COLECTA, end of story…

                                     colecta.jpg

vaducetz amininte da pungile alea galbene da faceam io reclama la selgros pa banii mei? no descinderea a avut loc miercuri, as planned (cum zicea si decebal cand a hotarat sa se retraga dan fata lu traian la tapae, adica tape, pentru inculturisti, dan cauza furtunii pe care a crezuto semn da la zei). toata traba na fost lipsita de peripetii, dar intrun final totu a iesit fain. sau fine.

ete poze:

 View Album

 sau adunatara vro 2000 RON din care sa cumparatara hainute si incaltaminte pt fiecare si donatii de inca vro 2500 de RON. mii de multumiri colegilor mei care siau ales fiecare cate un copil si sau ocupat sa completeze sau chiar sa le faca pachetel de la a la z. pachetele contineau o pereche de incaltaminte (misto, de iarna), cateva articole de imbracaminte, o jucarie sau joc sau carte. dupa putirinte (pachetele au fost facute sa fie echivalente, sub pedeapsa cu moartea!). ete procesu verbal, fara de care in romania nu poti nici sa te scarpini in cur (desi, recunosc, in nemernicia mea, dan greseala si graba miam luat un pachet de tigari din banii donati, si nu mai stiu daca iam pus la loc):

procverb.pdf

Multe multumiri dnei Cristina, de la orfelinat, care nea ajutat ca totu sa decurga bina. si multumiri maxime celor care au participat. dantre donatori numesc pe cei care au vrut sa fie numiti asa cum au vrut sa fie numiti:

felis, howbizz, cayetana, tante aurica, miruneatza, robert, versatila, nefe, capritzu, un bun crestin, john,colectivu OU si alti angajati O. (sarumana multumesc andreea) si altii care poate imi scapa acum, lucru pentru care imi cer scuzoaie cat casa.

ne vedem la anu pentru inca o tura, in sectoru 4.

numa de bine!

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la COLECTA, end of story…

  1. versat_ill zice:

    Felicitări, WarSong, eşti grozav!:)

  2. Ioana zice:

    Exact de ce imi era frica nu am scapat si nu m-am putut abtine sa nu ma uit la pozele cu scumpeii. Ooof!
    Felicitari din suflet!

  3. yossarian zice:

    din care se mai vede o data ca nevoia adevarata si bucuria e a celui care da, nu a celui care primeste.

  4. yossarian zice:

    „sunt ale celui care…”, ca e doua.

    warsongu, sa-mi trimiti adresa ta de e-mail, ca am o intrebare si pe forum m-a banat vlad (la dorinta mea, no worries…)

  5. warsongu zice:

    daca te numesti om, te nasti cu nevoia de a face un bine in sange. bucuria insa paleste cand vezi ca e mult prea multa nevoie de bine in jurul tau. prea prea prea multa nevoie. si asta nu e bine. pentru ca inseamna ca nu e indeajuns de mult bine…

  6. alina zice:

    tot respectul pentru ce-ati facut!

  7. Azra zice:

    bratzior, sati fie de bine. mis foarte mandru de tine. si la mai mare 🙂

  8. vio zice:

    un mare bravo şi de la mine.
    din păcate n-am putut participa, maybe next time…

  9. Foka zice:

    Hello,

    Daca mai faci dastea as participa si eu cu firma, avem chestii (hainute) si pt persoane mai mari. Sunt noi si calitative.

    10X

Lasă un răspuns

