Sunt prost, impuscati-ma!

Cel putin o data in viata toti suntem extrem de prosti… acum ceva vreme a fost randul meu. Acest post este adresat unei singure persoane careia i-am gresit enorm. Orbit de furie am spus cuvinte grele care, chiar daca nu le indreptasem inspre ea nominal, au lovit-o din plin.  Postul asta este un „mea culpa” public prin care nu incerc sa-mi repar enorma greseala, ireparabila de altfel, ci doar sa ma auto pedepsesc si sa sper ca nu voi fi urat pana la moarte. Toti facem mai devreme sau mai tarziu astfel de fapte mai mult decat reprobabile, si toti ne dorim cu disperare din cand in cand sa putem da timpul inapoi. Dar din pacate nu putem, iar asta uneori doare aproape la fel de mult cat doare pe cei carora le-am gresit.

Tu, iarta-ma daca poti, si crede-ma ca indiferent de care este acum parerea ta despre mine eu ma voi considera in continuare a-ti fi prieten, sincer si neconditionat.

Iarta-ma…

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

