mortzishori, pisici si cum neam mai facut odata de cacat…

bre, martie…sa mai dus o iarna (cel putin asa spera unii) siacuma e pe vine evident primavara. primavara feciorelnica cu tzatze  mici si cur cat nuca, cu flori in par si ochi mari cu care trimite toti prostii in astenii, ofteuri, partzuri si bashini.

e soare afara, rar al dracu, si toata lumea en extaz. brusc nimeni nu mai are probleme, totu se uita, toti vor plimbarici si pupici si alte asemenea. EI alearga ca orbetii pe la tonetele de martisoare neavand nici cea mai vaga idee ce sa ia, de ce, cine sunt, unde se afla in timp ce ELE se aduna pe la colturi si ciripesc unele altora noi metode de torturat prostii. io sunt anti primavara, anti martisor (dat fiind ca putini ii mai tiu minte menirea) anti soare si anti plimbari in parc. asa. am luat insa si martisor, si flori (sunt cel mai anti flori, mi se pare cel mai jegos obicei, si urasc faptul ca fumeile se uda mai toate la asemenea dar de cacat) si mam si plimbat o taran soare, pana ceam intrat intro bodega sa rad o cafea sio bere…asta santampla pantai…

ase, si cum am ajuns io acasa cu mandra fluturand la brat (dupa o mica sesiune de cumparaturi de deale gurii, gen vopsea de par) cine credeti voi copkii mosului ca mastepta crispat tot si cu okii cat cepele in pragu usii scarii blocului? gion, klaparu nostru cel de toate zilele. care avea in brate un motan. un motan tarcat, cu oki dulci si coada lunga. frumos de pica al naibii.  viitoru lor motan, abia cules de prin gradinile blocului, care ei sunt in renovare si deci ghici cinel va tine? correct. io. eh, si vaducetzi aminte ca io mai am una bucata pisica neagra ca haurile iadului si cu okii galbeni pe numele ei Sheebah (care ia luat locul lu Azazel care a murit din cauza labagiilior alora de la Iloara, bagamiash pulan neamu lor). pasta, cum inca nu apucase nimeni sal boteze si cum zici cai pictat cu negru pe la oki si pe fata lam denumit urgent Shaman (stiu ca pun nume ciudate, da tineti minte ca la pisici numele tre sa aiba in genere sunete dastea gen Sh, S, Z, Tz din belsug, caso intereseze de nume. depilda, numitiva pisica Lola si sar putea so doara in teava de esapament cand o strigati fara sa fosniti vro punga). si Sheebah si Shaman au grija sa nu dorm prea mult datunci, in special noaptea cand mie asta imi place sa fac. cand oi avea un port infra care sa mearga o sa vii arat.

un alt lucru demn de mentionat este ca din nou neam facut de cacat, cu tarisoara noastra sfanta, gaoaza universuli, pateu dintre destele piciorului de plai si caria gurii de rai care se kiama romanica sin care avem neplacerea de a trai (sa ma pupen pula toti falsii patrioti, roiu deaci ca navetz loc, va sterg commenturile fara preaviz). unii din noi, depilda eu si cativa din cei 3 care ma citesc se uita si pe altele decat acasa, etno, protv, otv si altele asemenea. recte, ne uitam si la alte emisiuni decat cele reality showri cu neandertalieni, manele, si blonde cu tzatze mari care naud nici cat de prost canta. deci unii dan noi se uita si la descopery. si unu dan canalele lu descopery sa kiama travel (a fost descopery pana mai de curand). si pe canalu asta exista printre multe si minunate emisiuni careti arata ca se poate si altfel numa sa nu fiin romania una despre culinareala pe mapamond. avand 95 de kile la un metru 20 va dati seama cas fan! Anthony Burdain il kiama pe realizatoru emisiunii cu pricina, este un tata la ei la haleala, iar cand trece pantro tara e primit cu plecaciuni. a facut emisiuni dan ale mai pizda restaurante ale lumii pana la mancare pregatitan foc in fata cortului/colibei. este ultimul om pe care latz putea acuza de snobizm si basini occidentale. ei bine, si acest nene a venit si la noi in romania, si guess what? santalnit cu mancarea de cacat a 99% din restaurantele noastre, cu serviciul si mai de cacat al imbecililor cu doo clase care se kiama ospatari la noi, precum si cu vasta game de specialitati culinare romanesti, eminamente inexistanta, servita in maretele noastre restaurante. (patriotii so mai suga odata si sa tacan pula mea). si iote cum romanica noastra care castiga festivaluri culinare pan afara cu culash unguresc si sarmale bulgaresti a ajuns vai mama ei in una din cele mai tari emisiuni de profil. deci uite mah, ca se mai prind si altii. in aceasta nota amara ca flegma trasan supa de ospataru nemultumit de comentariile noastre, bagati un oki acilea:

