o fo sarbatorile…

fusa fusa si sa dusa…

azi e ziua de cacat in care marea majoritate a poporului proletar reintra in campu muncii. io nu, io mai sed acasa pana pe 7. aparent, motiv de bucurie. in realitate insa, vai mama mea. mam trezitara de dimineata doar ca sa constat ca ar fi trebuit sa ma culc la loc. pentru ca mam trezit fara creier si cu doo maini stangi.

cu foamean gat ma duc sa devastez frigideru, il deskid si ma pokneste o miasma de gunoi de mi se se moaie genunchii. bag nasu dan recipient in recipient si identific sursa pestilentialului damf: oala cu ciorba de verisoare antedeluviana. deci trebuie aruncata. ciorba de om cu pretentii, adica 10 kile de carne si zeama pula. nu ma duce capu so arunc altundeva decat in cacastoare. guess what? exact! asemeni lu al bundy am reusit sanfund cacastoarea mai abitir ca 10 kinezi sasu de la lacu morii. pfuai sami bag pula…dai kin si durere, scobeste, desfunda, trage apa, duhoare,kin lacrimi si intrun final o dovedesc. merge… bun.

calmat, bagat doo tigari si doo cani de cafea poate poate se trezeste hamsteru sincepe sanvarta rotita aia caremi tine loc de greieras. fix pula!

tot cu foamea in gat zic ca cel mai simplu este sa halesc neste cipsuri cu paprika ramase printre tonele de sticle de bautura cu care mam imbuibat ca orice balcanic de sfintele sarbatori (in care se sarbatoreste angajarea lu mos craciun la coca cola, din cate am inteles io). intrun final, dupa mai multe miscari la fel de gratioase ca ale unui elefant intrun magazin de portelanuri cipsurile au sfasit pe jos impreuna cu un rest de cafea si scrumiera cu kistoace. bun si asta, dai si curata.

mai fac o cafea, mai bag doo kistoace, mie din ce in ce mai frica sa mai pun mana pe ceva.

zic, hai sa dau pisica afara dan camera (e de rasa, Sinucigasa de Padure, sare pe orice geam deskis, de la orica altitudine) si sa deskid geamu ca sa trag si eu niste noxe proaspete pe nas si sa mai eliberez din kinuitele basini acumulate peste noapte. ca sa deskid geamu tre sa trag jaluzelele. care sunt dalea verticale prinse intre ele cu neste chestii cu bilute cam cum vedeti voi pan sexshopuri da mai mici. si care nu fac casa buna cu caloriferul. trag vartos de jaluzele, bilutele cu pricina se prind intre elementii caloriferului si intregul mecanism se depune linistit la picioarele mele. sa nutz bagi pulan ia de viata? stai si pigulestele, porma puzzle intre 3 si 7 ani pana reusesc sa le pun la loc, reusesc sa le glisez, deskid geamu… si nametii de zapada depusi pe pervaz se pravalesc intro adevarata avalansa  pe calorifer, moketa si zgaibaracele mele goale. instant oki beliti ca melcun orgasm, piele de gaina, sfarcuri beculate, putza dispare, uouole iau locul amigdalelor si scancetul gatuit aferent. ma simt cantrun film dala de „sarbatori” cu prosti. tremurand, si nu de emotie, fac bulgari din zapada de pe jos si, ca sa imbin utilu cu placutu ii proiectez intro baba sio potaie care nu stiu cine pe cine sa scos sa se pise sub geamu meu.

e clar, azi tre sa dorm. mas duce la buda, da mie frica sa numi cada dracu pulan veceu…

 in fine, trebea sa scriu de sarbatori.

ati observat ca vacanta de sarbatori e cea mai sclavagista perioada din viata balcanicului? muncesti mai mult parca in vacanta astadecat in tot anu de plantatie. impreuna cu mandra, doi prieteni si multa bautura (proasta combinatie) am facut pentru craciun detoate. gen sarmale, ciorbe (carenfunda buda), cozonaci in care uitam sa punem zahar si deci au devenit cea mai buna paine de casa cu nuca si cacao pe caream halito vreodata, tone de fripturi spre desfatarea colesterolului, brad (natural, desi ios impotriva ideii sa capacesti copaci pentru ai impodobi cu becuri si a avea dupa ce sa umpli 3 aspiratoare de ace), curatenie total inutila dat fiind ca dupa 5 minute sistemul revine la parametrii initiali si am spalat mai multe vase decat un restaurant din bangalore.

a, si evident cumparaturi. mare parte la megaimaju unde anu trecut in aceeasi perioada am pocnit gardianu. de data asta am avut un close encounter cu o baba care mia daramat cosu disperata fiind sa ajunga la casa inaintea mea. am puso foarte politicos sami adune cumparaturile de pe jos, si am privito cum a facut genuflexiuni si flotari pe burta pe sub rafturi dupa ele, in amuzamentul general al tuturor, inclusiv al casierei.

intre timp am reusit sa fut si calculatoru incercand sa instalez drivere pentru un port infrared USB cu care aveam de gand sa dau jos o poza de pe teefon (io nam bluetooth ca jmekerii), poza in care o alta baba in acelasi megaimaj astepta la coada la casa cu cosul in care trona, printre altele, o revista playboy. daca reusesc, vo voi supune atentiei, acum ma duc sa ma culc pana nu stric si altceva.

a, la multi ani…

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la o fo sarbatorile…

  1. b0gdan zice:

    La multi ani!!!
    =))))))))))))) n-am mai ras de mult asa bine….

  2. Felix zice:

    urban, nene, prea urban. io am fost sa respir aer de aer. cu putin fosfor pe 31, dar se duce. nicic mahmureala nu rezista in zonele taranesti, ma trezeam la 10 tutti fresh.
    vezi ca am bagat la locul cunoscut niste poze pisicofile, ca sa raman in tema.

  3. Klamatiel zice:

    LOOOL!!! 😀 LMA again de la mine, sper sa ne vedem cat mai curand la o bere

  4. Usim zice:

    La multi ani!

  5. La multi ani si la cat mai multa grohaiala!

  6. cayetana zice:

    warule, LMA si tati celi buni pa anu’ asta. acest epizod dan vieata lu matali este de-un umor absolut. de data asta l-am cetit acasa, unde pisica nu ma judeca pt ca rad singura la monitor.
    si pentru ca tot veni vorba, cine este pretenul asta al tau, felix si unde e acel loc binecunoscut cu pisici? ca stii ca am si io o zlabiciune la viata mea …

  7. warsongu zice:

    sarumana cayetano, asijderea si tie. felix e felis al nostru, cat despre locul cu pisici numa el poate ca sa reuseasca sa iti spuna, de va vrea.

  8. Felix zice:

    doar sa lase un numar de telefon 😀

Lasă un răspuns

