pentru cei pe care iash bate crunt, dan scarba

primesc tot felu de mesaje mai nou care dau de inteles ca, probabil,  hainutele si jucariile ori nu exista, ori sunt adunate sa imi deschid afacere second hand si ca banii sunt folositi in scopuri personale.

pentru canaliile astea, dat fiind ca bibilirea pachetelelor se face la mine la birou, am tras cu ajutoru unui coleg neste pozne cu mesaj subtil. foarte subtil, pentru ca, asa cum am mai precizat, bunul simt numi sta in fire (stiu ca un om normal nu sar sinchisi sa raspunda la asemena porcarii, dar eu nu sunt un om normal):

colecta-1.jpg

colecta-2a.jpg

colecta31.jpg

Insa pentru toti cei care au participat cu suflet, cu hainute, cu bani, si care inca mai participa, un multumesc sincer din partea romanotziganului nebun care este eu:

colecta4.jpg

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la pentru cei pe care iash bate crunt, dan scarba

  1. eu, Miruna zice:

    Deci cum sa zic, desi nu este delicat si domnisoreste, ofer si eu cu drag doua degete.

  2. Azra zice:

    foarte frumos…cu prima ocazie cand ma apuc de munca ma bag si io! fully

  3. oedip zice:

    mah, n-a fost premeditat, pur si simplu s-a nimerit 😛
    … iar a mea era facauta la beiute nu la job, dar ce mai conteaza… mesajul subtil e totul!
    :)))))))))

  4. proclet zice:

    cine e baiatul asta dan scarba ?

  5. oedip zice:

    io mah 😛

  6. Ioana zice:

    Chiar ai timp pentru astfel de cretini?
    Sincer..nu-ti irosi energia, altii au nevoie de ea!

  7. Bravo, fratele meu, chapeau bas!

  8. alhaimy zice:

    HI FREIND

    YOU HAVE DONE A NICE WORK

    COME AND VISIT MY OWN SITE

    http://CHARMINGWOMEN.GOOGLEPAGES.Com

  9. alhaimy zice:

    HI FREIND

    YOU HAVE DONE A NICE WORK

    COME AND VISIT MY OWN SITE

    http://CHARMINGWOMEN.GOOGLEPAGES.Com

Lasă un răspuns