http://www.cotidianul.ro/index.php?id=18126&art=43799&cHash=2d9d48c6e0

si va rog, scutitima de comentarii cum ca na avut ghid bun, ca de ce in bucuresti, ca stai sa ezi ardealu si mai stiu io ce. restaurante de cacat sunt peste tot, serviciu si mai de cacat este peste tot. am mancat prost si am am fost servit execrabil in mai toate zonele romaniei, culmea, cu precadere in ardeal si moldova. asa ca get used to it, altii deja sau obisnuit…

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la mortzishori, pisici si cum neam mai facut odata de cacat…

  1. Rucola zice:

    Fumeie cum ma aflu, sunt de acord cu trei puncte:
    1. Martzishoarele astea de Romana suck ass, la fel ca si obiceiurile valentinistice. A propos de martisor, baba aveti anu asta, domnu?
    2. Pisicile trebuie numite sonor. A mea se keama Mussssta.
    3. Ne meritam renumele culinar de kkt, chit ca se gasesc si la noi mancari mai de soi decat ale englezilor sau cehilor, de ex, fix pentru ca Gica de la restaurantul din colt sau de cinshpe stele te mai si intreaba de bacsis dupa ce ti-a luat nasul cu farfuria (sau si-a luat propriul nas cu farfuria ta).. Way to go!

    Si bafta cu cei doi motani! Sau somn usor…

  2. Rucola zice:

    A, uitai..
    Daca mtza-i dashteapta, raspunde si la „fata”, „jivina” si alte epitete mai putin sonore…

  3. Florina zice:

    Si pe mine ma enerveaza aia cu Valentines Day deci asa si prin urmare n-am primit nici de ziua de 14 Febr si nici de 1 martie de la soatza nimic,da nu-i bai,ca am io mai mult decit o floare si o brosha..
    Io de vreo 2 ani in coace nu cred c-am visionat vre-un film cap-coada…da am vazut la desene animate cit n-am vazut in viata mea:))
    Si apropos de pisici,am avut si io o pisica obisnuita si o kema Tzontzo..mama a fost cu ideea(Dumnezeu sa o ierte).Si pisica a disparut de la etaju 5 la o luna dupa ce am plecat peste mari si tzari,s-o fi simtit parasita..

    Ps.Rucola,mitza mea mai raspundea si la „scrofalina”:))…si paremise ca Rucola e ceva salata…pls,nu te superi

  4. Rucola zice:

    Nu ma supar, e o salata scarboasa si amara cu gust de papadie pe care o servesc astia in restaurantele de 5 stele.. Alex stie ca seamana cu numele meu 😛

  5. Florina zice:

    Uff bine ca nu te-ai suparat
    Si aici se maninca cu tonele salata asta,dar eu n-a, gustat si nici n-am sa gust,ramn la legumele clasice ca-s mai bune

  6. Mi-a placut mult cum a pus Bourdain degetul pe problema: io am jde milioane de telespectatori, da’ daca Romania sa straduieste asa tare sa se apare de turism…

  7. cayetana zice:

    ţara asta trebe privatizată.

  8. wellington zice:

    am avut ani de zile ideea aia ca ospitalitatea romaneasca este absolut mirobolanta, precum shi ca mâncarica noastra e nemaipomenita. in momentul in care am dat cu nasul peste granitza, am descoperit ca notziunile mele erau total alterate. dupa ce m-am invatzat sa fiu tratata cu zâmbetu pe buza, sa mi se puna supermâncarici atât in restaurante scumputze, cât shi în crâsme ieftine de shosea, cu wc_uri curate shi parfumate, cu ospatari limpezi, care par ca traiesc pentru onoarea de a te servi, dupa ce am lucrat într-un restaurant în românia (restaurantu teatrului natzional, nu orice) shi unu-n spania, jur ca mi-e frica sa mananc în orice local romanesc. jur ca mi-e frica de lipsa de igiena din bucätärii sau de faptu ca ospataru shtirb, cu scobitoarea-n dintzi, nu s-a spalat pe mâini dupa ce a mers la baie. ca sa nu mai spun ca în românia n-au cea mai mica idee despre elaborarea shi prezentarea unei portzii astfel incât sa zic ca a meritat efortu sa ies din casa shi sa fac keltuiala. nici macar la intercontinental. restaurantu românesc merge pe principiu: noi va dam kestii de umplut burdihanau, cä nu vä plac, asta nu ne mai priveshte.

Lasă un răspuns

