Ciusca!

deci is mahmur rau de tot. da rau. mi adusara de ziua mea un pretenar dal meu care mai car fi alb daca nar fi negru o sticla de rachie daia africana de la mama ei din portugalia. ceva cu niste boabe de piper pe fund care ar face palinka noastra si vodka ucraineana sa planga cu sughituri. cred ca erau boabe de piper, si sper sa nu fi fost capetele mumificate in extrem ale altor nefericiti care au dat cu buzele pa gatu sticloantei cu pricina. sticla pe care, cu mult chin si nici un ajutor de la bunii mei prieteni (inclusiv al de mio aduse) am reusit dupa vro doo saptamani so aproape termin. recte aseara. dupa ce in prealabil fusesem in LMC unde amestecasem un decoct de bere si cogn…uhh…brandy cu cola.

deci copkii si copkilitze,dar mai ales copkilitze, am acu capatzana umpic mai mica doar decat a lu ciorbea inainte de operatiile estetice de restructurare craniana facute cu concasoru. rau, da rau rau rau, cum zicea si batranu darius cand explica cat dor spicele de grau pe care si le luasera in cur pentru ca era porumb. deci mie rau. dar mama lui de burdihanu meu crescut natural cu multa bere si atentie nu se dezminte nici cand abia ma mai tin pe picioare. si mo palit o foame cum na vazut nici rezistenta poloneza dupa cea cazut varsovia.

siam zisa io, hai sami iau ceva usor si care sa faca bine la mahmureala, recte niste zeama acra. si cum Sorturile Rosii (karl may sio suge singur si pa lui si pa lu cooper) de la Shitty Grill nu aveau zama de varza, care sar fi dovedit providentiala, un fel de basina divina, am optat pentru ciorba. si aveau doo ciorbe acre, una de vacuta, si una da perisoare (daca perisoara e diminutivu, care pula mea e radacina?). iara eu, in nimicnicia mea, nu stiam care e si anume mai acra dan ele, thus leam luat pamandoo. la paket. ca sa pot sa mananc la berou unde sal citesc pe Groparele  care stiti voi din ce e nascut ca vam mai zis. panacilea, tatie bune.

dar ciorbele respective a venitara ele fiecare cu cate un ardei iute. este evident ca razboinicul Shpilhozenilor Stacojii care mi lea pus la paket nusi inkipuia ca exista meltean care sa haleasca doo ciorbe solo, deci mia dat doo tacamuri, da doo ori paine si cei doi ardei cu pricina.

se spune ca daca ceapa sau ardei e iute, inseamna ca sa bashit la greu gradinaru cand lea plantat. dragele mele si dragii vostri, cand astia doi ardei ai mei au fost plantati intreaga populatie a chinei literalmente sa cacat pe ea! fumansu (acid azotic HNO3 in concentratie 98% folosit pentru corodari industriale bei incultilor!), soda caustica sau sarcasmu lu badea&ciutacu (pupa tata pe ei) la un loc sunt mici copii. ma ustura si amintirea dintilor dan gura. ma ustura si ziua de ieri si aia de maine, iar viitorul mi se arata foarte sumbru. foarte foarte sumbru. pentru ca vedeti voi copii…Lavoisier futul in gura zicea ca „nimic nu se pierde, nimic nu se castiga, totul se transforma”. inclusiv ardeiul pe care il simt corodandumi matzu. deci daca diseara sau maine dimineata, depinde cand imi vine sorocul, va veti trezi la „umba” unui nor de forma ciuperculara vazut mai mare sau mai mic in functie de distanta si caruia ii veti si supravietui sa inaltati alaturi de el si un gand bun in memoria mea.

doresc a fi inmormantat la sapanta cu urmatorul epitaf:

„Grea e viata si pustie/ cand te caci si nai hartie…”

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Ciusca!

  1. Felix zice:

    cred ca boabele erau pentru voodoo, ca m-am simtit cam ciudat dupa rachiul ala 🙂

  2. warsongu zice:

    LOOOL…adevaru e ca ai plecat cam clatinat…

  3. eu, Miruna zice:

    Ati golit sticla de tot? Pana la urma era enibahar au ba? :))

Lasă un răspuns

