In Memoriam

Acum cateva zile scriam, beat si abia vazand tastatura:

3 ani… acum 3 ani, pe vremea asta, ii promiteam tatalui meu ca totul va fi bine. Tata, acum plang din nou, cu furie, dupa trrei ani, asa cum voi plange si dupa cinci, si dupa zece, asa cuum voi plange in fiece an in ziua asta nefasta… Imi voi aduce mereu, fara voia mea aminte, cum 130 de kile de forta pura, de muschi si barba si plete pe care eu le vedeam in cartile ce le citeam cuminte langa tine, atunci cand tu, tata, erai tot ceea cemi doream eu sa fiu, cand in oglinda tuturor eroilor vedeam chipul tau, cum acele kile s’au transformat in acele cateva kilograme de boala, de cancer, pe care la taram seara in pat, la culcare….
mi’e dor de tine tata…de forta ta, de furia din tine, de acea putere care ma facea mereu sa ridic capul indiferent ce simteam… esti singurul zeu caruia ma inchin tata… esti mai presus de orice voi putea eu fi…. sunt beat, tata, si dorul de vorba ta ma face sa scriu asta orb de lacrimi, schimonosit de durere. ma tarasc in genunchi de durere, tata, mie dor de tine… atat de dor. mie dor de tine…nuti fie rusine de mine…ma tavalesc pentru ca ma doare…mie dor de tine tata…mie dor…”

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la In Memoriam

  1. Andrei zice:

    Banuiam ca numai daca o sa fiu ranga o sa fiu in stare sa dau un reply la postul asta. Si mie mi-e dor. Gandul ca o sa ne revedem cu totii ma tine in viata si ma face mai puternic ca niciodata. In Memoriam.

Lasă un răspuns

