand in mana neste carte pe care nu leam identifica precum si o revista gen turnu de veghe pe care am okita urgent. Cele doo incep sa ciripeasca cristalin neste chestii din care nam asimilat in mare decat „buna ziua…cateva minute…discutie…Domnul…suflet…biblie…?”

Eh copii, si orice ganduri mai mult sau mai putin erotice la adresa fecelor cu pricina sau spulberat instantaneu, privirea mintii mi sa impaienjenit de furie, pacla rosie binecunoscuta a cazut in val pe okii mei si miam adus aminte cat de mult iobesc io oamenii care cred ca tot adevaru zace scris intrun best seller dacum 2000 de ani. Si iata ca am descoperit reteta de a scapa de astfel de specimene, si in marea marinimie mareata vo impartasesc si voo:

ingrediente necesare: pleata, multe tatuaje, fizic impunator (de la bere) si cat mai dezgolit, kiloti, barba, priviri ucigatoare, apa minerala (bautan prealabil, sau orice alt ceva acidulat) si cunoasterea gesturilor fara ekivoc a ceea ce se numeste body language.

pe scurt, cand am vazut despre ce e vorba am deskis usa larg, si am ragait amabil in timp ce ma scarpinam voluptos la breloace. Dupa care am lansat un mormait neinteligibil care sar putea traduce prin „ce vor donshoarele” daca nu ar fi sunat ca un HA? gutural. Efectu a fost garantat, celor doo crochete biblice li sau marit okii cum nu ati crede ca e fizic si anatomic posibil, celei dein dreapta ia alunecat usor cocu pe spate iar una dintre narile celei din stanga facea parca eforturi disperate sai intre in ureche. Vadit imrpesionate cele doua au inceput sa baguie ceva in vreme ce incepusera sa faca pasi lateral spate pana cand una din ele a reusit sa ingaime cat de cat inteligibil ca „poate nu e acum momentul cel mai potrivit si ca vor veni cu siguranta alta data sa purtam acea discutie”…

Cevami spune ca nu le voi mai vedea niciodata…

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Somnu, telefonu, Murphy si Yehova.

  1. PhenoBarbieDoll zice:

    reteta mea de succes este urmatoarea: io am un telefon fix (care a venit la pachet cu netu’ ca altfel nu aveam) al carui numar nu-l stie nimeni (nici macar eu), si care oricum sta pe mute – deci fara telefoane de la binevoitori care nu cred in somn.

    nu posed sonerie, iar la rahatul de interfon raspund numai cand chiar astept pe cineva. daca, totusi, ajunge cineva pana la usa mea, tough luck, deoarece fizicul meu impresionant nu-mi permite sa ma uit pe vizor, iar eu stiu ca nu e bine sa deschizi usa la necunoscuti sau sa primesti bomboane de la ei.

    multumita acestui sistem, nici macar baba nu mai vine sa-i dau banii de chirie pentru ca „era prin zona si s-a gandit sa urce pana la mine” dupa ce a stat de vreo 5 ori la usa la diverse ore mai mult sau mai putin potrivite.

  2. Groparu zice:

    Mo.

    Deci.

    Stii???

    Ezac!

    Zi-le ca tu ej leu’, si ele e mielu’ ala care in revistele lor apare langa leu. Si ca nij leu’ nij mielu nu poarta haine pe ei.

    Io n-am incercat, ca la mine vin fie numa babatii iehoviste, fie numa masculi. Despre care buek!

  3. gigi capsunaru zice:

    wow, te compatimesc, pentru kiloti desigur

  4. cayetana zice:

    alaltăieri văd că ai avut o inspiraţie divina! :d

  5. ametzitul zice:

    am păţit şi io acu’ câţiva ani, pleată având şi înţolit în negru, pe la Unirea mă abordează două bunăciuni, şi în loc să-mi propună un treesome cum credeam io mă întreabă unde-i seminarul teologic 😦

  6. bukakke zice:

    Gizas.. errm.. sorry. Dude, m-am tavalit de ras. Da’ acuma zau, scrie si tu romaneste. Stiu ca nu-ti pasa, ca te doare-n pula, ca ti se falfaie breloacele, da’ macar caratimele pune-le pe unde trebe ca mi sa-u facut ochii ca de melc. Mi s-au facut da’ a meritat. Deci gg.
    La mine, fatucile, una era barbat iar ailanta avea 268 de ani. Le-am zis pe sleau ca adultii cu prieteni imaginari sunt idioti, apoi le-am explicat ce-nseamna, apoi le-am trantit usa.

Lasă un răspuns

